شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

ژل ابرو چیست؟

1 سال پیش ( 1401/8/1 )
 

برای این که بتوانید به راحتی به ابروهای خود فرم بدهید و آن ها را مرتب کنید، می توانید از ژل ابرو استفاده کنید. این ژل ها در دو نوع رنگی و بی رنگ تولید می شوند و کاربردهای متفاوتی دارند. اگر تنها قصد دارید ابروهای مرتب تر و خوش حالت تری داشته باشید، می توانید از نوع بی رنگ این محصول استفاده کنید.

در صورتی که می خواهید در کنار مرتب شدن ابروها آن ها را پرپشت تر و پررنگ تر نشان دهید، انواع رنگی آن را خریداری و استفاده کنید. ژل مخصوص ابروی رنگی را متناسب با رنگ اصلی ابروهای خود تهیه کنید.

ژل ابرو چیست؟

ژل مخصوص ابرو چه کاربردهایی دارد؟

شاید تتوی ابرو، استفاده از سایه و ریمل ابرو باعث زیبایی و پرحجم شدن ابروها شوند ولی به عنوان یک درمان قطعی به حساب نمی آیند. یکی از بهترین راه ها برای برطرف کردن این مشکل، استفاده از ژل مخصوص ابرو است که علاوه بر انتقال مواد مغذی به فولیکول های ابرو، می تواند از ریزش آن نیز جلوگیری کند. استفاده از این ژل حتی به رویش مجدد موها نیز کمک می کند.

اوه بر فرم دهی و مرتب سازی آنی ابروها، این محصول آرایشی کاربردهای دیگری نیز دارد. برای مثال، می توانیم برگشت پذیر بودن استفاده از این ژل را به عنوان بهترین ویژگی آن نام ببریم. در ادامه نیز به سایر ویژگی ها و کاربردهای ژل مخصوص ابرو اشاره خواهیم کرد.

 

            خانم هایی که از تاتو استفاده می کنند، در صورتی که از مدل آن خسته شوند نمی توانند به آسانی آن را از بین ببرند. پس این محصول می تواند جایگزین مناسبی برای این عمل زیبایی باشد.

 

            بعضی از خانم ها هم از مداد ابرو برای پرتر نشان دادن ابروی خود استفاده می کنند که استفاده زیاد از آن باعث ریزش ابرو می شود. برای جلوگیری از ریزش ابرو در اثر استفاده از مداد، ژل را جایگزین این آیتم آرایشی کنید.

 

            افرادی هم هستند که از سایه ابرو استفاده می کنند، که آن هم به ترمیم و دقت در رنگ نیاز دارد.

 

ایا استفاده از ژل ابرو باعث ریزش ابرو می شود ؟

پس از پاسخ دادن به سوال تاثیر ژل ابرو چیست و ارائه توضیحات در خصوص کاربرد و مزایای آن، حالا باید نسبت به عوارض استفاده از ژل ابرو آگاهی پیدا کنیم. پس به پرسش عوارض ژل ابرو چیست ، خواهیم پرداخت.

یکی از دغدغه های اصلی بانوان، ریزش ابروها در اثر استفاده از محصولات آرایشی متعدد است. اما باید بدانید، در صورتی که از ژل ابرو با برند شناخته شده و با کیفیت استفاده کنید و طرز زدن ژل ابرو را بدانید، ابروهای شما به هیچ عنوان دچار ریزش نمی شوند. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، استفاده از ژل ابروی با کیفیت در طولانی مدت باعث تقویت ابرو می شود. پس نیازی به نگرانی در خصوص ریزش ابروها پس از یادگیری طریقه استفاده از ژل ابرو نیست

ژل ابرو چیست؟

تفاوت ژل ابرو و صابون ابرو در چیست؟

اگر چه هر دو محصول ژل و صابون ابرو باعث حالت دهی به ابرو ها می شوند، اما ژل های ابرو، باعث خشک شدن ابرو ها شده و حالتی ژله ای دارند. صابون ابرو اگر چه به ابرو ها حالت می دهد، اما هیچ اثر خشکی از خود به جای نمی گذارد.

 

فرق ژل ابرو با ریمل ابرو چیست؟

همانطور که گفتیم ژل ابرو، باعث حالت دهی و فیکس کردن و البته خشک کردن ابرو ها می شود، اما ریمل ابرو باعث حالت دهی به ابرو ها و پرپشت تر نشان دادن ابرو ها شده و باعث می شود که ابرو ها به رنگ دلخواه انتخابی نشان داده شوند. البته برخی از برندهای ژل های ابرو نیز رنگبندی دارند.

 

تفاوت ژل و سایه ابرو در چیست؟

سایه ابرو در انواع و اقسام رنگ های ابرو موجود است و باعث نشان دادن ابرو ها به رنگ دلخواه شده و قسمت های کم پشت ابرو را پر پشت نشان می دهد.

 

چگونه از ژل ابرو استفاده کنیم؟

اینکه بتونید روتین ارایش ابروهاتون رو براساس نیازهای خاصتون شخصی سازی کنید اهمیت خیلی زیادی داره. اگه ابروهاتون 99% بی عیب و نقص و بی نظیرن فقط لازمه با ژل ابرو یه کم شونه اشون کنید تا مرتب بشن. یه پوشش دهی سبک و کمرنگ باعث میشه ابروهاتون یه دست تر و درخشان تر بشن.

ولی اگه شامل اکثریت خانوم ها هستید که ابروهای پردردسری دارن و تو زمینه ابرو نیاز به کمک دارند ، نیازه که این متود دو مرحله ای رو به دقت دنبال کنید. روش زیر رو بخونید؛

ژل ابرو چیست؟

1.فضای خالی ابروهای خود را پر کنید.

اول ابروهاتون رو با مداد یا پودر شکل بدید. اروم و کوتاه مداد رو بین ابروهاتون و روی موها بکشید تا طبیعی جلوه کنه. زیاده روی نکنید چون در این صورت ژل ابرو باعث میشه حالت ابروهاتون نشون بده که بیش از حد روشون کار کردید و مطمئن باشید شما اصلا این رو نمیخواید. فراموش نکنید که طبیعی بودن توی ارایش مهمترین چیزه!

 

2. ژل ابرو رو اضافه کنید.

تمام سطح ابروتون رو با ارامش و حرکات با دقت پوشش بدید. یه چند تا حرکت ساده باعث میشه موهایی که پخش شدن یا تو جای خودشون نیستن منظم بشن و تمام روز هم سرجاشون بمونن. اگه میخواید ابروهاتون پرپشت تر به نظر برسن برس رو به سمت بالا بکشید. این یه روش سریع و ویژه اس که یه تفاوت اساسی ایجاد میکنه. و به همین سادگی ابروهاتون اماده شدن!

 

نتیجه گیری:

ژل های ابرو یکی ابزار آرایشی می باشند که برای فرم دهی و پر کردن ابروها به بازار ارائه شده اند. در مقایسه با انواع مداد ابرو باید این نکته را یادآوری نمود که استفاده بی رویه از مداد ابرو به علت برخورد نوک مداد با ساقه ابرو می تواند موجب ریزش ابروی شما شود.

ولی مصرف ژل های ابروی استاندارد و از برندهای معتبر نه تنها باعث ریزش نمی شود بلکه بسیاری از این محصولات از مواد تقویتی مورد نیاز برای ابرو نیز می باشند . در خصوص استفاده از ژل های بی رنگ یک نکته را در نظر بگیرید که ابتدا فرم ابرویتان را مشخص کنید و سپس با ژل ابرو آن را فیکس نمائید و بعد از ثابت شدن آن را دست نزنید. جهت خرید محصولات اورجینال ارایشی به سایت کاج شاپ سر بزنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/epvNx2Kd
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه