برند دوریتوز برای دهه های متمادی بهترین تبلیغاتش را در مسابقه سوپربال رونمایی می کرد. این امر به آنها فرصت افزایش شهرت کسب و کارشان در سراسر ایالات متحده و سایر کشورهای جهان را داد. نکته مهم در موفقیت حیرت انگیز دوریتوز همکاری با کارگردان های حرفه ای عرصه تبلیغات برای تولید محتوای جذاب است. نتیجه این امر حیرت هر مخاطبی نسبت به محتوای بازاریابی و تبلیغات دوریتوز در طول دهه های اخیر است. شروع مسابقات لیگ فوتبال آمریکایی موسوم به NFL در ماه آینده تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار دارد. این امر دوریتوز را برای نمایش کمپینی با ماهیت شرایط جاری در طول مسابقات ترغیب کرده است.
برند دوریتوز در طول دوران شیوع ویروس کرونا هیچ فعالیت بازاریابی و تبلیغاتی نداشته است. آنها در تلاش برای ساماندهی نخستین کمپین شان برای هفته آغازین لیگ NFL هستند. این امر انتظارات بسیار زیادی در میان مشتریان دوریتوز ایجاد کرده است. مشتریان این برند در طول دهه های اخیر به مشاهده محتوای تبلیغاتی باکیفیت عادت کرده اند بنابراین بازاریاب های این برند باید بازهم محتوایی جذاب و هیجان انگیز در اختیار مخاطب هدف قرار دهند.
هدف اصلی کمپین تازه برند دوریتوز بازنمایی حس و حال تماشای مسابقات ورزشی از خانه است. این امر به دلیل مقررات مربوط به پیشگیری از شیوع کرونا در اغلب رشته های ورزشی لحاظ شده است. بدون تردید مشاهده مسابقات ورزشی بدون تماشاگر حس و حال عجیبی دارد. دوریتوز در تلاش برای بهبود این شرایط با تبلیغاتی هیجانانگیز است. کمپین تازه برند دوریتوز ماهیت مسابقه محور دارد. بر این اساس دوریتوز از مشتریانش برای ساخت ویدئوی تبلیغاتی مربوط به دوران قرنطینه درخواست کرده است. بهترین ویدئوها در اکانت رسمی دوریتوز در شبکه های اجتماعی بازنشر خواهد یافت. همچنین ویدئوی اصلی بازاریابی این برند نیز با تاثیرپذیری از محتوای تولیدی مشتریانش طراحی و ساخته خواهد شد.
مطلب مرتبط: بررسی تازه ترین کمپین تبلیغاتی برند دوریتوز / دوریتوز در غرب وحشی
هیچ شرکتی به اندازه دوریتوز و پپسی در طول دوران کرونا و به طور کلی دهه اخیر از فعالیتهای ورزشی حمایت نکرده اند. این امر بخشی از استراتژی اصلی دوریتوز برای تقویت انگیزه مشتریانش نسبت به انجام فعالیت های ورزشی لحاظ می شود. آنها همیشه در تبلیغات شان به فعالیت و تحرک افراد توجه نشان میدهند. همین امر فعالیت دوریتوز را همراه با نظرات مساعد کارشناس های تبلیغاتی کرده است. کمپین تازه دوریتوز در قالب مسابقه با داوری برخی از کارگردان های تبلیغاتی بزرگ برگزار میشود. این امر هیجان بسیار زیادی در میان مخاطب هدف دوریتوز و علاقهمندان به لیگ NFL ایجاد خواهد کرد.