جمعه, ۷ دی(۱۰) ۱۴۰۳ / Fri, 27 Dec(12) 2024 /
           
فرصت امروز

هیچ کارآفرینی در دنیا نمی تواند ادعا کند که تمام کارهای دنیا را یک تنه انجام می دهد. خب ما در دنیایی زندگی می کنیم که حتی ساده ترین کارها نیز تخصصی شده اند. بنابراین ادعای کسانی که دنبال مدیریت همه کارها و امور به تنهایی هستند، رویابافی بی انتهایی بیش نیست. در این میان کم نیستند مدیرانی که اصلا حوصله انجام برخی از کارهایی که مهارتش را دارند هم پیدا نمی کنند. بنابراین ما با یک تضاد اساسی رو به رو هستیم. از یکسو کارآفرینانی که عاشق مدیریت همه امور هستند و از طرف دیگر کسانی که فقط یکی دو حوزه تخصصی را دنبال می کنند. این امر علامت خطر بزرگی برای دنیای کارآفرینی محسوب می شود که نیازمند تصمیم گیری اساسی است. 

برون سپاری به عنوان یکی از استراتژی های کاربردی در دنیای کسب و کار از زمانی که بسیاری از امور تخصصی شدند، ظهور کرد. ماجرا در این میان مثل تخصصی شدن مدیریت طراحی اتومبیل است. در حالی که تا 50 یا 60 سال قبل مدیریت این حوزه تماما برعهده یک نفر بود، حالا شرایط به طور کامل فرق کرده است. این در حالی است که شاید هنوز هم بسیاری از افراد طراحی یکپارچه اتومبیل را منطقی بدانند. با این حال از نظر حرفه ای برندهایی مثل مرسدس بنز در بسیاری از جزییات مربوط به طراحی خودرو از برون سپاری به مثابه یک استراتژی کلیدی سود می برند. اینطوری بدون نیاز به استخدام نیروی کار و صرف هزینه های اساسی فرصت بهره مندی از خدمات مناسب را پیدا می کنند. این همان نکته ای است که برون سپاری را منطقی جلوه می دهد.

مزایای برون سپاری برای سازمان ها

بی شک برون سپاری نیز مثل هر استراتژی دیگری کاربردهای خاص خودش را دارد. با این حال بسیاری از کارآفرینان دیدگاه بی نهایت منفی نسبت به این حوزه دارند. درست به همین خاطر ما در این مقاله قصد داریم برخی از مهمترین نکات در ارتباط با مزایای برون سپاری را با شما مرور کنیم. اینطوری اعتمادتان بیشتر از هر زمان دیگری به این استراتژی جلب شده و آماده استفاده از آن در عمل خواهید بود. پس منتظر چه هستید؟ همین حالا دست به کار شده و وضعیت تان را تغییر دهید. این امر به شما برای اثرگذاری بهتر بر روی مخاطب هدف کمک شایانی خواهد کرد. 

لازم نیست نگران باشید، ما در این مقاله مثل یک دوست صمیمی کنارتان هستیم تا صفر تا صد ماجرا را یاد بگیرید. کافی است تا انتها با ما همراه باشید تا کارتان به ساده ترین شکل ممکن در این حوزه پیش برود. خب اجازه دهید دیگر کم کم برویم سراغ اصل ماجرا.

مطلب مرتبط: همه آن چیزی که درباره برون سپاری باید بدانیم

کاهش هزینه نیروی کار

کاهش هزینه نیروی کار

خب شاید اولین و مهمترین مزیتی که در این میان وجود داشته باشد، کاهش هزینه هاست. هیچ کارآفرینی دوست ندارد هزینه های تولید بی نهایت بالا را متحمل شده و نگران آینده مالی اش باشد. خیلی وقت ها تصمیم های مدیریتی برای استخدا‏م های بی حد و حصر در عمل به ضرر توسعه برند تمام می شود؛ چراکه توان مالی برندها در طول سال های اخیر بی نهایت خدشه دار شده است. این یعنی شما به عنوان یک مدیر باید راهکارهای دیگری برای تامین مالی و همچنین پرداخت هزینه های نیروی کار مد نظر داشته باشید. 

بسیاری از کارآفرینان خیال می کنند در طول سال های پیش رو اوضاع شان بهتر خواهد شد. این رویایی است که آنها را به سوی استخدا‏م های بی حساب و کتاب سوق می دهد. به همین خاطر ما در روزنامه فرصت امروز معتقدیم شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن در قالب کاهش هزینه های نیروی کار وضعیت تان را مدیریت کنید. این امر شما را به سوی یک الگوی متعادل از مدیریت هزینه ها سوق خواهد داد. به زبان ساده تر، شما هیچ وقت نمی توانید با حساب خوش بینانه بر روی آینده هزینه های تان را افزایش دهید. پس باید راهکاری عملی دم دست داشته باشید. 

برون سپاری به شما کمک می کند تا خدمات مورد نیازتان را با کیفیت بی نهایت بالا تامین کنید. به علاوه، دیگر لازم نیست خودتان را به زحمت انداخته و با هزینه های بسیار زیاد در دنیای کسب و کار برخی خدمات را به دست بیاورید. خب در دنیای امروز هرچه مدیران توانایی بیشتری برای کاهش هزینه داشته باشند، موفق تر خواهند بود. پس می توانید روی برون سپاری به مثابه یک عامل کلیدی حساب کنید. 

افزایش بودجه برای سرمایه گذاری

افزایش بودجه برای سرمایه گذاری

پولی که قرار است صرف استخدام نیروی کار پرتعداد شود، می تواند در حوزه سرمایه گذاری نتایج بسیار بهتری به همراه بیاورد. این مسئله ای است که خیلی وقت ها به کارآفرینان فرصت خوبی برای اثرگذاری بر روی مخاطب داده و نشان می دهد تا چه میزان توانایی اثرگذاری بهتر بر روی مخاطب را دارند. 

بی شک در دنیای امروز بدون سرمایه گذاری هیچ آینده ای در انتظار کسب و کارها نخواهد بود. به همین خاطر شما باید از همین حالا به فکر سرمایه گذاری برای آینده برندتان باشید. متاسفانه برخی از کارآفرینان تا بارقه مشکلات خودش را نشان می دهد، با عجله دنبال سرمایه گذاری هستند. خب سرمایه گذاری که یک بازی کوتاه مدت نیست. به علاوه، شما نباید آن را به چشم نوعی میانبر نگاه کنید؛ چراکه در عمل یک بازی بلندمدت محسوب می شود. 

توصیه ما در روزنامه فرصت امروز تلاش برای سرمایه گذاری دست کم 10 درصد از سود خالص شرکت در هر سال است. اینطوری می توانید افق های روشنی برای برندتان ترسیم کنید. نکته کلیدی دیگری که در این میان باید بدان توجه داشته باشید، امکان افزایش ظرفیت سرمایه گذاری با برون سپاری است. خب برون سپاری با هزینه کمتری برای شما امکان پذیر است. به همین خاطر می توانید کارتان را بی نهایت ساده تر مدیریت کرده و نشان دهید تا چه میزان پتانسیل برندتان در بازار قابل تحقق است. 

یادتان باشد، پولی که از طریق برون سپاری صرفه جویی می شود، باید همیشه در قالب سرمایه گذاری خرج شود. وگرنه صرفه جویی شما هیچ فایده ای به همراه نداشته است. این مسئله ای است که می تواند توانایی تان برای اثرگذاری بر روی مخاطب را به طور قابل ملاحظه ای دستکاری کند. خب اگر شما پول صرفه جویی شده را در حوزه های دیگر سرمایه گذاری نکنید، اصلا چرا سراغ برون سپاری و تحمل سختی های متعدد رفته اید؟

مطلب مرتبط: مزیت های برون سپاری امور در کسب و کارها

تولید 24 ساعته و بدون توقف

تولید 24 ساعته و بدون توقف

خیلی از کارآفرینان نسبت به ساعت های محدود کاری اعتراض زیادی دارند. البته در این رابطه چندان حق با آنها نیست. خب انسان ها هم نیاز به استراحت دارند. شاید فقط ربات ها بدون وقفه توانایی کار کردن داشته باشند. پس ایده آل چنین کارآفرینانی احتمالا سناریوهای آخرالزمانی درباره جنگ میان انسان ها و ربات ها خواهد بود. در حال حاضر بیشتر از هشت ساعت کار روزانه خطرهای زیادی برای سلامتی افراد به همراه دارد. به علاوه، نهادهای قانونی نیز اجازه فعالیت بیشتر را نمی دهد. درست به همین خاطر شما باید خودتان را برای اثرگذاری بر روی نیروی کار در همین قالب آماده سازید. 

البته یک راهکار جذاب تر استفاده از برون سپاری است؛ چراکه در قالب این استراتژی شما دیگر کاری با ساعت فعالیت نیروی مورد نظر ندارید. در عوض در یک بازه زمانی انتظار تمام شدن پروژه ها را خواهید داشت. این امر می تواند فرآیند فعالیت تان در بازار را به طور قابل ملاحظه ای تغییر دهد. به همین خاطر ما در روزنامه فرصت امروز معتقدیم شما باید همیشه زمان بندی درستی برای همکاری با نیروی کار بیرون از شرکت داشته باشید. 

محاسبه یک زمان بندی منطقی برای شما از هر چیزی دیگری مهمتر است. این امر به شما فرصت خوبی برای اثرگذاری بر روی مخاطب داده و کارتان را نیز ساده تر خواهد کرد. 

معمولا کارآفرینی برون سپاری را به خاطر رهایی از شر نکات مدیریتی دوست دارند. این مسئله برای مدیران منابع انسانی نیز جذابیت بسیار زیادی دارد. بنابراین شما می توانید تولید بدون وقفه را تجربه کرده و از سوی دیگر شر زیادی در رابطه با مدیریت منابع انسانی نیز پیش رو نداشته باشید. خب مگر یک کارآفرین به غیر از این نکات دیگر چه چیزی برای موفقیت در بازار نیاز دارد؟ 

دسترسی به استعدادهای جهانی

دسترسی به استعدادهای جهانی

خیلی از کارمندان یا به طور کلی نیروی کار در سطح جهانی مشغول به کار بوده و امکان استخدام رسمی آنها برای شما وجود ندارد. این مسئله ای است که می تواند سختی های بسیار زیادی به همراه داشته و کارتان را نیز با مشکلات زیادی همراه سازد؛ چراکه به طور طبیعی دسترسی به برخی از بهترین نیروهای کار را از دست می دهید. این مسئله برای شما اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت؛ چراکه بدون دسترسی به دامنه موردنظر افراد عملا کارتان با مشکلات زیادی همراه خواهد شد. 

یک پیشنهاد جذاب در این میان بی خیال شدن استخدام چنین افرادی است. در عوض می توانید در قالب برون سپاری با آنها همکاری داشته باشید. اینطوری با هزینه ای بسیار کمتر فرصت اثرگذاری بر روی مخاطب را پیدا می کنید. 

فریلنسرها در طول سال های اخیر سنگرهای زیادی در دنیای کسب و کار فتح کرده اند. دلیل این امر سادگی فعالیت در قالب فریلنسر و از سوی دیگر جذابیت آن برای مخاطب است. به طوری که می توانید بدون هیچ مشکلی برای سال های سال در قالب این الگو فعالیت تان را ادامه دهید. شاید مهمترین مسئله در این میان نحوه پرداخت دستمزد باشد. اگر شما در یک کشور صنعتی فعالیت دارید، همکاری با نیروی کار در چین برای تان خیلی ارزان تمام خواهد شد. با این حال عکس این ماجرا چندان جذاب نخواهد بود. به همین خاطر در زمینه انتخاب بازار هدف برای برون سپاری باید کمی دقت کنید، وگرنه ممکن است هزینه های تان به جای کاهش با افزایش شدیدی رو به رو شود. 

ما در روزنامه فرصت امروز معتقدیم برون سپاری نیز باید همراه با آینده نگری باشد. اگر شما همینطور بی منطق کارتان را مدیریت کرده و دنبال افزایش سهم تان از بازار باشید، دیر یا زود با مشکلات اساسی رو به رو می شوید. پس قبل از اینکه دامنه مشکلات حسابی زیاد شود، بد نیست کمی به فکر بهبود شرایط باشید. این امر چشم اندازهای بهتری برای شما و برندتان به همراه خواهد داشت. دست کم می توانید قبل از شروع همکاری دیدگاه های خودتان را با طرف مقابل در میان بگذارید. این امر باید شامل امور مالی و همچنین کیفیت مورد نظر برای کار باشد. نتیجه این امر به همکاری بلندمدت در دنیای کسب و کار خواهد بود. پس اصلا نباید خودتان را ترسانده یا همینطور بدون حساب و کتاب وارد دنیای کسب و کار شوید.

مطلب مرتبط: فعالیت های بازاریابی که باید برون سپاری کنید

افزایش بهره وری

افزایش بهره وری

وقتی پای نیروی بیرون از شرکت در قالب برون سپاری وسط باشد، کیفیت کاری نیز افزایش پیدا می کند؛ چراکه شما قرارداد دائمی با این افراد ندارید. در عوض می توانید نقطه نظرات مختلفی در کارشان مطرح کرده و از آنها بخواهید این نکات را رعایت کنند. شاید در اولین نگاه این الگوی فعالیت کمی ظالمانه به نظر برسد، اما از سوی فریلنسرها نیز مزایایی دارد. 

یک فریلنسر تعهد جدی به یک برند ندارد. این یعنی اگر بعد از پایان قرارداد کوتاه مدتش یک پیشنهاد بهتر دریافت کرد، می توانید به سادگی سراغ آن برود. اینطوری کارش همیشه تازگی داشته و امکان کسب درآمد بیشتر نیز همیشه در کانون توجه خواهد بود. این مسئله به شما کمک می کند تا سطح اثرگذاری بر روی مخاطب به شیوه ای متمایز مورد توجه قرار گیرد. 

یادتان نرود، در دنیای کسب و کار بسیاری از افراد نیازمند استفاده از خدمات تازه هستند. این خدمات گاهی میانه خوبی با بهره وری پایین ندارند. بنابراین شما باید راهی برای دسترسی به نیروی کار ماهر و با انگیزه برای افزایش بهره وری پیدا کنید. در این میان هیچ راهی بهتر از برون سپاری نیست. پس الکی خودتان را گیج نکنید و از همان اول یک راست سراغ ایده اصلی در این میان بروید. اینطوری سرنوشت بهتری در بازار در انتظارتان خواهد بود. 

بهره وری بالاتر امری نیست که فقط با استخدام بیشتر نیروی کار محقق شود. شما در این میان نیاز به استفاده از تصمیم های هوشمندانه دارید. شاید برون سپاری یکی از آن تصمیم هایی باشد که نتیجه فعالیت تان در بازار را حسابی تغییر می دهد. پس به جای اینکه خودتان را معطل کنید، بد نیست کمی هم که شده فعالیت تان را تغییر دهید. این امر به شما برای اثرگذاری بهتر بر روی مخاطب کمک شایانی خواهد کرد. 

رقابت بهتر در بازار

رقابت بهتر در بازار

وقتی هزینه های شما کاهش پیدا کرده و پول بیشتری برای سرمایه گذاری دم دست تان باشد، مزیت رقابتی برندتان هم افزایش پیدا می کند. این نکته ای است که در بلندمدت به شما برای تعامل بهتر با مخاطب کمک کرده و چشم انداز بهتری پیش روی تان قرار می دهد. خب بسیاری از کارآفرینان خیال می کنند رقابت در بازار فقط با صرف هزینه های بیشتر امکان پذیر است. این در حالی است که در طول سال های اخیر این معادله کاملا برعکس شده است. یعنی کارآفرینان باید برای رقابت بهتر در بازار هر طوری که شده هزینه های خود را کاهش دهند. 

وگرنه افزایش هزینه ها به مرور سرنوشت برندشان را نابود خواهد کرد. این مسئله ای است که می تواند برای شما نیز مهم تلقی شود. به همین خاطر باید از تمام ظرفیت برندتان برای بهبود شرایط استفاده کنید، وگرنه اصلا بعید نیست خیلی زود تنها یاد و خاطره ای از شما در بازار باقی بماند. 

هیچ برندی در بازار نمی تواند دور هزینه های کلان را خط بکشد. با این حال گاهی اوقات با صرفه جویی های کلیدی امکان رقابت بهتر فراهم می شود. شما در دنیای کسب و کار باید از برون سپاری به مثابه یک عامل مهم برای صرفه جویی استفاده کنید. البته این صرفه جویی همراه با کاهش راندمان کاری نیست. بلکه به طور عکس عمل می کند. یعنی کیفیت کارتان را چند برابر خواهد کرد. با این حساب دیگر دلیلی برای نگاه منفی نسبت به برون سپاری وجود نخواهد داشت. البته در این شرایط شاید برخی از اشتباهات مثل عجله در برون سپاری کار دست تان دهد. پس بهتر است قبل از اینکه فاجعه ای به بار بیاورید، خیلی خوب با کارشناس ها یا همکاران تان مشورت کنید. اینطوری نتیجه کارتان بدون هیچ دردسری انجام می شود. 

امروزه کارآفرینانی که تمایل بیشتری برای همفکری با دیگران دارند، همیشه موفق تر عمل می کنند. پس باید کمی از تک روی تان کم کرده و به دنبال استفاده از ایده ها و پیشنهادات دیگران باشید. اینطوری شانس بیشتری برای بقا در بازار پیدا خواهید کرد. وگرنه کسی در بازار برای تان فرش قرمز پهن نکرده و تداوم فعالیت تان در این زمینه اصلا تضمین شده نیست. 

مطلب مرتبط: برون سپاری امور بازاریابی

ایجاد رقابت میان فریلنسرها

ایجاد رقابت میان فریلنسرها

وقتی شما به عنوان یک برند فعال در زمینه برون سپاری شناخته شوید، رقابت فریلنسرها برای کسب موقعیت کاری از شما بیشتر خواهد شد. این یعنی شما در کانون توجه قرار می گیرید. خب این دقیقا همان مسئله ای است که می تواند سرنوشت برندتان را به طور کامل تغییر دهد. به همین خاطر ما در دنیای کسب و کار بر روی اهمیت این مسئله تاکید داریم. 

ایجاد رقابت میان فریلنسرها در نهایت به سود کسب و کارتان تمام می شود. این امر می تواند برای تان جذابیت های زیادی به همراه داشته و نشان دهد تا چه میزان هزینه های اضافی قابل چشم پوشی است. خب بسیاری از کارآفرینان دوست ندارند همینطور هزینه اضافی برای موفقیت در بازار پرداخت کنند. به همین خاطر شما باید تمام توانایی تان برای اثرگذاری بر روی مخاطب را به کار گیرید. این امر شامل همکاری رقابتی با فریلنسرها نیز می شود. البته نباید کارتان طوری پیش برود که در نهایت هیچ کس انگیزه همکاری با شما را نداشته باشد. پس بهتر است کمی فضا برای نفس کشیدن و فعالیت بی دغدغه فریلنسرها باقی بگذارید، وگرنه کلاه تان پس معرکه خواهد بود. 

معمولا کارآفرینان خیلی زود در یک کار زیاده روی می کنند. درست به همین خاطر ما در روزنامه فرصت امروز معتقدیم شما باید تصمیم های مهم در حوزه برون سپاری را به طور جمعی بگیرید. اینطوری احتمال بروز مشکل به حداقل خواهد رسید. خب در یک سازمان معمولا مجموعه مدیران تصمیم های منطقی تری در مقایسه با یک نفر تک و تنها می گیرند. پس باید از خرد جمعی به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. 

سخن پایانی

برون سپاری استراتژی های کاربردی در دنیای کسب و کار

برون سپاری یکی از استراتژی های کاربردی در دنیای کسب و کار محسوب می شود. بسیاری از کارآفرینان خیال می کند برای اثرگذاری بهتر بر روی مخاطب هدف نیاز به استفاده از انواع نکات کلیدی در این رابطه دارند. نکته مهم در این میان آشنایی با مزایای این استراتژی است. اینطوری خیال آدم بابت کاربردهای آن راحت شده و بدون دغدغه امکان استفاده از آن را پیدا می کند. 

ما در این مقاله سعی کردیم برخی از مهمترین مزایای برون‎ سپاری برای سازمان ها را بررسی کنیم. حالا دیگر تصمیم گیری درباره این استراتژی برعهده خودتان خواهد بود. پس بهتر است هرچه زودتر دست به کار شده و زمان را از دست ندهید. این امر می تواند مزیت رقابتی بزرگی برای شما محسوب شود.

منابع:

https://hubstaff.com

https://www.cio.com

برچسب ها : اصول کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/VE4yHqVQ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطیکفپوش پی وی سیتماشای سریال زخم کاری 4تخت خوابخرید کتاب استخدامیقیمت کمد دیواریکاشت ابرو طبیعیپارتیشنتاسیس کلینیک زیباییریفرال مارکتینگ چیست؟ماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستتور سنگاپورخرید PS5
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه