شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

هر چیزی که باید درباره پوستر بدانید در چاپ متین

هر چیزی که باید درباره پوستر بدانید در چاپ متین

چاپ پوستر همچنان یک کالای بسیار محبوب در صنعت چاپ به حساب می آید. حتی در عصر تبلیغات دیجیتال، پوسترها هنوز به عنوان یک ابزار فیزیکی مفید برای فروش یک رویداد، محصول، هنر یا معرفی یک ایده بکار می رود.

بیش از یک نوع پوستر در سایز و جنس و طرح های مختلف وجود دارد. پوسترها با فرمت بزرگ و در سایز های مختلف امکان چاپ وجود دارد. البته در بین این پوسترها تفاوت های قابل توجهی از نظر جنس و ابعاد وجود دارد. چاپ پوستر به صورت عمده چاپ می شوند که در سایت چاپ متین از تعداد 500 عدد به بالا شروع می شود البته در تیراژ بالاتر قیمت تمام شده هریک از آنها به صرفه تر می باشد.

پوستر ها در سایز و شکل های مختلف به عنواین مختلف چاپ و توزیع می شوند یکسری از پوسترها کاغذی می باشد یکسری دیگه چاپ پوستر دیواری می باشند که هر یک از این موارد مصارف مخصوص به خودش را دارد.

اصطلاح "Large Format" به محصولاتی اطلاق می شود که معمولاً برای ماشین های چاپ استاندارد بیش از حد بزرگ باشند، به این معنی که می توانید پوستری به اندازه 100 در 70 چاپ بشود البته سایز های دیگری امکان تولید را دارند ولی معمولا سایز هایی که بزرگتر از سایز A3 یعنی ابعاد 29 در 42 باشد لارج فرمت معرفی می شوند.

بعضی از پوسترها در تیراز پایین تر مثلا یک عدد در قالب چاپ عکس تولید می شود که جنس کاغذ عکس از کیفیت بالاتری برخوردار است. تنوع کاغذ عکس ها بیشتر به سه دسته کاغذ لاستر ( مات / براق ) کاغذ سیلک و کاغذ متالیک می باشد. از این جنس کاغذها می توان برای نمایش تبلیغات رویدادهایی مانند فروش و کنسرت، آثار هنری مانند طرح های منظره، تا حتی چاپ عکس پرسنلی های حرفه ای استفاده کرد. فرض کنید چند اثر هنری دیجیتال دارید که می خواهید چاپ کنید بهتر است در تیراژ بالا آن را تولید کنید هرچه تولید شما در این زمینه بیشتر باشد قیمت تمام شده آن برای شما پایین تر محاسبه می شود و برای شما بسیار به صرفه تر و منطقی تر تمام می شود.

کاغذهای های پوستر در جنس های مختلف تولید می شود از جنس چاپ پوستر تحریر 80 گرمی گرفته تا چاپ پوستر گلاسه های 135 گرمی ، 300 و بیشتر تا کاغذ عکس مثل کاغذ لاستر مات ، کاغذ سیلک و متالیک قابل تولید و استفاده می باشد.

هر چیزی که باید درباره پوستر بدانید در چاپ متین

بهتر است این نوع سفارشات در تیراژ بالا تولید و چاپ بشود حتی اگر در پرداخت هزینه آن به ممکن است به مشکل بخورید ولی تمام تلاشتون رو انجام دهید که این مبلغ را برای تیراژ بالا پرداخت بکنید زیرا قیمت تمام شده آن برای شما کمتر محاسبه می شود.

چاپ پوستر های کاغذی اگر با طراحی زیبا و خاصی انجام شده باشد می تواند بسیار جذاب و خارق العاده باشد و بسیاری از مشتری ها را به خودش جلب بکند. پوسترها کاربردهای مخصوص به خودش را دارد از نمایش یک کنسرت ، یک فیلم ، فستیوال و بسیاری از موارد دیگر چاپ پوستر می تواند جذاب و کاربردی باشد.

نوع دیگر از پوسترها ، پوستر دیواری یا کاغذی دیواری گفته می شود. این مدل طرح و نقش دلخواه را در سایز بسیار بزرگ برروی دیوار می توانید نصب بکنید و جنبه تبلیغات بسیار زیادی دارد و به نوعی یک بنر بزرگ در سایز بزرگ می باشد. چاپ کاغذ دیواری هم در سایز و جنس های مختلف عرضه می شود از کاغذ دیواری چرمی تا کاغذ دیواری ماسه ای که هر کدام خصوصیات مخصوص به خودش را دارد.

ما در چاپ متین سعی کردیم تمام خدمات چاپ پوستر ، چاپ پوستر دیواری چاپ عکس و یا چاپ عکس روی شاسی را با بهترین کیفیت برای شما معرفی و نمایش بدهیم. امیدوار هستیم مقاله هر چیزی که باید درباره پوستر بدانید برای شما مفید بوده باشد و شما نهایت استفاده را از این مقاله برده باشید.

راه های ارتباطی با چاپ متین

ساعت کاری مجموعه چاپ متین شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر و پنجشنبه ها تا ساعت ۱۴ است.

برای ارائه سفارشات و اطلاع از هزینه و طرح سوالات می توانید با شماره تماس 021-77624202 (10 خط ویژه) و یا وب سایت مجموعه به نشانی www.ChapMatin.com مراجعه کنید.

با سپاس از حسن انتخاب شما و مطالعه این مطلب، بی صبرانه منتظر پاسخگویی به سوالات شما می باشیم.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/TcoFn5U0
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه