یکشنبه, ۲ دی(۱۰) ۱۴۰۳ / Sun, 22 Dec(12) 2024 /
           
فرصت امروز

براساس گزارش موسسه IONOS در ایالات متحده، نزدیک به 82 درصد از کارآفرینان در این کشور به دنبال تغییر حوزه کاری شان هستند. این امر یکی از فعالیت های رایج در میان کارآفرینان این کشور محسوب شده و سالانه شمار بسیار زیادی از افراد را به سوی امتحان کردن حوزه های کاری تازه سوق می دهد. 

بدون تردید ورود به یک حوزه کاری تازه سختی های زیادی به همراه دارد. این امر علاوه بر تجربه ای تازه برای بسیاری از افراد، شامل مشکلات و دغدغه های زیادی نیز هست. درست به همین دلیل اگر شما به دنبال ورود مناسب به یک حوزه تازه هستید، باید از تکنیک های حرفه ای در این میان سود ببرید، در غیر این صورت شاید هرگز توانایی و فرصت لازم برای درخشیدن در یک حوزه کاری تازه را نداشته باشید. 

چطور حوزه کاری تان را تغییر دهید؟

هدف اصلی در این مقاله مرور برخی از نکات کلیدی برای آشنایی با نحوه تغییر حوزه کاری است. این امر می تواند برای شما دردسرهای زیادی به همراه داشته و توانایی تان در این میان را نیز به شدت تغییر دهد. در ادامه برخی از مهمترین نکات و تکنیک ها در این میان را مرور خواهیم کرد. 

مطلب مرتبط: 4 نشانه فرا رسیدن زمان مناسب برای تغییر شغل

ذهنیت تان را تغییر دهید

ورود به یک حوزه کاری تازه به معنای ضرورت تغییر نگرش و ذهنیت افراد است. بسیاری از کارآفرینان وقتی قصد ورود به یک حوزه کاری تازه را دارند، همچنان از ذهنیت های قبلی شان استفاده می کنند. اگر شما هم چنین کاری را انجام دهید، خیلی زود توانایی تان برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به طور کامل از بین خواهد رفت. این نکته می تواند شما را در کسب و کار تازه تان بدل به یک فرد بی نهایت مبتدی و غیرمعتبر سازد. 

توصیه ما در این بخش برای شما تلاش برای آشنایی با ساز و کار فعالیت در حوزه تازه کسب و کارتان است. این امر به شما برای تعامل بهینه با مشتریان کمک کرده و موقعیت تان در بازار را نیز به طور قابل ملاحظه ای بهینه سازی خواهد کرد. یادتان باشد حوزه های کاری مختلف دارای شرایط متفاوتی هستند. با این حساب شما نیز باید ذهنیت تان را در عمل تغییر دهید تا توانایی سازگاری با یک حوزه کاری تازه را پیدا کنید. 

تمرکز صرف بر روی پول ممنوع

شما در یک حوزه کاری تازه نباید از همان ابتدا فقط روی پول بیشتر تمرکز کنید. بسیاری از کارآفرینان برای کسب مهارت در یک حوزه تازه نیاز به زمان زیادی دارند. شما هم به احتمال زیاد همین شرایط را خواهید داشت. درست به همین دلیل باید زمان کافی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را به خودتان داده و با تمرکز بر روی پول بیشتر از همان ابتدا کار را برای خودتان سخت نکنید. یادتان باشد بسیاری از افراد در دنیای کسب و کار تا چند ماه اصلا سودی به دست نمی آورند. در عوض می توانند به طور حرفه ای در تلاش برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف وضعیت شان را بهینه سازی نمایند. 

به مهارت های مناسب تان فکر کنید

بی شک برخی از مهارت های شما در محیط کار تازه نیز به دردتان خواهد خورد. درست به همین خاطر باید درباره آنها به طور قابل ملاحظه ای فکر کنید، در غیر این صورت شاید توانایی تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را از دست داده و حتی نیاز به یادگیری دوباره مهارت هایی پیدا کنید که قبلا یاد گرفته بوده اید. یادتان باشد شما برای ورود به یک عرصه تازه کسب و کار زمان محدودی دارید، اما این امر به معنای ناتوانی شما برای ورود به یک عرصه تازه با دقت نظر نیست. بنابراین پیش از اینکه با عجله تمام وارد یک حوزه کاری شوید، خوب درباره آن فکر کنید. این امر به شما فرصت بسیار خوبی برای فعالیت کاری همراه با اعتماد به نفس کافی داده و می توانید اندکی برای کارتان برنامه ریزی نمایید. 

درباره دلیل انتخاب حوزه کاری مورد نظر فکر کنید

چطور حوزه کاری تان را تغییر دهید؟

چرا شما قصد ورود به یک عرصه کاری تازه را دارید؟ شاید از میزان حقوق یا هماهنگی میان توانایی تان با شرایط کاری مورد نظر راضی نیستید. در این صورت دلیل مناسبی برای ترک شغل تان خواهید داشت. با این حال قبل از اینکه شرایط را به طور عجیب و غریبی تغییر دهید، باید اندکی درباره دلیل انتخاب یک حوزه خاص فکر کنید. به راستی شما چرا به دنبال انتخاب یک حوزه کاری خاص هستید؟ مزایای آن کار از نظر شما چیست؟

یادتان باشد بسیاری از حوزه های کاری دارای وضعیت متفاوتی از آنچه به نظر می رسد، هستند. درست به همین خاطر پیش از اینکه وارد کار مورد نظر شوید، باید به خوبی شرایطش را مورد بررسی قرار دهید، در غیر این صورت شاید هرگز فرصت تاثیرگذاری بر روی مشتریان تان را پیدا نکنید. 

بی تردید افراد بسیار زیادی در حوزه ای که شما قصد ورود به آن را دارید، فعالیت دارند. شما می توانید برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف با استفاده از چنین شیوه هایی به طور قابل ملاحظه ای از توصیه ها و راهنمایی های آنها سود ببرید. هرچه باشد آنها تجربه بیشتری نسبت به شما در بازار دارند. همین امر نیز برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف یا دست کم عدم تکرار اشتباهات مربوط به دیگران شما را یاری خواهد کرد. 

مطلب مرتبط: 4 نشانه الزامی بودن تغییر شغل

تحقیق و پژوهش

ورود به یک حوزه کاری تازه اگر همراه با تحقیق و پژوهش مناسب باشد، یکی از بهترین تغییرات زندگی شما را شکل خواهد داد. این امر می تواند برای شما جذابیت های بسیار زیادی به همراه داشته باشد و خاطرات خوبی نیز از همکاری با افراد تازه را به شما هدیه نماید. یادتان باشد امروزه ابزارها و منابع اطلاعاتی بسیار خوبی در اختیار شما قرار دارد. بنابراین باید به خوبی از آنها استفاده کرده و در تلاش برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان با استفاده از آنها باشید. این امر به شما در قالب یک کارآفرین امکان بهره مندی مناسب از فرصت های پیش روی تان را خواهد داد. 

بعد از اینکه شما مطالعه تان درباره حوزه کاری دلخواه تان را شروع کردید، باید اندکی برنامه ریزی را نیز چاشنی کار کنید. اینطوری دیگر مشکلی از نظر سطح تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف نداشته و می توانید با خیال راحت کارتان را شروع نمایید. 

منبع : noobpreneur
برچسب ها : اصول کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/H2bo91SV
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانلوازم یدکی تویوتاتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطیکفپوش پی وی سیتماشای سریال زخم کاری 4تخت خوابخرید کتاب استخدامیقیمت کمد دیواریکاشت ابرو طبیعیپارتیشنتاسیس کلینیک زیباییریفرال مارکتینگ چیست؟ماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیست
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه