شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

تابه حال خود را در صدر حوزه کسب وکارتان تصورکرده اید ؟!

برای آینده کسب کار خود چه برنامه ای دارید؟

صاحب آینده باشید با مدیریت استراتژی و 10 راز جادویی

در این مقاله‌ی مدیریت استراتژی به ده راز جادویی مورد نیاز شرکت ها برای پیشی گرفتن از رقابا و برنده شدن در رقابت بازار در دهه آینده می پردازیم. با این همه تغییر سریع و پرشتاب، برای شرکت ها مهم است که بزرگ ترین و بهترین باشند یا در غیر این صورت ریسک عقب ماندن را به جان می خرند. برویم سراغ این 10 ویژگی جذاب که میتواند شمارا صاحب آینده کند . آینده ای که میتواند در دستان شما باشد و شما حرف اول را در آن بزنید.

ده راز جادویی رسا برای تصاحب آینده:

صاحب آینده باشید با مدیریت استراتژی و 10 راز جادویی

1-سازگار شدن

برندگان فردا شرکت هایی خواهند بود که در شناسایی و پیش بینی تغییرات بازار و مدیریت سیستم های پیچیده و چند شرکتی بهترین هستند. نیاز به چرخه های کوتاه تر و زمان واکنش سریع تر بیشتر است زیرا سرعت تغییر سریع است و تنها شرکت هایی که بتوانند با آن سازگار شوند، موفق خواهند شد

. 2-دید جهانی

این یک واقعیت است که همه از همه جا با همه رقابت می کنند. این بدان معنی است که بازارهای آینده برای رشد در آسیا بسیاری از رهبران کسب وکار را از مناطق امن خود خارج خواهد کرد. بنابراین، آنچه در مونیخ کار می کند ممکن است در بمبئی کار نکند و بنابراین نیاز به درک بازار سیال وجود دارد.

3- ارتباطات

با کوچک تر شدن جهان به دلیل یکپارچگی بیشتر و فناوری های ارتباطی بهتر، تغییراتی در حوزه مدیریت استراتژی رخ می دهد که رهبران کسب وکار فردا باید از آن استقبال کنند. این بدان معناست که شرکت های فردا باید با اشکال جدیدتری از رفتار مشتری و مدل های تجاری جدیدتر سر و کار داشته باشند.

4-رشد پایدار

با تهدید همیشگی تغییرات اقلیمی و فاجعه زیست محیطی، کسب وکارها باید استراتژی های رشد پایدار را دنبال کنند و اطمینان حاصل کنند که از منابع محدود به طور موثرتری استفاده می کنند. این استراتژی ها منجر به توسعه همه جانبه سهام داران به جای سود برای شرکت ها می شوند.

5-مشتری وفادار

برای اینکه شرکت ها به عظمت برسند، باید پیوندهای عاطفی عمیق و پایدار با مشتریان خود ایجاد کنند. آن ها باید مصرف کنندگان را به خریداران تکراری تبدیل کنند و در برخی موارد، آن ها نیاز دارند که مشتریان، تبلیغ کننده برند باشند و این یعنی مشتریان، بهترین منبع تبلیغات برای شرکت ها هستند.

6-مناسب برای برنده شدن

هنر اجرا یکی از محرک های اصلی مزیت رقابتی است و شرکت های واقعا بزرگ به گونه ای مدیریت استراتژی را اجرا می کنند که باعث بهبود در حوزه های بحرانی شناسایی شده برای موفقیت می شود. این شرکت ها ساختارهای مسطح و چابکی دارند که جریان اطلاعات را سرعت می بخشند، تصمیم گیری را بهبود می بخشند و مدل های قیمت گذاری پیچیده ای دارند.

7-ارزش محور

این یک واقعیت است که شرکت ها باید برای همه ذینفعان خود ارزش ایجاد کنند، این چیزی است که بی ارزش و بی زمان است که شرکت ها و میراث آن ها را برای همه ذینفعان ماندگار می کند. ارزشی که یک شرکت ایجاد می کند دو مولفه دارد که عبارتند از درآمد و رشد. جدا کردن این دو غیرممکن است و از آن جایی که آن ها پشت سر هم کار می کنند، ارزشی که شرکت ایجاد می کند باید هم سود کوتاه مدت باشد و هم موفقیت بلندمدت.

8-مورد اعتماد

اگرچه اعتماد در ترازنامه یک شرکت دیده نمی شود، اما ارزشمندترین دارایی برای شرکت ها است. ساخت سخت و حفظ آن سخت تر و همچنین هدر دادن آن آسان تر است، اعتماد ایجاد شده توسط مشتریان تعیین کننده میزان موفقیت یک شرکت در طولانی مدت است. انقلاب دیجیتال فرصت هایی برای گسترش و تسریع جنبه های شهرتی شرکت ها فراهم می کند.

9-پررنگ دیده شدن

اگر شرکت ها با گذشت زمان تکامل پیدا نکنند، با خطر کنار گذاشته شدن مواجه می شوند. از این رو، شرکت ها باید رو به جلو باشند و خود را بازسازی کنند تا با رقبای خود همگام شوند. این شرکت ها چشم بسته و دور از رقابت نخواهند بود. این بدان معنی است که شرکت ها باید به صورت مداوم آزمایش کنند و از پذیرش تغییرات اساسی از بیرون و از درون نترسند.

10-الهام بخش

درنهایت، رهبران کسب وکار فردا، شخصیت هایی الهام بخش در قالب شخصیت های مذهبی و اسطوره ای تاریخ هستند. این بدان معنی است که رهبری حماسی از سوی رهبران فردا مورد نیاز است، چرا که آن ها در حال تنظیم برنامه ای هستند که پیروان آن ها بتوانند با آن سازگار شوند و از آن تقلید کنند، اگر ممکن باشد که به یک محیط کاری الهام بخش و همچنین احترام بیرونی تبدیل شود.

 

صاحب آینده باشید با مدیریت استراتژی و 10 راز جادویی

 

تجسم ما ، رویکرد ماست

اگر تصمیم گرفتید که استراتژی مخصوص خود را تدوین کنید که صاحب آینده شوید، گروهی از مجربین و خبرگان دانش مدیریت کسب و کار و برنامه ریزی استراتژی گرد هم آمده اند تا با توسعه نتایج پایدار و ایجاد زنجیره ارزش، به شما و سازمان تان در سودآوری بیشتر و تحقق چشم اندازها کمک بکند.

گروه مهندسین مشاور رسا ایده های جسورانه ارائه می دهند و راه حل هایی برای رهبری افراد و سازمان ها که مبتنی بر تجربیات و روش های منحصر به فردِشان است. برنامه های که برای شما نتایج واقعی را به ارمغان می آورند.

یک مدیریت اصولی می تواند سازمان شما را دستخوش تحولی عظیم کند. شرکت مهندسین رسا نشان های عالی از مشتریان خود دارد. مشتریانی که بعد از حل مشکل و ارائه راهکار و برنامه توسط شرکت رسا به بالاترین سطح سودآوری و بهره وری رسیده اند.

این مجموعه در راستای ارائه خدمات تخصصی و آموزشی به سازمان های صنعتی و خدماتی، تا کنون موفق به اجرای قریب به 250 پروژه در سیستم های مدیریت کیفیت و بهبود عملکرد در سطح ملی و بین المللی و برگزاری بیش از 200هزار نفر ساعت دوره‌ی آموزشی مرتبط گردیده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/EB9dOP68
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه