امروز خبر داغی داریم که فکر می‌کنم هر کسی از شنیدنش هم خوشحال می‌شود و هم اینکه حتما با خودش فکر می‌کند پس مجموعه‌داری به‌ویژه حوزه اسکناسش می‌تواند منبع خوبی برای درآمدزایی باشد. البته این را هم بگویم که درآمدزایی در این حوزه کار یک شب و دو روز نیست، باید استخوان خرد کرده این حوزه باشی. اما به هر حال بگذارید خبر را بگویم که مربوط است به معامله یک اسکناس 25 تومانی مربوط به دوره ناصری که در یکی از حراج‌های تهران و همین چند وقت پیش، 73‌میلیون تومان فروخته شده است. فروشنده این اسکناس ضمن تایید این خبر می‌گوید: خریدوفروش در این حوزه وجود دارد و تا حدود زیادی هم درآمد بالایی نصیب افراد می‌کند.

وی همچنین تاکید می‌کند که این اسکناس نو و ‌تر و تمیز هم نبوده ولی به علت کمیاب بودن و در واقع نایاب بودن قیمت بسیار بالایی داشته است. خبر بعدي مربوط به حوزه تمبر و سکه است و اينکه مجموعه‌داری همداني با انگيزه عشق و ارادت به بارگاه منور رضوي دو هزار تمبر قجري و سکه ‌نقره سلسله سربداران، تيموريان و صفوي را به موزه آستان قدس رضوي اهدا کرده است. در مجموعه اهدايي حسين صفري، تمبرهاي ارزشمندي نظير تمبرهاي سري ناصري معروف به «شويدي» منتشر شده در 1264شمسي، سري ناصري معروف به «محرابي»، سري ناصري «طلایي» و تمبرهاي احمد شاه قاجار وجود دارد که تمبرهاي سري احمد شاه قاجار به صورت ورق تقديم موزه آستان قدس رضوي شده است.