شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

چرخ دنده ها قطعاتی هستند که در صنعت کارایی بسیار زیادی دارم و در تمامی دستگاه ها وجود آنها ضروری می باشد در ادامه به برخی از ویژگی های این محصول خواهیم پرداخت و محصولات دیگر مثل زنجیر صنعتی و کوپلینگ را به شما معرفی خواهیم کرد پس با ما در ادامه همراه باشید.


چرخ دنده چیست


چرخ دنده محصولی می باشد که برای انتقال و تغییر جهت نیرو در بین دو محور قرار می گیرد در محیط چرخ دنده دندانه هایی وجود دارد که فاصله مساوی با یکدیگر دارند و این دندان ها وظیفه درگیر شدن با چرخ دنده مجاور را دارند و نیرو را بین یکدیگر منتقل می کند.

بر اساس شکل ظاهری چرخ دنده ها به انواع گستران، سیکلوئیدی و تروکوئیدی تقسیم می شوند همچنین اگر بخواهیم از نظر موقعیت محور آنها را دسته بندی کنیم چرخ دنده ها در دسته بندی محور موازی و غیر موازی و یا محور متقاطع و یا غیر متقاطع قرار می گیرند.

چرخ دنده ها شکل ظاهری متفاوتی نیز دارند به طور مثال چرخ دنده ها به انواع مارپیچ ،شانه ای ،حلزونی، مخروطی و یا شکل ساده تقسیم بندی می شوند.

ما در فروشگاه سایت خود از انواع این محصولات صنعتی قرار داده ایم تا شما بتوانید با مراجعه به سایت ما از انواع محصولات دیدن و در نهایت خریداری کنید در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعاتی را درباره زنجیره های صنعتی و کوپلینگ ها به دست بیاورید.

قیمت خرید و فروش انواع کوپلینگ، چرخ دنده و زنجیر صنعتی


زنجیر صنعتی چیست


زنجیرهای صنعتی یکی از ابزارهای پرکاربرد جهت انتقال نیرو می باشد که دارای ابعاد و جنس های متفاوتی بوده و در انواع تک ردیفه و دو ردیف تولید و عرضه می شوند.

زنجیر های صنعتی جنس های متفاوتی دارند اما متداول ترین آنها زنجیر صنعتی استیل نگیر و فولاد با کربن کم یا زیاد میباشد که برای تولید آن استانداردهای لازم باید رعایت شود تا یک محصول با کیفیت در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

برخی از زنجیر های صنعتی برای محافظت بیشتر از پوشش هایی مثل گالوانیزه استفاده می کنند تا این محصول صنعتی دچار آسیب دیدگی نشود و سلامت خود را به کمک این پوشش حفظ کند.

شکل ظاهری زنجیرهای صنعتی از اتصال قطعات کوچک زنجیر به یکدیگر می باشد که این قطعات توسط پیام هایی که کیفیت مناسبی دارد به همدیگر وصل شدند.

زنجیر ها هنگامی که با چرخ های صنعتی درگیر می شوند نیرو را به چرخ دنده دیگر منتقل می کند و به این ترتیب دستگاه شروع به حرکت می کند.

قیمت خرید و فروش انواع کوپلینگ، چرخ دنده و زنجیر صنعتی


کوپلینگ چیست


کوپلینگ وسیله ای است که برای اتصال دو شفت در انتهای خود به منظور انتقال انرژی استفاده می شود. کوپلینگ به طور معمول اجازه نمی دهد قطع ارتباط از شفت در طول عملیات انجام پذیرد. اما با این حال کوپلینگ محدود کننده گشتاوی هم وجود دارند که می توانند زمانی که گشتاوراز محدوده چرخش خارج شد قطع شوند.


خرید کوپلینگ در فیدار گستر :


کوپلینگ ها محصولاتی هستند که انواع مختلفی دارند و از برندهای متفاوتی به بازار عرضه می شوند ما در فروشگاه سایت خود سعی داشتیم تا برای خرید کوپلینگ امکاناتی را فراهم کنیم تا مشتریان خود بتوانند به آسانی و با کمترین هزینه محصولات ما را خریداری کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره قیمت و چگونگی خرید و فروش با ما در ادامه مقالات سایت فیدارگستر همراه باشید.

 قیمت خرید و فروش انواع کوپلینگ، چرخ دنده و زنجیر صنعتی


فیدار گستر : 


فیدار گستر از مجموعه های بزرگی است که امروزه توانسته بهترین محصولات را تولید و به دست مشتریان خود برساند

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/XvBr49tO
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه