فابلتیکس در هفته اخیر به طور رسمی تاسیس و رونمایی 24 شعبه جدید فروشگاه اش را اعلام کرد. نکته جالب در این میان شروع فعالیت این برند به عنوان یک خرده فروشی آنلاین در حوزه پوشاک است بنابراین با اقدام اخیر فابلتیکس باید آنها را در میان خرده فروشی های حضوری نیز قرار دهیم. نخستین فروشگاه های حضوری این برند در ایالت مینه سوتا تاسیس شد. فابلتیکس از زمان تاسیس فروشگاه موردنظر با نظرات متفاوت مشتریانش مواجه شده است. برخی از مشتریان این اقدام را گامی رو به جلو برای ارائه خدمات بهتر ارزیابی می کنند، با این حال دامنه دیگری از مشتریان این اقدام را انحراف فابلتیکس از ماهیت اصلی کسب و کارش به عنوان یک خرده فروشی آنلاین عنوان کرده اند.
بسیاری از شعبه های فروشگاه های حضوری فابلتیکس هنوز به بهره برداری کامل نرسیده اند. نکته مهم در این میان توجه به ایالات های مختلف در سراسر آمریکاست بنابراین فابلتیکس به خوبی مشتریانش در مناطق مختلف را مدنظر قرار داده است. ایالت هایی نظیر آلاباما، آریزونا، کولورادو، ایوا، کنزاس و مریلند در فهرست تاسیس شعبه های این برند قرار دارد.
براساس برنامه ریزی مدیران ارشد فابلتیکس تا پایان سال 2021 تعداد فروشگاه های حضوری این برند به بیش از 74 شعبه خواهد رسید. یکی از برنامه های فابلتیکس راه اندازی شعبه هایش به صورت 24 ساعته است. البته این امر هنوز در قالب یک طرح اولیه مورد بررسی قرار گرفته است، اما به زودی با تاسیس رسمی شعبه های این برند به عنوان یک طرح اساسی مدنظر قرار خواهد گرفت.
ایجاد تنوع در محصولات فابلتیکس امر بسیار مهمی است. این برند علاوه بر پوشاک حوزه ورزش در تلاش برای فروش دیگر پوشاک نیز هستند. مدیران ارشد این برند در این راستا با برخی از برندهای بزرگ دنیا اقدام به همکاری کرده اند. سرمایه گذاری هنگفت فابلتیکس در حوزه تنوع بخشی به محصولاتش درست پس از کاهش بحران مالی کرونا در شمار قابل ملاحظه ای از کشورها قابل توجه است. این امر به خوبی بیانگر استراتژی این برند برای تنوع بخشی به محصولاتش به منظور جلوگیری از بروز مشکلات مشابه در حوزه کسب و کار و بحران های مالی مشابه کروناست.