شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

جشن آغاز سال تحصیلی 1401-1402 در مدارس

جشن آغاز سال تحصیلی 1401-1402 در مدارس

به مناسبت آغاز سال تحصیلی، مراسم های مختلفی در مدارس سراسر کشور برگزار می شود. دانش آموزان، والدین، معلمان و کارکنان مدرسه گرد هم می آیند تا خود را برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده کنند. در واقع جشن آغاز سال تحصیلی یک رسم رایج است که در مدارس پایه های مختلف به ویژه دبستان برگزار می شود. جشن شروع مدرسه برای آموزش و ارتباط کودکان با این محیط بسیار مهم است. همچنین فرصتی برای آگاهی دانش آموزان و والدین از شرایط مدرسه است.

جشن آغاز سال تحصیلی 1401-1402 در مدارس

مدارس در چه زمانی و چگونه آغاز خواهد شد؟

در کشور ما، مدارس هر ساله در 1 مهر آغاز شده که این روز جشن گرفته می شود. جشن آغاز سال تحصیلی به این دلیل نام گذاری شده که اولین روز پاییز است. زمانی که سال تحصیلی جدید در تمام مدارس و دانشگاه ها آغاز می شود، به طور معمول، کسانی که برای اولین بار در این روز به مدرسه می روند، بیش تر از بقیه خوشحال هستند. می توان گفت که در اول مهر، زندگی کاملاً جدیدی برای دانش آموزان کلاس اولی و دانش آموزان سال اول آغاز می شود. این روز برای آن ها بسیار خاطره انگیز است. برای دانش آموزان کلاس اول، اولین زنگ مدرسه به صدا در می آید.

آهنگ هایی درباره مدرسه برای آن ها گذاشته می شود و با یک شاخه گل به سمت کلاس خود می روند. دانش آموزان پایه های دیگر نیز دوباره با معلمان و همکلاسی های خود ملاقات می کنند. در اولین روز تحصیلی، افراد دولت آغاز سال تحصیلی را به معلمان و دانش آموزان تبریک می گویند. بازرسان و نمایندگان مختلف نیز از مدارس بازدید می کنند. سال تحصیلی در مدارس ایران از اول مهر آغاز می شود و تا پایان ماه خرداد ادامه دارد. تقریباً همه مدارس 5 روز در هفته باز هستند و روزانه 4 -7 ساعت درس برگزار می شود. به علاوه، پنج شنبه ها و جمعه ها زمانی برای استراحت دانش آموزان است.

جشن آغاز سال تحصیلی 1401-1402 در مدارس

کاربرد تخته وایت برد شیشه ای در جشن آغاز سال تحصیلی

همه دانش آموزان تا به حال تخته وایت برد های قدیمی را دیده اند، اما بسیاری، هرگز تخته وایت برد شیشه ای را مشاهده نکرده اند. این تخته ها از شیشه سکوریت ساخته شده که تا ده برابر دوام بیش تری نسبت به شیشه های استاندارد دارند. به این ترتیب، در طول زمان تحصیل بسیار بادوام بوده و می توان از آن ها در مراسم های مختلف استفاده کرد. وایت برد های شیشه ای و انواع آن مانند تخته وایت برد پایه دار، فانتزی، رو میزی و دیگر موارد توانسته اند بهترین گزینه برای کلاس های درس باشند. به علاوه تخته های شیشه ای در رنگ های متنوعی عرضه می شوند. بنابراین، شما می توانید این تخته ها را مطابق با طراحی داخلی مدرسه و کلاس درس از اینکو گروپ سفارش دهید.

جشن آغاز سال تحصیلی 1401-1402 در مدارس

تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری جشن آغاز سال تحصیلی

جشن آغاز سال تحصیلی یکی از هیجان انگیزترین جشن ها برای دانش آموزان و والدین آن ها به شمار می آید. خرید لباس های فرم جدید، تجهیزات مدرسه، سازماندهی و تعمیر مدرسه، برگزاری جلسه با والدین برای استقبال از آن ها و غیره از جمله اقدامات لازم در این زمان است. در مدارس مختلف جشن آغاز سال تحصیلی به روش های گوناگونی برگزار می شود و هر مدرسه با توجه به تصمیمات مدیر خود از تجهیزات مختلفی استفاده می کند. اما در موسسات آموزش عالی و متوسطه معمولاً جشن های تشریفاتی برگزار نمی شود. تنها یک جلسه رسمی برای دانشجویان سال اول برگزار می شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/p8NhlsBR
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه