آیفون 12 هفته گذشته با بزرگ ترین تغییرات در تاریخ خود عرضه شد. در این راستا مهمترین آنها را باید حذف ایرپاد و شارژر دانست. اگرچه این موضوع مورد توجه اکثر رسانه ها قرار گرفته است، با این حال نباید از سایر بخش های جدید نیز غافل شویم. در این راستا یکی از بخش های پرطرفدار، کاورهایی است که در طرح های مختلف توسط مشتری ها خریداری می شود که معمولا قیمتی بیشتر از نمونه های مشابه برای سایر برندها دارد.
به همین خاطر اپل سعی کرده است تا با عرضه این محصول، سودآوری این بخش را نیز در اختیار بگیرد. در این راستا شاهد کاور سیلیکونی در 8 رنگ مختلف و یک نمونه شفاف آن هستیم. در کنار این موضوع طرحی خلاقانه نیز به چشم می خورد که یک کیف چرمی بوده و به بدنه متصل می شود. بااین محصول، افراد می توانند کارت های خود را درون آن قرار داده و دیگر نیازی به جا به جایی مداوم کیف پول نباشد. با این حال جذاب ترین بخش را باید اضافه شدن شارژر بی سیم دانست که به قیمت 39 دلار در آمریکا و 45 یورو در اروپا، به فروش خواهد رسید. در این راستا باید دید که تا چه حد این تجهیزات جدید می توانند نظر مشتریان را به سمت خود جلب نمایند. درواقع در صورت فروش مناسب، اپل این شانس را دارد که طلایی ترین سال از نظر کسب درآمد را داشته باشد.