یکشنبه, ۲ دی(۱۰) ۱۴۰۳ / Sun, 22 Dec(12) 2024 /
           
فرصت امروز

نام های تجاری شخصی ابزار مفیدی برای حمایت از کسب و کارتان هستند، مانند نام تجاری شرکت ها. بنابراین نام های تجاری شخصی، مجموعه ای از ویژگی ها و صفات هستند که هویتی منحصر به فرد و محبوب را تشکیل می دهند. در بازار کار افراد با نام های تجاری قوی و تأثیرگذار بیشتر در معرض دیده شدن قرار دارند و دارای محبوبیت بیشتر و معتبرتر هستند.

لازم به ذکر است گاهی نام های تجاری شخصی برای مسئله ای فراتر از پیدا کردن شغل اهمیت دارد و اگر نام تجاری شخصی در رابطه با منافع شرکت ها به کار گرفته شود می توانید مزایای متعددی از آن کسب کنید. از جمله:

اعتماد: مردم به افراد هم نوع خود بیش از سازمان ها و شرکت ها اعتماد دارند. زمانی که آنها محتواهای نوشته شده و تبلیغ شده توسط فردی را می خوانند احتمال بیشتری دارد که صداقت و اهمیت آن را باور کنند و این محتوا نوشته شده از اهمیت بیشتری برخوردار است نسبت به زمانی که همان محتوا توسط یک شرکت یا سازمان برای تولید سود مورد استفاده قرار می گیرد.

در معرض دید بودن: هر حساب کاربری در رسانه های اجتماعی برای نام های تجاری فرصتی برای نمایش نام تجاری به بخش جدیدی از جمعیت مورد نظر است. سه حساب کاربری هر یک با 1000دنبال کننده می تواند سه برابر بیشتر نسبت به یک حساب کاربری در معرض دیده شدن قرار بگیرند. 

در دسترس بودن به طور متناسب: ارتباط با نام های تجاری شخصی به شما این امکان را می دهد که به به هدف های مناسب و اصلی خود، در معرفی نام تجاری تان یا به عنوان مکمل کننده نام تجاری مؤثر باشد. بنابراین چگونه می توانید یک نام تجاری شخصی ایجاد کنید تا بتواند شرکت تجاری تان را پشتیبانی و تکمیل کند هفت راه برای این کار وجود دارد که به ترتیب به آنها می پردازیم.

1- افراد کلیدی و مؤثر در شرکت خود را شناسایی کنید

در مرحله اول نیاز دارید تصمیم بگیرید چه افرادی برای شرکت تان بهترین نامزدها برای معرفی نام تجاری شرکت تان هستند. هیچ دستورالعمل و راهنمایی برای ارزیابی در این مسئله وجود ندارد. اما به طور کلی افراد با تجربه (کسانی که دارای دنبال کننده های بسیاری هستند) سریع تر می توانند نام تجاری را به دیگران معرفی کنند و در ساختن نام تجاری شخصی مؤثر باشند.

بسیاری از کسب و کار ها با تعیین مدیران اجرایی و بنیانگذاران باتجربه و همچنین با انتخاب باتجربه ترین مدیران حسابرسی شروع به کار می کنند. شما نیز می توانید افرادی را در قلمرو تخصص های مختلف پیدا کنید که مورد علاقه جمعیت مورد نظر شما باشند. همچنین می توانید افرادی را که ساعت های اضافه  هفته را برای مدیریت نام های تجاری شخصی خود صرف می کنند پیدا کنید تا از نام تجاری شما حمایت کنند.

2- تخصص و مشخصات خود را طراحی و بهینه سازی کنید

در مرحله دوم  شما نیاز دارید بنیاد رشد خود را با بهینه سازی پروفایل های رسانه های اجتماعی، برای هر کدام از نام های تجاری شخصی به منظور توسعه انتخاب کنید. سیستم عامل رسانه های اجتماعی به کسب و کار شما و مخاطبان مورد نظر شما بستگی دارد. به طور کلی، فیس بوک، توییتر، لینکدین و اینستاگرام رسانه های مهمی برای کسب وکار هستند. شما ممکن است بخواهید حساب های شخصی خود را در رسانه های اجتماعی از نام تجاری شخصی خود جدا کنید. در هر صورت، باید حساب های تجاری شخصی را به طور حرفه ای بهینه سازی کنید. لینک ها یا مسائل مرتبط با نام تجاری شرکت تان در حساب های نام تجاری شخصی بیانگر تجارب تجاری شرکت تان می باشد.

3- ایجاد و ترویج محتوا

اگر می خواهید نام تجاری شخصی شرکت خود را به طور جدی مورد توجه قرار دهید می توانید یک وبلاگ حرفه ای و جداگانه برای هر یک از پروفایل های شخصی خود راه اندازی کنید. وقت خود را برای ایجاد محتوا هایی با کیفیت بالا برای هر کدام از نام های تجاری شخصی که مربوط به تخصص نویسنده مورد نظر است صرف کنید و در قدم بعدی اطمینان یابید که این محتوا ها را در کانال های اجتماعی شخصی تبلیغ می کنند و از این طریق می توانید محتوای نام تجاری خود را به اشتراک بگذارید.

4- در گروه ها و گفت وگو ها شرکت کنید

اگر می خواهید نام تجاری خود را توسعه دهید نیاز است به انجام کارهایی بیش از نوشتن و تبلیغ محتوا بپردازید. بنابراین، باید با افراد دیگر ارتباط داشته باشید تا آنها محتوا های شما را ببینند و با شما ارتباط برقرار کنند و قدردانی به عمل آورند. بهترین راه برای انجام این کار ارتباط با گروه ها در رسانه های اجتماعی است که می توانید این گروه ها را در لینکدین و توییتر و دیگر رسانه های اجتماعی دنبال کنید. حتی می توانید با مشارکت در گفت وگو ها در سیستم عامل های عمومی نام تجاری خود را معرفی کنید و توسعه دهید و موضوعات مرتبط به منطقه و تخصص خود را بررسی کنید و با نظرات و پاسخ به سوالات به منظور پیشرفت در این راه درگیر شوید. زیرا این راه خوبی برای افزایش اعتبار شما می باشد.

5- افراد جدید را دنبال کنید

روش معمول خود برای دنبال کردن افراد جدید کنار بگذارید بدانید روش صحیح توجه مستقیم شماست. توصیه نمی شود افراد غریبه را دنبال کنید، اما افرادی که حداقل یک بار با آنها تعامل داشته اید را دنبال کنید، حتی اگر این تعامل به طور غیر مستقیم بوده باشد. برای مثال، اگر شما در یک مکالمه در توییتر دخیل بودید افرادی را که در آن مکالمه شرکت داشتند دنبال کنید. به احتمال زیاد آنها نیز شما را دنبال خواهند کرد. با گذشت زمان شما می توانید بسیاری از پیروان نام تجاری خود را از این طریق جذب کنید.

7- با دنبال کنندگان خود در ارتباط باشید

ارتباط با دنبال کنندگان نام تجاری کافی نیست. شما باید آنها را به نام تجاری خود علاقه مند نگه دارید و به تولید و ارتقای محتوا ادامه دهید، زیرا این مسئله شروع خوبی در ابتدای کار است. اما روش بهتر این است که به طور مستقیم با پیروان نام تجاری تان ارتباط برقرار کنید و به دنبال کنندگان نام تجاری تان امتیازاتی دهید، مانند تخفیف یا تبلیغات خاص و نیز اطمینان حاصل کنید که به سوالات آنها پاسخ داده اید.

7- تقویت روابط بین شخصی و شرکت های بزرگ

در نهایت شما نیاز دارید روابط بین نام های تجاری شخصی و نام تجاری خود را تقویت کنید. گاهی اوقات شما می توانید از نام تجاری خود برای هدایت دنبال کنندگان خود به نام تجاری شخص خاص دیگری استفاده کنید یا افرادی را با تخصص منحصر به فردی برجسته کنید. ساخت یک نام تجاری شخصی ممکن است به نظر ساده باشد، اما اینچنین نیست و باید به جزییات و تعهد به استراتژی های درازمدت توجه کنید. شما ده ها هزار مخاطب خود را یک شبه به دست نخواهید آورد. بنابراین، لازم است یک بنیاد برای حمایت از نام تجاری شرکت خود داشته باشید و همچنین این نام تجاری شخصی شرکت به جز جلب اعتماد مشتریان باید محتواهای خود را چند برابر کند.

ارتباط با نویسنده : s.kiumarsi92@gmail.com

منبع : entrepreneur
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/74GT8D5o
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانلوازم یدکی تویوتاتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطیکفپوش پی وی سیتماشای سریال زخم کاری 4تخت خوابخرید کتاب استخدامیقیمت کمد دیواریکاشت ابرو طبیعیپارتیشنتاسیس کلینیک زیباییریفرال مارکتینگ چیست؟ماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیست
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه