شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

ساندویچ پانل دیواری چیست و چه کاربردی دارد؟

ساندویچ پانل دیواری چیست و چه کاربردی دارد؟

ساندویچ پانل دیواری سازه ای پرکاربرد در دنیای ساختمان سازی است که به شما این امکان را می دهد تا از مزایا بی نظیر آن استفاده کنید. در طراحی این سازه هر از یک ساختار منحصر به فرد استفاده می شود که شامل پوشش های مقاوم به همراه لایه ی میانی است که در عین دوام و استحکام بسیار کم چگالی خواهد بود.

در واقع این سازه ها متشکل از متریالی هستند که در عین ضخامت کم یک پوشش بسیار مقاوم ایجاد می کند و با این وجود بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. این سازه ها ویزگی های فوق العاده ای دارند و استفاده از آن ها مزایای زیادی را در اختیار شما می گذارد و همین امر سبب شده که در موارد متعدد کاربرد داشته باشند.

آشنایی با ساندویچ پانل دیواری

این تجهیزات به روش های متفاوتی تولید می شوند و همین امر سبب ایجاد تفاوت هایی در ظاهر آن شده است. در واقع انواع ساندویچ پانل دیواری به صورت صاف و تخت و یا شیار دار به بازار عرضه می شوند که افراد می توانند با توجه به نیاز خود مدل های متنوع آن را خریداری نمایند.

کاربرد انواع ساندویچ پانل دیواری

این سازه ها با ویژگی های خاصی به بازار عرضه می شوند و به این ترتیب کاربرد های متفاوتی نیز دارند. به بیان دیگر این تجهیزات برای ساخت و ساز های ضروری از اهمیت زیادی برخوردار است و می توان از آن در ساخت انواع انبار، سوله و حنی مراکز درمانی استفاده نمود. این دیوار ها کیفیت و کارایی منحصر به فردای دارد که می توانید تأثیر زیادی در انتخاب افراد داشته باشد.

مزایای استفاده از ساندویچ پانل دیواری

با توجه به توضیحات عنوان شده در یافتید که هر یک از این سازه ها ویژگی های خاصی دارند و در موارد متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند.

ساندویچ پانل دیواری چیست و چه کاربردی دارد؟

نکته مهم مزایا استفاده از این تجهیزات است، به طور کلی چرا باید از انواع ساندویچ پانل دیواری استفاده کرد؟ دلایلی خاصی برای انجام این اقدام وجود دارد که شامل موارد زیر هستند:

عایق بندی

اولین و مهم ترین مزیت استفاده از این ساندویچ پانل، عایق بودن آن در برابر عوامل محیطی و نفوذ آلودگی و... است. به طور کلی با به کار گیری این تجهیزات در ساختمان سازی می توانید از مزایای عایق در برابر صدا، رطوبت، دما، حرارت، نفوذ آلودگی و حشرات بهرمند شوید.

علاوه بر این کیفیت متریال فلزی آن سبب شده که در صورت مواجهه با حریق و آتش از نفوذ و شعله ور شدن بیشتر جلوگیری شود، همین امر اصلی ترین دلیل استفاده از ساندویچ پانل دیواری در ساخت سوله و انباری در کارخانجات است.

وزن سبک

بدون شک همه ما از سنگین وزن مصالح ساختمانی سنتی مطلع هستیم و این که چه فشاری بر ساختمان یا ستون های پایین تر وارد می شود، استفاده از ورقه های فلزی مقاوم و کم ضخامت که فضای زیادی را به خود اختصاص نمی دهد سبب شده که این سازه از محبوبیت زیادی برخوردار باشد.

مقاومت بالا

استفاده از فلز مقاوم و با دوام که از مزیت وزن کم و عایق در برابر خوردگی و پوسیدگی بهرمند است، در واقع این تجهیزات متشکل از فلزات و فوم های میانی با دوامی هستند که حتی باعث دوام سازه در برابر زلزله و عوامل محیطی نیز می شود. ترکیبات این سازه ها به گونه ای است که از نفوذ آلودگی، رشد کپک و قارچ، جلبک و علف های هرز و... نیز جلوگیری می کمد.

قیمت مناسب

با توجه به این که در طراحی و تولید انواع ساندویچ پانل دیواری از مصالح کمتری به نسبت دیوارچینی های سنتی استفاده می شود، این سازه ها از قیمت کمتری نیز برخوردارند. البته قیمت کم آن نمی تواند استحکام و مقاومت این سازه را زیر سؤال ببرد. شما با صرف هزینه کمتر می توانید از مزیت تنوع در رنگ و طرح، عایق، نصب ساده و... بهرمند شوید.

دوست طبیعت

استفاده از مصالح ساختمانی تا زمانی می تواند مفید باشد که از خدمات آن بهره مند هستید و در صورت خراب شدن می توانند آسیب جدی به محیط زیست وارد کنند. در طراحی و تولید انواع ساندویچ پانل دیواری از متریال مقاومی استفاده شده که در برابر عوامل محیطی هیچ آسیبی نمی بیند و در صورتی که پس از مدت ها نیازی به مکان آماده شده نداشته باشید می توانید با باز کردن پیچ و مهره ها سازه ها را به مکانی دیگر انتقال دهید.

حمل و نصب ساده

با توجه به این که این سازه ها از پیش ساخته هستند و به صورت کاملاً آماده شده در اختیار مشتریان قرار می گیرد، به سادگی و تنها با بستن چند پیچ می توانید آن را نصب کنید. استفاده از متریال سبک نیز تأثیر زیادی در کاهش وزن و حمل ساده آن دارد و به این ترتیب می توان حتی ابعاد و اندازه سفارش این سازه را بر اساس نیاز کارفرما برش زد. این کار باعث می شود که شما در مدت زمان کم و بدون نیاز به تخصص خاصی این سازه ها را نصب و راه اندازی کرد.

نتیجه گیری

کیفیت این تجهیزات تأثیر زیادی در دنیای ساخت و ساز ایجاد کرده است، در واقع انواع ساندویچ پانل دیواری برای محیط های سر باز و سرپوشیده استفاده می شود و با داشتن قابلیت عایق بودن از نفوذ عوامل محیطی جلوگیری می کند. در این میان مجموعه که برای خرید به آن مراجعه می کنید نیز از اهمیت زیادی برخوردار، در واقع مجموعه دنیای ماموت با ارائه ضمانت نامه بین المللی تمامی سازه های خود را تضمین می کند و می توانید با توجه به نوع نیاز خود مدل های متفاوت از از این تجهیزات را خریداری نمایید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/xSOiIkn3
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه