شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت شستشوی نما چقدر است؟

1 سال پیش ( 1401/7/9 )
 

عوامل موثر بر قیمت نماشویی

نماشویی یکی اقدامات مهمی است که منجر به تمیزی و درخشندگی هر چه بیشتر نمای ساختمان خواهد شد. حال در این متن می خواهیم قیمت نماشویی را مورد بررسی قرار دهیم. اگر بخواهیم به طور دقیق به بررسی قیمت شستشوی نمای ساختمان بپردازیم، باید بگوییم قیمت این کار به عوامل متعددی بستگی داشته و با توجه به آنها مشخص می گردد. در قسمت زیر، این عوامل را نام برده ایم:

  • متراژ و ابعاد نما
  • جنس آن
  • عرض و ارتفاع ساختمان.
  • تعداد طبقات و نحوه دسترسی به آنها
  • دسترسی نزدیک به انرژی های مصرفی مثل آب و برق
  • نحوه نماشویی مانند نماشویی دستی یا نماشویی با واترجت
  • مواد شوینده مصرفی
  • آسیب های نما مانند آسیب های عمیق یا سطحی
  • درصد تمیزی ساختمان
  • نوع نما مثل نمای یک طرفه یا دو طرفه

از قیمت شستشوی نما با طناب و کلایمر اطلاع دارید؟

اگر خواهان کسب اطلاع از قیمت شستشوی نما با طناب توسط شرکت الو استادکار هستید؛ باید بدانید که این قیمت با توجه به شدت سختی کار تعیین می گردد. مسلما سختی کار بیشتر برابر خواهد بود با قیمت بالاتر. اگر قرار به شستشوی نما توسط طناب باشد، قیمت نماشویی افزایش خواهد یافت. چرا؟ چون کار پرریسک تر بوده و خطراتی را برای مجریان کار در پی خواهد داشت. اما وقتی پای کلایمر به میان می آید، قیمت دچار کاهش خواهد شد. به این علت که کار با کلایمر نه تنها راحت تر است؛ بلکه کم ریسک تر و کم خطرتر نیز خواهد بود.

در ضمن اگر قیمت شستشوی نما توسط کلایمر کمتر است؛ دلایل دیگری هم در پشت آن پنهان شده اند. برای مثال امکان بهتری برای اتکای مجریان کار وجود داشته و در نتیجه، کار با سرعت و تمرکز بهتر و بیشتری صورت خواهد گرفت. در خصوص شستشوی نما توسط واتر جت نیز باید بگوییم با توجه به نوع واترجت، هزینه شستشو متغیر خواهد بود. مانند واترجت آب سرد، واترجت آب گرم، واترجت مرکزی و واترجت بنزینی.

قیمت نماشویی

 

تعرفه قیمت الو استادکار در وضعیت پیمانکاری

در این بخش می خواهیم به بررسی شستشوی نما در وضعیت پیمانکاری بپردازیم. اگر شرکت، خود به تامین لوازم نماشویی مثل طناب، پیچ و رول پلاک سنگ نما پرداخته و آنها را تهیه نماید، هزینه این کار را لحاظ خواهد کرد. یک فرمول مشخص وجود دارد و آن این است که اگر از بیش از 1500 پیچ جهت افزایش استحکام استفاده گردد، هزینه هر پیچ به صورت جداگانه محاسبه خواهد شد. اما اگر به کمتر از این تعداد پیچ نیاز باشد، قیمت به صورت کنترات حساب می شود. کنترات یا چکی اصطلاحی است رایج بین پیمانکاران. لازم به ذکر است قیمت هر عدد پیچ و رول پلاک، چیزی در حدود 2 هزار الی 4 هزار تومان است. البته با توجه به نمای ساختمان، این قیمت مشخص می گردد. همچنین قیمت هر متر مربع از نماشویی توسط طناب را 9 الی 12 هزار تومان برآورد نموده اند.

بررسی عرض و ارتفاع در قیمت شستشوی نما

همانطور که پیش تر گفته شد؛ قیمت نماشویی از عوامل مختلف مثل عرض و ارتفاع ساختمان تاثیر می پذیرد. با افزایش عرض و ارتفاع، قیمت حالت صعودی به خود خواهد گرفت، به این علت که کار در این وضعیت دشوارتر است. جدای از آن، جنس نما نیز تاثیر زیادی در این مسئله دارد. اگر نما آجری باشد، به مواد شوینده بیشتری نیاز خواهد بود. همچنین نیاز به مصالح بیشتری نیز بوده و در این حالت، هزینه نهایی کار بالاتر خواهد رفت.

اگر ساختمان فوق دارای 4 طبقه بوده و از نمای سیمانی برخوردار باشد؛ قیمت نماشویی در این حالت، 1 میلیون تومان خواهد بود. البته در صورت نماشویی با واترجت. ساختمانی دیگر با طبقات 5 تایی و متراژ 12 متر را در نظر بگیرید. در این حالت، قیمت شستشوی نما، 2 الی 5 میلیون تومان خواهد بود. خوب است بدانید که سیمان شسته نما هم نرخ مشخصی داشته و نرخ آن به صورت متری محاسبه می شود. شروع این نرخ در هر متر، چیزی در حدود 38 هزار تومان است.

قیمت شستشوی نما

 

متراژ و طبقات ساختمان، عامل مهم دیگر

فرقی نمی کند نمای ساختمان، آجری باشد یا سنگی، شیشه ای باشد یا کامپوزیت. قیمت شستشوی نما از هر جنسی که باشد، به صورت متری و بر اساس تعداد طبقات، تعیین خواهد شد. ابزارهای مورد استفاده جهت شستشو نیز در این موضوع دخیل بوده و قیمت های هر یک با دیگری متفاوت است. برای مثال اگر شستشوی نما با واترجت صورت گرفته و یا با ابر و تی انجام شود، قیمت چیزی در حدود 1 میلیون و 200 هزار تومان تا 3 میلیون تومان خواهد بود. البته این قیمت برای ساختمان هایی با تعداد طبقات متوسط و واقع در سطح شهر محاسبه شده است.

تعیین قیمت، نیازمند بررسی پیمانکاران

در هر حال اگر خواستار این هستید تا به اطلاعات دقیق و درستی راجع به قیمت شستشوی نما دست پیدا کنید، باید اجازه دهید پیمانکاران الو استادکار ابتدا ساختمانتان را مشاهده و بررسی نمایند. این بررسی می تواند به صورت حضوری و یا غیر حضوری از طریق عکس صورت گیرد. آنها با این بررسی، پی به متراژ، ارتفاع، نوع و جنس نما برده و آنها را در فرمول لحاظ می کنند. در آخر با استفاده از این عوامل اقدام به تعیین قیمت نموده و هزینه نهایی را اعلام خواهند کرد.

نگران هزینه نباشید

نگران هزینه و قیمت نماشویی ساختمان نباشید. چون در نهایت، هزینه بین ساکنین ساختمان تقسیم شده و این موضوع منجر به کاهش فشار هزینه خواهد شد. شرکت ما الو استادکار با ارائه هر یک از این خدمات، خیالتان را راحت کرده و با وجود آن متوجه قیمت نخواهید شد:

  • انجام خدمات نماشویی با بیشترین کیفیت
  • اختصاص کمترین هزینه و قیمت برای نماشویی ساختمان
  • اتمام کار در سریع ترین زمان ممکن و به کاملترین شکل

نماشویی توسط شرکت الو استادکار

پیچ و رولپلاک نما یک روش ایده آل برای نگهداری و حفاظت از سنگ نمای ساختمان است. با این روش می توان از بروز حوادثی نظیر سقوط سنگ از بنا جلوگیری کرد. یکی از خدمات مجموعه ما در ارتفاعات نصب پیچ و رولپلاک می باشد. جالب است بدانید این خدمت بدون بستن داربست ارائه می شود. ما برای حفظ سنگ نمای ساختمان از مقاوم ترین پیچ و رولپلاک های بازار استفاده می کنیم تا در برابر عواملی چون رطوبت و زنگ زدگی قدرت خود را حفظ کنند. لازم به ذکر است این خدمت شامل نصب سنگ و بازرسی دوباره نما و تعمیر پیچ های خراب نیز می شود.

در صورت مشاهده ریزش سنگ از نمای ساختمان، ایجاد ترک بر روی سنگ ها یا برآمدگی و هر مشکل دیگری کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید. در این صورت هزینه پیچ و رولپلاک نما و پروسه این کار برای شما شرح داده خواهد شد.

خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان ] بدون داربست [

 

نمونه کار

نمونه ای از خدمات پیچ و رولپلاک سنگ نما در سطح شهر تهران و کرج را می توانید در این بخش مشاهده کنید:

محل کار

برای دسترسی آسان به شرکت کافی است بر روی نقشه زیر کلیک کنید:

فیلم آموزشی پیچ و رولپلاک نما

ویدیوی زیر شما را با پروسه مقاوم سازی نما بدون نیاز به داربست آشنا خواهد کرد:

مزایای پیچ و رولپلاک نما

بدون شک ریزش سنگ نما از ساختمان معایب زیادی دارد. مقاوم سازی سنگ ها از چندین جهت می تواند حائز اهمیت باشد:

  • جلوگیری از حادثه: رولپلاک کردن سنگ های نما از بروز حوادثی نظیر ریزش سنگ جلوگیری می کند.
  • افزایش عمر مفید سنگ: با اتصال سنگ نما به بتن عمر مفید سنگ ها افزایش خواهد یافت.
  • حفظ ظاهر زیبای بنا: با جلوگیری از ریزش سنگ نما جلوه زیبایی به ساختمان خود خواهید بخشید.
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/z3FnKy3B
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه