شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

با نزدیک شدن به مهر و بازگشایی مدارس، بسیاری از معلمان باید کتاب های درسی جدید را خریداری کنند تا بتوانند تغییرات انجام شده را بررسی کنند. از طرفی خرید کتاب درسی برای معلمان دشواری های خاص خود را دارد؛ برای مثال اگر موفق نشوید در زمان اعلام شده برای دریافت کتاب های درسی اقدام کنید، یافتن کتاب های تک جلدی دشوار خواهد بود.

در این مطلب همراه ما باشید تا بهترین روش برای خرید کتاب های درسی تک جلدی برای معلمان را به شما معرفی کنیم.

خرید کتاب درسی برای معلمان از سایت تلکتاب با تخفیف و ارسال رایگان

چرا معلمان باید کتاب های درسی را بخرند؟

در هر سال تحصیلی، کتاب های مقاطع و رشته های مختلف تغییراتی می کند تا دانش آموزان بتوانند همواره نکات مهم و جدید را در هر درس بیاموزند. بنابراین معلمان برای این که بتوانند اطلاعات آموزشی خود را افزایش داده و تغییرات جدید کتاب ها را بررسی کنند، باید کتاب درسی تک جلدی را خریداری کنند.

برخی از معلمان نیز ترجیح می دهند کتاب درسی را تهیه کنند تا بتوانند برنامه ریزی مناسبی برای روند تدریس خود در طول سال تحصیلی داشته باشند. برخی دیگر نیز تلاش می کنند تا با مطالعه روند تغییرات کتاب درسی، روش های نوینی برای آموزش مطالب به دانش آموزان را ابداع کنند. در هر صورت، می توان گفت که خرید کتاب درسی جدید برای معلمان یکی از کارهای واجب پیش از شروع مدارس است.

فروش کتاب درسی چگونه است؟

فروش کتاب درسی به دو شکل سری یا تک جلدی انجام می شود. زمانی که دانش آموزان برای دریافت کتاب های درسی ثبت نام می کنند، این کتاب ها را برای هر مقطع به صورت سری خریداری می کنند. با این وجود معلمان به تمامی کتاب های یک مقطع خاص احتیاج نخواند داشت؛ بنابراین آن ها می توانند هر یک از کتاب های درسی را به صورت تک جلدی و جداگانه خریداری کنند.

خرید کتاب درسی برای معلمان از سایت تلکتاب با تخفیف و ارسال رایگان

روش های مختلف خرید کتاب درسی برای معلمان

روش های مختلفی برای خرید کتاب درسی برای معلمان وجود دارد. در روش اول معلمان باید در زمان مشخص برای دریافت کتاب ها در سامانۀ مدرسه ثبت نام کنند. این کار با ثبت کد ملی معلمان در سامانه ای که وزارت آموزش و پرورش معرفی می کند، انجام می شود. پس از آن که درخواست خود را در زمان مشخص شده در این سامانه ثبت کنید، یک کد پیگیری دریافت می کنید و سفارش شما پس از آماده شدن از طریق پس جمهوری اسلامی به دست شما خواهد رسید.

اگر به هر دلیلی موفق به ثبت کد ملی خود در این سامانه نشده باشید، می توانید از راه دوم برای خرید این کتاب ها اقدام کنید. این روزها تقریبا تمامی کارهای ما به صورت اینترنتی انجام می شود و خرید کتاب نیز در این دسته از کارها قرار می گیرد. سایت های مختلفی برای خرید کتاب درسی وجود دارند که معلمان می توانند با انتخاب کتاب موردنظر خود، آن را از فروشگاه های اینترنتی خریداری کرده و درب منزل خود تحویل بگیرند. در این افراد باید هزینۀ خرید کتاب را از طریق درگاه های فروشگاه موردنظر پرداخت کرده و سپس آدرس خود را در سایت آن ها ثبت کنند تا کتاب موردنظر برای آن ها ارسال شود.

البته یک روش دیگر نیز وجود دارد که کم طرفدارتر از دو روش قبلی است؛ این روش خرید تلفنی کتاب است. برخی از فروشگاه های آنلاین یا حضوری این امکان را به افراد می دهند که بدون نیاز به مراجعه حضوری یا خرید از طریق سایت، کتاب درسی موردنظر خود را به صورت تک جلدی سفارش دهند. این روش برای افرادی که نمی خواهند خرید های خود را به صورت اینترنتی پرداخت کنند، یک روش مناسب است. بنابراین آن ها کتاب موردنظر خود را به صورت اینترنتی سفارش داده و بدون ورود به درگاه های اینترنتی، پرداخت آن را درب منزل انجام می دهند.

خرید کتاب درسی برای معلمان از سایت تلکتاب با تخفیف و ارسال رایگان

خرید کتاب درسی از فروشگاه تلکتاب

همان طور که پیش از این اشاره شد، خرید آنلاین کتاب درسی یک گزینۀ بسیار مناسب برای اکثر افراد به شمار می رود. خرید آنلاین کتاب مزیت های مختلفی دارد؛ یکی از آن ها امکان خرید کتاب در هر ساعتی از شبانه روز است. با این وجود انتخاب فروشگاه مناسب و قابل اعتماد از میان تعداد زیاد کتاب فروشی های آنلاین اندکی دشوار است.

سایت تلکتاب یک فروشگاه آنلاین معتبر و بااطمینان است که شما می توانید برای خرید کتاب درسی به صورت تک جلدی یا سری برای معلمان و دانش آموزان از طریق این سایت اقدام کنید.

چرا از تلکتاب خرید کنیم؟

بسیاری از ما هنگام خرید اینترنتی پس از انتخاب کتاب ها و یا دیگر اقلام موردنیاز، پس از روبه رو شدن با هزینۀ ارسال از خرید خود پشیمان می شویم؛ بنابراین ترجیح می دهیم ساعت ها منتظر ماندن در ترافیک و گشتن در کتاب فروشی ها را به جان بخریم تا هزینۀ ارسال را نپردازیم.

شما می توانید با خرید کتاب درسی برای معلمان از طریق فروشگاه تلکتاب به صورت کاملاً رایگان کتاب های موردنظر خود را درب منزل تحویل بگیرید. علاوه بر این، شما می توانید از تخفیفات ویژه ای که این فروشگاه برای کتاب های مختلف در نظر می گیرد استفاده کنید.

کلام آخر

خرید کتاب درسی برای معلمان ممکن است دردسرهای زیادی را برای شما ایجاد کند. با این وجود شما می توانید با مراجعه به فروشگاه آنلاین تلکتاب تمامی کتاب های درسی و کمک درسی را به صورت یک جا خریداری کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/MhXkKCxt
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
ناشناس :
1 سال پیش
این سایت تلکتاب کلاهبردارن به هیج عنوان خرید نکنید نه سفارش بدستتون میرسه نه پولی بر گردونده میشه.
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه