شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

سلام کی روش

 

نیمکت جذاب و هیجانی تیم ملی در جام جهانی

به گزارش جدیدپرس، پس از انتخاب مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال، همه چیز برای بازگشت کارلوس کی روش به تیم ملی ایران مهیا بود که براساس آخرین خبرها به جای حضور یک مربی سرد و بی حاشیه یعنی دراگان اسکوچیچ روی نیمکت ملی، قرار است هواداران یک نیمکت جذاب و هیجانی را با حضور کیروش در جام جهانی تجربه کنند.

با اتمام انتخابات فدراسیون فوتبال و انتخاب مهدی تاج به عنوان رییس، گزینه نخست سرمربی تیم ملی، کارلوس کیروش پرتغالی بود که با اعلام وزير ورزش مبنی بر حمایت از هر تصميم فدراسيون فوتبال در خصوص سرمربى تيم ملى، مهر حضور کی روش به ایران زده شد و آخرین شنیده ها نیز از توافق اولیه فدراسیون با سرمربی پرتغالی حکایت دارد.

همان طور که پیش بینی می شد با حضور مهدی تاج در فدراسیون فوتبال، تغییرات در نیمکت تیم ملی فوتبال در حال رقم خوردن است و دراگان اسکوچیچ آخرین روزهای حضورش در تیم ملی را پشت سر می گذارد.

بر اساس خبرهای رسیده، فدراسیون فوتبال با کارلوس کی روش به برای هدایت تیم ملی فوتبال در جام جهانی به توافق رسیده و این مربی پرتغالی با حقوق ماهانه تا جام جهانی در یک قدمی بازگشت به نیمکت تیم ملی فوتبال قرار دارد.

قرارداد کی روش تا پایان جام جهانی است و پس از آن درباره ادامه همکاری سرمربی پرتغالی با تیم ملی فوتبال تصمیم گیری خواهد شد.

گفته می شود این مربی تا پایان هفته در تهران حاضر خواهد شد.

در همین زمینه سيدحميد سجادى در نشست خبرى امروز خود در خصوص آخرین وضعیت نیمکت تیم ملی فوتبال ایران و جلسه ای که با ملی پوشان در قطر برگزار كرد، به صحبت پرداخت.

وی گفت: هرچند انتقاداتی در مورد جلسه با ملی پوشان مطرح شد اما باید بگویم این سفر بر اساس دستور رییس جمهور به منظور پیگیری امور تیم ملی انجام شد و به همین دلیل به قطر رفتم. در سفر به قطر حمید استیلی به بنده اعلام کرد برخی بازیکنان تیم ملی قصد دارند با شما جلسه ای داشته باشند و با توجه به تجربه ای که داشتم نزد سرمربی تیم ملی رفتم و به وی اطلاع دادم بازیکنان چنین درخواستی را مطرح کرده اند و اسکوچیچ نیز عنوان کرد مشکلی با برگزاری این جلسه ندارد.

نیمکت جذاب و هیجانی تیم ملی در جام جهانی

سجادی افزود: به هیچ وجه صحبتی در مورد مسائل فنی مطرح نشد و بازیکنان نیز به خود اجازه نمی دهند در مورد چنین مسائلی ورود کنند و بنده نیز خود را مستثنی از این مسئله نمی دانم.

*گفتم اگر مى خواهيد زيدان را هم بياوريد!

وی با تاکید بر اینکه امیدوار هستیم هر تصمیمی در مورد نیمکت تیم ملی گرفته می شود، عاقلانه، فنی و درست باشد، گفت: به ماجدی اعلام کردم هر کسی را اعم از مربیان داخلی و خارجی قصد دارید بیاورید، حتی گفتم اگر کی روش را می خواهید بیاورید پولش را می دهیم و گفتم اگر زیدان را نیز می خواهید بیاورید تشریفات خاص آن را انجام دهید و هیچ دغدغه ای در مورد مسائل مالی مربوط به سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نخواهید داشت.

* استعلامى در خصوص كى روش از ما نگرفتند

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به اینکه موضع وزارت ورزش در مورد حضور کی روش روی نیمکت تیم ملی در صورت استعلام، چیست؟ اظهار کرد: به مسائل فنی هیچ فدراسیونی اعم از فدراسیون فوتبال ورود نمی کنیم و به سرپرست سابق فدراسیون فوتبال نیز اعلام کردیم هر تصمیمی بگیرید از آن حمایت خواهیم کرد و فدراسیون فوتبال در این رابطه باید تصمیم گیری کند و پای تصمیمی که می گیرد، بایستد و باید بگویم که هیچ استعلامی نیز از وزارت ورزش و جوانان صورت نگرفته است.

 

برنامه های تاج، برای پیروزی تیم ملی

 اگرچه در روزهای اخیر، مهدی تاج و دیگر دوستانش در فدراسیون فوتبال، از تایید خبر آمدن کارلوس کی روش به فوتبال ایران طفره رفته اند، ولی حالا روزنامه دولتی «ایران ورزشی» مدعی شده در تماس تصویری تاج با کارلوس کی روش، نه تنها توافقات نهایی صورت گرفته بلکه درباره عدد و رقم این قرارداد هم بحث شده است.

احمد راستینه رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی در واکنش به انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: بر اساس آنچه که نسبت به آقای تاج در کمیسیون اصل ۹۰ مفتوح است و همچنین درباره پرونده های قضایی که موجود است و ابلاغ شده وزارت ورزش و جوانان حتماً باید به مجلس بیاید و پاسخ دهد.

وی عنوان داشت: من مسئول بررسی صلاحیت ها نیستم بلکه مسئول نظارت بر اجرای قانون هستم؛ از نظر من وزیر ورزش و جوانان به عنوان مجری قانون اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان، به مسئولیت خود عمل نکرده است و باید پاسخگو باشد. ان شاءالله در اولین فرصت از وزیر ورزش و جوانان حتماً دعوت می شود تا به کمیسیون بیاید و درباره چگونگی اعمال نقش نظارتی اش درخصوص برگزاری مجامع بر اساس نص صریح قانون توضیحاتی ارائه دهد؛ این موضوع را تا آنجایی که نیاز باشد پیگیری می کنیم

 

نیمکت جذاب و هیجانی تیم ملی در جام جهانی

 

تاج: تمام اتفاقاتی که گذشت را دور ریختیم

مهدی تاج پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال در مجمع انتخاباتی این فدراسیون اظهار داشت: تشکر می کنم از دوستان. جای گله و گله گذاری نیست و همه اینها گذشت. باید دست به دست هم بدهیم برای رفع مشکلات فوتبال. از دو کاندیدای دیگر هم تقدیر و تشکر می کنم. از همه عزیزان مجمع و نهادهای نظارتی که می دانم خیلی زحمت کشیدند و کلیه اعضای هیئت بدوی و همه دوستان عزیزم و هیئت های فوتبال که من خودم را جزوی از آنها می دانم و دوستانی که عضو مجمع هستند، تشکر می کنم

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/bBPEaPIm
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه