شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

نکاتی که مداحان باید درباره اکو همراه بدانند

نکاتی که مداحان باید درباره اکو همراه بدانند

اکو همراه نوعی بلندگو قابل حمل است که بیشتر در مراسم مذهبی توسط مداحان استفاده می شود، کاربرد های مختلفی در مجالس سخنرانی در مدارس و یا حتی عروسی ها دارد. اما بیشتر این وسیله را در مراسم مذهبی دیده ایم. برای خرید انواع بلندگو و همچنین اکو همراه باید به نکاتی توجه کنید که بتوانید بهترین خرید را داشته باشید در ادامه مطلب قصد داریم به نکاتی که مداحان عزیز هنگام خرید اکو همراه باید به آن توجه کنند.

کیفیت صدا

اولین نکته ای که هنگام خرید هر نوع بلندگو و دستگاه اکو باید به آن توجه کرد کیفیت صدای دستگاه است، بهتر است در هنگام خرید حضوری حتما از فروشنده بخواهید که دستگاه را برای شما تست کند هنگام خرید آنلاین نیز خرید خود را از فروشگاه هایی انجام دهید که امکان تست حضوری دارند و یا ویدیو تست محصول را با کیفیت مناسب برای شما می فرستند. از فروشگاه هایی که امکان تست حضوری را برای شما فراهم کرده اند می توانیم به فروشگاه بانی باند اشاره کنیم. انواع باند، بلندگو و میکروفون در این فروشگاه به صورت اینترنتی به فروش می رسند.

ابعاد دستگاه اکو

همانطور که از نام اکو همراه پیداست این وسیله قرار است همراه شما باشد تا در محل مورد نظر از آن استفاده کنید در نتیجه توجه به ابعاد اکو همراه بسیار حائز اهمیت است.

اکو همراه در ابعاد مختلف از مینی سایز تا بزرگ در بازار موجود است، شما باید قبل از خرید به نوع فعالیتی که قرار است با اکو انجام دهید توجه کنید و مطابق با آن ابعاد مناسب را انتخاب کنید.

برای مراسم مذهبی و تعزیه ها معمولا از اکو همراه در ابعاد کوچک استفاده می شود. اکو های با ابعاد کوچک به مراتب وزن کمتری نیز دارند و قابل حمل هستند.

نکاتی که مداحان باید درباره اکو همراه بدانند

انواع مدل های بلندگو پرتابل از نظر سایز بلندگو مناسب برای مراسم مذهبی

اکوهمراه ۶ اینچ با میکروفن بی سیم یقه ای

باند همراه ۶ اینچ با میکروفن بی سیم دستی

اکوهمراه ۶ اینچی دبل بدون میکروفن

باند پرتابل۶ اینچی دبل با میکروفن بی سیم دستی

اکوهمراه ۶ اینچی دبل با میکروفن بی سیم یقه ای

اکوهمراه ۸ اینچی بدون داشتن میکروفن

اکوهمراه ۸ اینچی با میکروفن بی سیم دستی

باند پرتابل ۱۲ اینچی بدون داشتن میکروفن

قابلیت اتصال

قابلیت اتصال OTGو AUX و USB برای بسیاری از خریداران یک فاکتور مهم است. و از دیگر نکته هاییست که حتما باید موقع خرید مورد توجه قرار گیرد.

همچنین به این نکته باید دقت کنید که برخی از اکو ها دارای میکروفون بی سیم هستن و برخی دیگر دارای میکروفون سیم دار می باشند.

امکانات اکو همراه

طراحی فوق العاده و امکانات متنوعی که بلندگو پرتابل دارد، باعث شده است این دستگاه جایگاه ویژه ای در بازار پیدا کند. اکو همراه دارای امکانات مختلفی از قبیل ضبط صدا، پورت USB، پورت کارت حافظه، پورت ورودی AUX و امکان اتصال به میکروفن است قابلیت شارژ این دستگاه به شما کمک می کند تا بتوانید چندین ساعت بدون وقفه از آن استفاده کنید.

نکاتی که مداحان باید درباره اکو همراه بدانند

خرید اکو همراه

خرید اکو های پرتابل و بلندگو های دستی نسبت به دیگر لوازم صوتی ساده تر است زیرا این دستگاه ها از لحاظ پیچیدگی بسیار ساده تر از دیگر دستگاه های صوتی هستند شما عزیزان می توانید به سادگی با رعایت کردن نکاتی که در این مطلب گفته شد می توانید بلندگو دستی مناسب برای مداحی را خریداری کنید.

 

نکات هنگام استفاده از اکوهمراه

پس از خرید اکو همراه، فراموش نکنید که باید برخی نکات را رعایت کنید تا عمر آن ها افزایش پیدا کند و تا سال ها نیازی به تعمیر و خرید مجدد نداشته باشند. این نکات را در زیر با شما در میان می گذاریم:

  1. 1. صدای اکوی سیستم را تا انتها بالا نبرید، این کار ممکن است به سیستم شما آسیب بزند و از کیفیت صدای آن نیز بکاهد.
  2. 2. در طول شارژ شدن دستگاه به هیچ وجه از آن استفاده نکنید، چرا که این کار باعث می شود طول عمر باتری شما کم شده و احتمال نویز در صدای شما بالا برود.
  3. 3. زمانی که دستگاه شما روشن است، هیچ گاه میکروفون را در نزدیکی آن قرار ندهید. این کار کیفیت صدای سیستم را کاهش داده و به میکروفون نیز آسیب می زند.
  4. اکو همراه را هربار به صورت کامل شارژ نمایید، در صورتی که شارژ اکوهمراه کامل نشود، عمر باتری کم شده و سبب کاهش کیفیت صدای سیستم نیز می شود.

سخن پایانی

در این مطلب به بررسی نکاتی که هنگام خرید اکو و بلند گو دستی باید به آن توجه شود پرداختیم امیدواریم برای شما مفید بوده باشد .

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/AWR0IScg
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه