برند هاینز در طول سال های متمادی فعالیتش به خاطر ثبات در برندسازی مورد تحسین قرار گرفته است. آنها در طول سال های اخیر بر روی تقویت این وجهه از برندشان تمرکز داشته اند. اگر شما از طرفدارهای برندهای تولیدکننده انواع سُس و دیگر محصولات خوراکی باشید، به هیچ وجه برند هاینز را یک شرکت قدیمی ارزیابی نخواهید کرد. این امر به دلیل توانایی بالای بازاریاب های این شرکت در راستای معرفی کسب و کارشان به صورت نوآور است.
برند هاینز به تازگی در اقدامی جالب نزدیک به 20 محصول مختلفش را مورد برندسازی دوباره قرار داده است. محور اصلی این فرآیند طراحی دوباره بسته بندی محصولات است. نکته جالب در این میان اعمال تغییرات جزئی در طرح های اصلی شرکت است. به این ترتیب مشتریان توانایی مشاهده نحوه ثبات بسته بندی هاینز در طول دهه های متمادی را خواهند داشت. در این راستا موسسه JKR به برند هاینز برای برندسازی دوباره محصولاتش کمک می کند. کمپین مورد نظر به مناسبت سالگرد 150 سالگی برند هاینز صورت گرفته است.
بدون شک کمتر مشتری ای در بازارهای جهانی نسبت به سابقه طولانی برند هاینز در طول یک قرن و نیم اخیر آگاهی دارد. این امر به طور کامل موفقیت هاینز برای پوشش عرصه کسب و کار به عنوان یک برند همیشه تازه و نوآور را نشان می دهد. امروزه مشکل بسیاری از برندها ناتوانی برای ایجاد ثبات در کسب و کارشان است، با این حال هاینز برای بیش از یک قرن در قله صنعت تولید مواد غذایی ایستاده است.
مطلب مرتبط: کمپین بازاریابی مک دونالد و هاینز برای حفظ ارتباط با مشتریان
کمپین تازه هاینز برای رونمایی از طراحی جدید محصولاتش به صورت همزمان در سراسر دنیا آغاز شده است بنابراین با بازگشایی دوباره کسب و کارها امکان مشاهده محصولات هاینز با طراحی تازه فراهم خواهد شد. شاید این امر بازگشایی کسب و کارها در شرایط دشوار کنونی را همراه با اندکی خلاقیت سازد.