شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

اگر شما صاحب یک خودروی شخصی هستید، حتما همواره دغدغه حفظ سلامت خودروی خود را دارید و در این راستا پیدا کردن تعمیرگاهی که خدمات سرویس و تعمیر خودروی شما را با کیفیت بالا ارائه دهد، خود معضل جدیدی است. حتما به خوبی می دانید که نحوه تعمیر خودرو چه تأثیری در عملکرد بهینه آن و دوام این عملکرد دارد. حال اگر صاحب یک رنو استپ وی هستید، دغدغه شما برای پیدا کردن تعمیرگاه تخصصی استپ وی بیشتر هم هست چون اگر این خودرو به صورت دوره ای و البته تخصصی سرویس شود، به تعمیر نیاز پیدا نمی کند. در واقع رنو استپ وی خودرویی نیست که به راحتی خراب شده و از حرکت بایستد. اما هم چنان پیدا کردن تعمیرگاه تخصصی استپ وی اهمیت بسیار زیادی دردوام آن دارد. در ادامه راجع به بهترین تعمیرگاه این خودرو در تهران و خدمات آن صحبت خواهیم کرد.

تعمیر خودرو رنو استپ وی

خودرو رنو استپ وی از شرکت پارس خودرو است و سابقه تولید آن به یک دهه هم نمی رسد. این خودرو ظاهر زیباتری نسبت به رنو ساندرو دارد؛ اما آنچه در مورد این خودرو و طبیعتا مسئله تعمیرات آن مورد توجه قرار می گیرد، بخش فنی خودرو است. در بخش فنی استپ وی نسبت به رنو ساندرو چند تغییر قابل توجه صورت گرفته است؛ ارتفاع تعلیق در استپ وی چند سانتی متر افزایش یافته، در مدل دنده ای این خودرو به جای کلاچ سیمی از کلاچ هیدرولیک استفاده شده و فاصله تعویض دنده ها نیز کمی کوتاه تر شده است. آنچه در مورد خودرو رنو استپ وی مورد توجه قرار می گیرد، کیفیت ظاهری و فنی بالای خودرو است. صاحبین این خودرو به خوبی می دانند که رنو استپ وی بی دلیل خراب نمی شود و اگر به صورت مرتب سرویس شود، هیچگاه گیرش به تعمیرگاه تخصصی استپ وی نمی افتد. 


وقتی راجع به تعمیرگاه تخصصی استپ وی صحبت می کنیم، مشخص است که سیستم فنی و سیستم برق این خودرو پیچیدگی های خاصی دارد و اگر تعمیرکار تخصص کافی نداشته و یا از ابزارهای درستی برای تعمیر استفاده نکند، خودرو با مشکلات بیشتری همراه می شود. از طرفی عیب یابی صحیح و سریع، بیشتر از هر چیزی در تعمیر خودرو مورد توجه قرار می گیرد. به هر حال زمانی که خودرو رنو استپ وی به تعمیر نیاز پیدا کند، عیب یابی و تعمیر تخصصی آن اهمیت بسیاری می یابد. در کنار این ها، استفاده از قطعات اورجینال در صورت نیاز به تعویض قطعه آسیب دیده و هزینه تعمیرات و سرویس نیز، می تواند به عنوان یک فاکتور مهم در انتخاب تعمیرگاه معتبر مطرح شود. با توجه به اهمیت سرویس و تعمیر استپ وی در ادامه خدمات مربوط به تعمیرات این خودرو را معرفی می کنیم.

خدمات تعمیرگاه تخصصی استپ وی

از جمله خدماتی که در تعمیرگاه تخصصی استپ وی ارائه می شود، می توان تعمیرات موتور، تعمیر گیربکس اتوماتیک، تعویض شمع ها، تعویض تسمه تایم، تنظیم موتور، رفع دود سیاه از اگزوز، شست وشوی انژکتورها با دستگاه، عیب یابی با دستگاه، بازدید چهار چرخ، تعمیرات سر سیلندر، تعویض واتر پمپ، دیاگ، تعمیرات جلوبندی واشر سرسیلندر، رفع نشتی روغن از موتور و گیربکس و موارد بسیار دیگر را نام برد. در تعمیرگاه رنو استپ وی تمامی خدمات توسط تعمیرکاران متخصص و حرفه ای انجام می شود. این اپراتورها به خوبی با اصول تعمیر و سرویس استپ وی آشنا هستند و از بروز خرابی های بیشتر جلوگیری می کنند. 

بهترین تعمیرگاه تخصصی رنو استپ وی تهران

سه مورد از مهم ترین خدمات به شرح زیر است:

تعمیر گیربکس: اگر به صورت مرتب روغن گیربکس استپ وی را تعویض کنید، کار به تعمیر آن نمی رسد؛ تعویض روغن استپ وی نیز اصول خاص خود را دارد و باید با دستگاه مخصوص انجام شود. اگر تعویض روغن این خودرو با دستگاه انجام نشود، هر شش لیتر روغن آن به صورت کامل تعویض نمی شود و نیمی از روغن کثیف داخل گیربکس باقی می ماند. در این صورت تعویض روغن هیچ تأثیری در سلامت گیربکس ندارد. این در حالی است که در تعمیرگاه تخصصی استپ وی تعویض روغن با دستگاه انجام شده و گیربکس به صورت کامل توسط دستگاه شست وشو داده می شود. اگر گیربکس به تعمیر نیاز پیدا کند، مشکل آن توسط افراد متخصص عیب یابی شده و تعمیر آن با به روزترین امکانات انجام می شود. 

تعمیر موتورهمه شما به خوبی می دانید که حتی برترین خودروها در صورت عدم مراقبت صحیح، به سرویس و تعمیر نیاز پیدا می کنند . موتور استپ وی نیز از این قاعده مستثنا نیست. ممکن است موتور این خودرو به دلایلی از جمله: تعویض دیرهنگام روغن، کار کردن موتور با روغن کم و موارد دیگر به سرویس نیاز پیدا کند. تکنسین متخصص تعمیرگاه استپ وی، قبل از هر چیزی موتور خودرو را چک می کند تا نقص آن را پیدا کند. سپس تعمیر تخصصی موتور را آغاز می کنند. به عنوان مثال: ممکن است موتور روغن سوزی داشته باشد، یاتاقان ها هنگام کار کردن صدا دهند، پیستون ها، شاتون ها، میل لنگ و غیره آسیب دیده باشند و یا هر نقص دیگر که عملکرد خودرو را با مشکل مواجه می سازد.

تنظیم موتورتنظیم موتور یکی از خدمات مهم در تعمیرگاه تخصصی استپ وی است. در تنظیم موتور استپ وی، فاکتورهایی از قبیل فرسودگی قطعات، اختلال در عملکرد پمپ بنزین، اشکال در سیستم برق و سنسورها و موارد بسیار دیگر بررسی می شود. معمولا در صورتی که چراغ چک موتور روشن شود، نیاز به تنظیم موتور مشخص می شود.

بهترین تعمیرگاه تخصصی رنو استپ وی تهران

سرویس های دوره ای

در سرویس های دوره ای در تعمیرگاه تخصصی استپ وی خدماتی از قبیل تعویض تسمه تایم، تعویض روغن گیربکس، تعویض روغن موتور و موارد دیگر به مالکین رنو استپ وی ارائه می شود. در این تعمیرگاه، تعویض کیت کامل تسمه تایم برای خودرو استپ وی در هر ۶۰ هزار کیلومتر، تعویض روغن گیربکس در هر ۵۰ هزار کیلومتر و تعویض روغن موتور و فیلترها در هر ۷ هزار کیلومتر انجام می شود.

جمع بندی

از آنجا که تعمیر خودرو رنو استپ وی تخصص و مهارت خاصی می طلبد، باید برای تعمیر و سرویس دوره ای این خودرو به تعمیرگاه تخصصی رنو استپ وی مراجعه کنید. تعمیرگاه های بسیاری در سطح شهر هستند که خدمات تعمیر رنو استپ وی را با قیمت ارزان ارائه می دهند؛ اما در تعمیر این خودرو بیش از هر چیزی، کیفیت تعمیر مورد توجه قرار می گیرد. هرچند هزینه تعمیر در تعمیرگاه تخصصی این خودرو بر اساس مصوبه قانونی تعیین شده و نرخ منصفانه ای دارد. در نهایت شما می توانید با مراجعه به یک تعمیرگاه متخصص و معتبر، بدون هیچ دغدغه و پرداخت هزینه معقول، خودرو رنو استپ وی خود را تعمیر و سرویس کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/CPbQFKrj
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه