برند هولو در تازه ترین اقدام بازاریابی اش از سری تبلیغات محیطی پیرامون شخصیت های کارتون خاطره انگیز «یاکو و واکو» رونمایی کرده است. نحوه اجرای این کمپین با استفاده از پروژکتورهای مخصوص امکان پذیر شده است. هولو برای جلب نظر مخاطب هدف با پروژکتورهای موردنظر نام و تصویر مربوط به شخصیت های کارتون یاکو و واکو را بر روی نقاط مختلف شهرهای ایالات متحده به نمایش درخواهد آورد.
نکته جالب درخصوص کمپین تازه بازاریابی هولو امکان نمایش تصاویر و نام سریال محبوب کاربران در هر نقطه پرتردد شهر است بنابراین عابران در صورت اندکی توجه امکان مشاهده تبلیغات جذاب این برند را خواهند داشت. شاید در نگاه نخست کمپین هولو با توجه به انتخاب ابعاد کوچک برای پروژکتور نوعی شکست محسوب شود. نکته مهم در این میان مرکز بر روی همین وجه از بازاریابی است. وقتی تمام برندها به دنبال استفاده از بیلبوردهای بزرگ برای تبلیغات محیطی هستند، الگویی متفاوت جلب نظر زیادی خواهد کرد. برند هولو در این میان ریسک بسیار زیادی را پذیرفته است. اگر کمپین این برند در ماه منتهی به کریسمس موفقیت قابل ملاحظه ای به همراه نداشته باشد، وضعیت اش در عرصه کسب و کار به شدت دشوار خواهد شد.
بسیاری از کودکان طرفدار کارتون یاکو و واکو اکنون در سن مناسبی برای خرید مستقل قرار دارند. همین امر کمپین هولو را بدل به گزینه ای جذاب برای جلب نظر نسل جوان کرده است. بسیاری از برندها برای تعامل با نسل جوان مشکلات بسیار زیادی پیش روی دارند. نکته مهم در این میان استفاده از المان های خاطره انگیز برای جلب تعامل این دسته از مشتریان است. این امر به خوبی از سوی هولو در کمپین جدیدش مورد توجه قرار گرفته است. انتخاب محیط های کوچک و جمع و جور برای تبلیغات نوعی احساس کنجکاوی در مشتریان نیز ایجاد می کند بنابراین کمپین جدید هولو همراه با نوآوری های بسیار زیادی است.