شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

چسب سرامیک از محصولاتی است که از لحاظ برند تنوع بسیار زیادی دارد و هر یک از لحاظ کاربرد دارای دستور العمل خاص خود می باشد. با رعایت دستورالعمل های چسب کاشی و سرامیک می توانید تا حد بسیار زیادی کیفیت کار را افزایش دهید. امروزه چسب سرامیک در کیفیت بسیار بالایی وارد بازار شده است و افراد باید متناسب با متراژ محیط حجم مختلفی از این چسب ها را خریداری کنند. البته استفاده از چسب سرامیک کار افراد حرفه ای بوده و افراد غیر حرفه ای بهتر است از چسب سرامیک استفاده نکنند. 

معرفی جامع چسب سرامیک و نحوه استفاده از آن

انواع چسب سرامیک 

چسب سرامیک انواع مختلفی دارد و بر اساس نوع استفاده از آن ها به انواع چسب کاشی و سرامیک دیواری و چسب کاشی و سرامیک برای کف تقسیم بندی می شوند. البته چسب های کاشی و سرامیک از لحاظ جنس به انواع چسب عایق آب، انعطاف پذیر و چسب کاشی حرارتی تقسیم بندی می شوند. شما می توانید انواع چسب سرامیک را از سایت ابزار میهن خریداری کنید. 

 

بهترین چسب سرامیک 

با استفاده از بهترین چسب سرامیک به راحتی می توان محصولات سنگی، گرانیتی را در ستون نمای ساختمان اجرا نمود. با استفاده از ملات سیمان نمی توانید این محصولات را بر روی نمای ساختمان اجرا کرد، چرا که امکان دارد بعد از گذشت زمان محصولات سنگی و گرانیتی از نمای ساختمان جدا شوند. استفاده از دستاوردهای امروزی مانند چسب سرامیک برای برون رفت از مشکلاتی که در زمان ساخت ساختمان ایجاد می شود اهمیت بسیار زیادی دارد. سایت ابزار میهن ارائه دهنده انواع چسب کاشی و سرامیک با قیمت مناسب است. قدرت الاستیته این محصول در مقایسه با ملات بسیار بالا بوده و در برابر لرزش ها و ضربات ناگهانی مقاومت بیشتری از خود نشان می دهند. این محصول برای محیط زیست خطری به همراه نداشته و تنوع زیادی در نصب و اجرا دارد. برای خرید چسب سرامیک به سایت ابزار میهن مراجعه کنید. 

معرفی جامع چسب سرامیک و نحوه استفاده از آن

نحوه استفاده از چسب سرامیک 

یکی از روش های چسباندن چسب کاشی و سرامیک لایه نازک به ضخامت 2 تا 5 میلیمتر است. در این روش با استفاده از یک ماله دندانه دار لایه نازکی از مواد چسب بر روی بستر پخش می شود در واقع این لایه نازک با ضخامت ۲ تا ۵ میلیمتر است. در این روش خطوط دندانه ها باید هم موازی باشند. بعد از پخش کردن مواد بر روی بستر مورد نظر کاشی بر روی ملات قرار داده می شود . برای خارج شدن هوای موجود بین کاشی و بستر باید دندانه ها باعرض کاشی موازی باشند. سپس کاشی را در جای خود و درون ملات با یک حرکت چرخشی آرام قرار دهید. با این حرکت می توانید کاشی را بهتر آغشته به مواد کنید. در هنگام استفاده از چسب سرامیک و کاشی توجه کنید تا قبل از خشک شدن سطح روی ملات حتماً کاشی کاری را انجام دهید.

 

دلیل پر استفاده بودن چسب های سرامیک

چسب سرامیکی که در بازار موجود هستند هر یک دارای پلیمر و مواد افزودنی و مواد خاص می باشند. چسب های سرامیک قابلیت جذب کم داشته و قطعات را با کیفیت بیشتری متصل می کنند. از چسب های سرامیک می توان بر روی بسترهای خیلی صاف مانند شیشه استفاده کرد. با چسب سرامیک می توان بر روی موزاییک های قدیمی کاشی کاری کرد . استفاده از چسب سرامیک در کلبه های چوبی که قابلیت انعطاف پذیری و حرکت دارند امکان پذیر است. همچنین بر روی بتن نیز می تواند چسب های سرامیکی استفاده کرد. با چسب سرامیک می توان بین سرامیک و کاشی و سطوح مورد نظر پیوندی بهتر ایجاد کرد. چسب سرامیک در برابر رطوبت و نفوذپذیری مقاومت بسیار بالایی دارد و از آن می تواند در فضای زیادی از ساختمان استفاده کرد.

معرفی جامع چسب سرامیک و نحوه استفاده از آن

استفاده از چسب کاشی بهتر است یا روش سنتی ملات کاری 

استفاده از روش سنتی مانند کاشی کاری با سیمان و معایب بسیار زیادی به همراه دارد، چرا که علاوه بر عدم ایجاد زیبایی ظاهری باعث کثیف کاری می شود. در واقع از روش های جدید چسباندن کاشی و سرامیک که مشکلات سیمان کاری و کثیف کاری های استفاده از سیمان را ندارد چسب سرامیک می باشد. استفاده از چسب سرامیک خمیری کاشی نسبت به استفاده از روش سنتی سیمان بسیار آسان تر است. بعد از مخلوط چسب سرامیک با آب به راحتی می توان از آن برای چسباندن سرامیک و کاشی استفاده کرد. مخلوط به دست آمده با آب یا همان چسب سرامیک به راحتی حمل شده و باعث ایجاد گرد و غبار شدید در فضا نمی شود. همچنین استفاده از چسب سرامیک نیازی به خیس کردن آن نیست. در استفاده از چسب سرامیک و کاشی دیگر خبری از کثیف کاری و مقاومت کم کاشی و سرامیک نیست. همچنین به دلیل عدم تخریب زیر کار و چسبندگی بسیار بالا این محصول مورد استقبال فعالان صنعت ساختمان سازی قرار گرفته و میزان استفاده از آن افزایش یافته است.

 

دلیل پرفروش بودن چسب سرامیک 

از دلایل پرفروش بودن چسب سرامیک و موزاییک به صرفه بودن آن ها در مقایسه با روش سنتی ملات کاری است، چرا که برای استفاده از روش سنتی ملات باید هزینه های زیادی به منظور خرید سیمان و ماسه و… پرداخت کرد. اما برای استفاده از روش جدید چسب سرامیک فقط باید هزینه خرید چسب را پرداخت کرد. علاوه بر آن از چسب سرامیک می توان بر روی تمامی سطوح و مکان های مختلف از جمله کاشی های فرسوده، فضاهای داخلی و خارجی و غیره استفاده کرد. زمانی که از چسب سرامیک استفاده می کنید ساختار ساختمان سبک تر می شود به این معنا که یک لایه نازک از چسب سرامیک را باید بر روی سطوح مورد نظر استفاده می شود اما برای چسباندن سرامیک با ماسه باید حجم زیادی از مخلوط سیمان ماسه بر روی سطوح مورد نظر استفاده می شود. سایت ابزار میهن انواع چسب سرامیک را در برند های مختلفی ارائه داده است. 

 

رعایت نکات مهم در استفاده از چسب سرامیک 

اولین نکته در استفاده از چسب سرامیک بررسی سطوح مورد نظر از لحاظ مرطوب بودن، خشک بودن و… است. در هنگام خرید چسب کاشی و سرامیک حتما سعی کنید چسب خریداری کنید که کاملا اورجینال و اصل باشد. در صورتیکه چسبی اصل و باکیفیت خریداری نکنید کیفیت پایین آن موجب آسیب به کاشی و سرامیک می شود. قبل از اینکه از چسب کاشی و سرامیک استفاده کنید حتماً دمای محیط مورد نظر را بررسی کنید. در دمای پایین و هوای سرد به هیچ عنوان چسب سرامیک را استفاده نکنید، چرا که در صورت استفاده در کار شما اختلال ایجاد می شود. حتماً برای پوشش سرامیک سطح زیر کار را آماده سازی کنید. سطح کار را حتما از گرد و غبار و بتن پاک کنید و عملیات تیشه کردن را انجام دهید تا هماهنگی بهتری با سطوح کار و چسب کاشی ایجاد شود.

 

در چه سطوحی هایی می تواند چسب های سرامیک استفاده کرد ؟ 

در بسترهای مختلفی می توان از چسب سرامیک استفاده کرد که می توان به دیوارها و کف اشاره کرد. برای دیوار ها اغلب از سرامیک های کوچک استفاده می شود برای این کار می توان از چسب کاشی پودری بهره برد. چسب کاشی پودری تنوع رنگی بسیار زیادی داشته و به دلیل سهولت استفاده از آن ها سرعت کاشی کاری را به طرز چشمگیری افزایش می دهند. از چسب سرامیکی پودری می توان برای پوشش کف خانه از سرامیک استفاده نمود. بهتر است از چسب سرامیکی پودری برای سطوح بتنی استفاده نمایید. اگر تمایل به خرید از چسب سرامیک دارید اما نمی دانید این محصول را از کجا تهیه کنید می توانید وارد سایت ابزار میهن شوید این محصولات را با قیمت مناسب خریداری کنید. 

معرفی جامع چسب سرامیک و نحوه استفاده از آن

معرفی سایت ابزار میهن

سایت ابزار میهن یک فروشگاه ابزار است که در زمینه عمده فروشی و خرده فروشی انواع چسب سرامیک و کاشی و وسایل و ابزار آلات فعالیت می کند. در این سایت می توانید انواع چسب کاشی و سرامیک را در کیفیت بالا و قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید. همچنین سایت ابزار میهن ارائه دهنده انواع برندهای چسب کاشی و سرامیک است و توانسته خریداران بسیار زیاد راضی کند. 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/KZpfTA0e
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه