شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

وظیفه اصلی انواع سیستم های تهویه مطبوع، برطرف نمودن نیاز های حرارتی و تهویه ساکنان یک ساختمان است، این سیستم ها دارای مدل های مختلفی برای مصارف مسکونی، تجاری و صنعتی می باشد که هر یک دارای مدل های گوناگون هستند. آشنایی با طرز کار و کاربرد های انواع سیستم مطبوع به شما این امکان را می دهد تا در پروژه های متفاوت بتوانید بهترین سیستم را متناسب با نیاز پروژه انتخاب نمایید. امروزه يک دستگاه تهويه مطبوع مناسب و با کیفیت بایستی علاوه بر تنظیم دمای مورد نظر، توانایی تنظیم رطوبت را نیز داشته باشد ، و قادر باشد هوا را در محدوده مورد نظر به خوبی به گردش درآورد. همچنين بايد ميزان كيفيت هوای فضای مورد نظر را جهت حفظ سلامت كاربران آن (با فیلتراسیون مناسب) به سطح مطلوب برساند.

 قیمت وی آر اف ( VRF )

سیستم وی آر اف یکی از جدیدترین سیستم های تهویه مطبوع است. این سیستم از دو بخش تشکیل شده است که سیستمی یکپارچه را برای انجام عملیات گرمایش و سرمایش تشکیل می دهد. در این سیستم تهویه این دو بخش توسط لوله مسی دارای مبرد به یکدیگر متصل هستند، زیرا همچون اسپیلت های کولر گازی دارای دو بخش می باشند. این سیستم در کیفیت های متنوع و برند های مختلف داخلی و خارجی تولید و یا همانند سیستم VRF برند رزنبرگ آلمان از دیگر کشورها وارد می شود.

مجموعه اوت وارد کننده انواع سیستم های تهویه و فن های صنعتی برند رزنبرگ ( Rosenberg ) از کشور آلمان است .از این رو شما می توانید برای دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان درباره انتخاب مناسب ترین سیستم تهویه مطبوع برای فضای مورد نظرتان و یا استعلام قیمت وی آر اف VRF از طریق شماره تماس 26806734-021 با کارشناسان مجرب این مجموعه تماس بگیرید. یا به وب سایت شرکت به آدرس https://avet-co.com مراجعه نمایید . 

مناسب ترین قیمت انواع سیستم های تهویه مطبوع ، فن های صنعتی و خانگی برند رزنبرگ در ایران ( شرکت مانا نوین ویرا )

قیمت داکت اسپلیت

داکت اسپلیت، نوعی از سیستم های تهویه مطبوع می باشند که از آن ها در بسیاری از پروژه های مسکونی، اداری، تجاری و … استفاده می شود. این دستگاه ها به دلیل ایجاد استقلال دمایی برای هر فضا و تعمیر و نگه داری ساده ای که دارد در در پروژه های ساختمانی کاربرد و محبوبیت بالایی دارد.

 داکت اسپلیت ها بر اساس نوع کمپرسورشان به دو نوع داکت اسپلیت های معمولی و اینورتر تقسیم بندی می شوند.

در واقع داکت اسپلیت های معمولی دارای کمپرسورهای اصطلاحا ON و OFF می باشد. نحوه عملکرد این کمپرسور ها این گونه است که با تنظیم دمای محیط موتور سیستم به طور خودکار خاموش می شود، و هنگامی که دما دچار تغییر می شود به طور مجدد کمپرسور روشن شده و شروع به کار می کند. این امر باعث اتلاف انرژی و افزایش قابل توجه در مصرف برق می شود.

در مقابل داکت اسپلیت های اینورتر دارای کمپرسور اینورتر هستند. در کمپرسور های اینورتر دستگاه زمانی که به دمای مورد نظر می رسد به جای خاموش شدن و شروع مجدد تنها دور موتور خود را پایین می آورد ودر نتیجه تغییر دما عملکرد خود را افزایش می دهد. از این رو ولتاژ زیادی از مدار دریافت نخواهد کرد که این امر سبب کاهش قابل توجه در مصرف برق می شود. قیمت داکت اسپلیت های دارای کمپرسور اینورتر در مقایسه با نوع معمولی بالاتر است، که این مسائله را می توان مهمترین اشکال این نوع داکت اسپلیت ها تقلی کرد، البته لازم به ذکر است با توجه به مصرف برق پایین این دستگاه ها نسبت به انواع معمولی آن در طول مدت استفاده مقرون به صرفه تر می باشد.

مناسب ترین قیمت انواع سیستم های تهویه مطبوع ، فن های صنعتی و خانگی برند رزنبرگ در ایران ( شرکت مانا نوین ویرا )

 قیمت جت فن ( Jet fan )

امروزه خودروها به بخشی جداناپذیر از زندگی روزمره تبدیل شده اند. و اکثریت مردم صاحب خودرو شخصی هستند، و تمایل به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی با وجود کمک به ایجاد هوای پاک و سالم و کم شدن کم تر شده است. از این رو نیاز به وجود پارکینگ های عمومی در سطح شهر به ویژه در شهر های بزرگ بسیار بیشتر شده است. از طرفی پارکینگ های معمولی و با سقف های باز به دلیل اشغال فضای زیاد، و امکان تخریب خودروها در شرایط آب و هوایی مختلف در میان مردم محبوبیت چندانی ندارد. بنابر این شاهد گسترش ساخت پارکینگ های سر پوشیده در شهر های بزرگ هستیم. جت فن ها نوعی از فن محوری می باشند ولی با این وجود، قیمت فن آکسیال ( فن محوری ) با این نوع هواکش ها متفاوت است.جت فن ها برای کمک به کنترل کیفیت هوا در مکان هایی همچون تونل ها، قطار ها، پارکینگ های بزرگ که نیاز به حجم هوادهی گسترده در یک فشار استاتیکی بالا دارند به منظور انجام عملیات تهویه و کنترل دود مورد استفاده قرار گیرد. این نوع هواکش ها از سرعت بسیار بالایی برخوردار هستند، و با توجه به جنس پروانه و قدرت موتور و همچنین شکل خاص بدنه خود دارای دبی بالاتری دارند. شرکت فناوری مانا نوین ویرا (AVET) عرضه کننده انواع فن های برند مشهور رزنبرگ آلمان در ایران است، از این رو شما می توانید برای استعلام قیمت جت فن برند رزنبرگ و دریافت مشاوره فنی با کارشناسان مجموعه از طریق شماره تلفن 26806734-021 تماس حاصل نمایید.

مناسب ترین قیمت انواع سیستم های تهویه مطبوع ، فن های صنعتی و خانگی برند رزنبرگ در ایران ( شرکت مانا نوین ویرا )

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/DLOZrQxE
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه