شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مهم‌ ترین موارد تفاوت شال و روسری چیست؟

شال و روسری در ابتدا برای مصارفی همچون گرم کردن خود و جلوگیری از آفتاب سوختگی مورد استفاده قرار میگرفت به این صورت که شال هایی به صورت دستی با پشم و بعدها با ابریشم درست میکردند و آن را دور کمر خود میبستند تا در سرما کلیه آنها از سرمای شدید در امان بماند و در زمان کار نیز فشار روی آنها قرار نگیرد و به مانند یک کمربند عمل میکرد و در زمان آفتاب تابستان نیز آن شال روی سر میبستند تا سر و صورت آنان دچار مشکل نشود.

ولی در این زمان شال و روسری یک از مهمترین لباس های در تیپ و استایل خانم ها است و با توجه با قیمت مناسب این لباس ، از اهمیت بالایی برخوردار است ، شال و روسری یک از اکسسوری های جذاب برای خانم ها است و انواع و سایز و مدل هایی که دارد ، دارای رنگ و تنوع بسیار زیادی است با توجه به قرار گرفتن در بالای بدن خیلی زیاد به چشم آمده و در مراسم ها در صورت زیبایی این شال یا روسری توجه همه را به خود جلب میکند.

انتخاب شال یا روسری مناسب استایل و چهره شما


انتخاب بین شال و روسری سخت است ؟


مهمترین تفاوت بین شال و روسری این است که در شال به صورت مستطیل شکل است و در سایز های متفاوتی است که پرمشتری ترین سایز شال رو میتوان 70 * 180 ، 90 * 200 و .... در انواع آنها هم میتوان به شال نخی ، شال ابریشم ، شال ابریشم مامی ، شال سه متری ، شال حریر ، شال نخی ، شال گیپور و انواع دیگر از شال ها 

هر ساله مدل های متفاوتی مد میشود و سایز شال ها نیز تغییراتی خواهد داشت.به طور مثال خود روسری ها هم دارای دارای طرح های مختلفی می باشند مانند مینی اسکارف یا روسری دهه شصتی یکی از مهمترین کار های موجود در فروشگاه شال و روسری الماس جنوب که در طرح های مختلف قابل عرضه هست. پس شما عزیزان میتوانید با انتخاب هر کدام از طرح های بیبی اسکارف ها بهترین را برای استایل خود انتخاب کنید.

مینی اسکارف یا روسری قواره کوچک معمولا سایزی به ابعاد 70 در 70 را دارا می باشد.

یا روسری های مجلسی که دارای تنوع بسیار زیادی از لحاظ طرح و جنس می باشد مثلا روسری مجلسی شال حریر خرید روسری مجلسی نخی،روسری مجلسی ابریشم را دارا هست.بنابر این از لحاظ قیمت روسری مجلسی نیز تنوع و اختلاف قیمتی بالایی دارد بطور مثال قیمت این روسری از هشتاد هزار تومان شروع و تا حتی پانصد هزار تومان یا گران تر نیز بر حسب جنس و نوع طرح و بافت متفاوت خواهد بود

انتخاب شال یا روسری مناسب استایل و چهره شما


انواع شال و روسری چیست ؟


روسری به پارچه ای مثلثی یا مربعی گفته میشود که با آن ناحیه سر را به طور کامل میپوشاند ، هدف از روسری پوشیدن سر از آفتاب ، باران ، سرما ، گرما یا هدف از آن مسائل مذهبی و عقیدتی باشد . اگر بخواهیم چندتا از روسری خیلی پرفروش را معرفی کنیم میتوان به ، روسری نخی ، روسری ابریشم ، روسری کرک کشمیری ، روسری مخمل ، روسری پشمینه ، روسری ویسکوز ، روسری پشمی ، روسری توری ، روسری اکریلیک ، روسری ساتن اشاره کرد . اگر بخواهیم در مورد سایز روسری ها هم صحبت شود میتوان به روسری سایز کوچک ، روسری سایز بزرگ ، روسری روزمره ، روسری پاییزه و زمستانی ، روسری بهاره ، و روسری تابستانی اشاره کرد. 
چند تا از تفاوت هایی که مورد شال و روسری میتوان به آن اشاره کرد این است که روسری معمولا برای بیرون رفت های عادی مثل دانشگاه و پارک و در منزل موارد اینچنینی مورد استفاده قرار میگیرد ولی شال در مکان های رسمی و مجالس و جاهایی که خیلی باید شیک و منظم خوشتیب باشند.

پس میتوان گفت شال و روسری ها خود دارای انواع متفاوتی میباشند مثلا در محصول شال مهم نوع ان خرید شال مجلسی است که همانطور که از نامش پیداشت شامل شال های شیک مجلسی میشوند که در مجالش مختلف شادی مورد استفاده قرار میگیرند. و خرید اینترنتی شال مجلسی خود را میتوانید در فروشگاه الماس جنوب انجام دهید.


آیا برای بیرون رفتن من شال بیشتر به من میاد یا روسری ؟ 


در این مورد سلایق افراد متفاوت است ، و این بستگی به خود شخص و طرف مقابل دارد که از کدوم مورد بیشتر خوشش می آید آیا شال دوست دارد یا روسری ؟ جدا از این موارد باید دید نرمی ، راحتی ، سر نخوردن و تنظیم کردن آن در کدام مورد برای شخص استفاده کننده آسان تر است ، به نکته ای که باید توجه بسیار کرد این است که برای تهیه شال و روسری چه خود بخواهید از آن استفاده کنید چه برای خانواده یا هدیه دادن به دوست باشد ، باید در خرید به چند نکته توجه کرد که مثلا اگر برای هدیه باشد سلیقه فرد مقابل را بدانیم و اطلاع داشته باشیم که چه شال و روسری رو دوست دارد.

مورد دوم کیفیت شال و روسری است که نباید پوشاک ما مشکل در نخ کش ، خراب شدن چاپ ، زده دار یا لک داشته باشد و حتما در بسته بندی شیک و مجلسی قرار بگیرد تا ارزش کادوی ما کم نشود و خیلی جذابتر به نظر برسد و حتما و حتما سعی کنید از فروشنده قول تعویض جنس بگیرید.

انتخاب شال یا روسری مناسب استایل و چهره شما

 

خرید از فروشگاه شال و روسری الماس جنوب

 اگر برای کسی که میخواهیم به او هدیه کنیم اگر سلیقه ما را نپسندید بتوانیم تعویض و چیزی خود دوست دارد خرید کنیم و به او بدهیم ، شما میتوانید با این گارانتی تعویض با خیال راحت به سایت یا پیج اینستاگرام فروشگاه الماس جنوب مراجعه کرده و هر شال و روسری که مناسب تشخیص دادید انتخاب و به دوست یا عزیز خود هدیه کنید و یکی از نکات مثبت این فروشگاه داشتن گارانتی مرجوعی یک هفته ایی شال و روسری هست که در صورت عدم رضایت میتوانید با پشتیبانی تماس گرفته و اقدام به تعویض آن با سایر محصولات یا بازپسگیری وجه خود نمایید .

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/jiZe0rcw
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
فرزانه :
1 سال پیش
بنظرم روسری به صورت های تپل میاد
شیما :
1 سال پیش
مطلب جالبی بود باید روسری رو امتحان کنم
سیما :
1 سال پیش
شال و روسری جدید
حمیده :
1 سال پیش
جالب بود بنطرم
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه