شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

استفاده از کارتن های بسته بندی امروزه نه تنها یک انتخاب بلکه یک ضرورت به حساب می آید. شاید در گذشته ای دور امکان این وجود داشت که کالا ها را داخل کیسه ها و یا پارچه هایی با مقاومت بالا جا به جا کرد اما امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و بسیاری از موارد دیگر، امکان این کار وجود نداشته و انجام آن به صرفه نیست. به همین دلیل است که کارتن های بسته بندی بسیار پر استفاده شده اند. این کارتن ها که در ابعاد مختلف تولید می شوند، مزایایی را برای شما به همراه می آورند که می توانند به پیشرفت کسب و کارتان تا اندازه زیادی کمک کنند. در ادامه قصد داریم مهم ترین این مزایا و دلایلی که باید از کارتن بسته بندی استفاده کنید را به تفصیل توضیح داده و پس از آن در خصوص بهترین کارخانه کارتن سازی و تولید کارتن بسته بندی در ایران توضیحاتی را ارائه دهیم. بنابراین اگر شما هم کسب و کاری دارید که برای جا به جایی و نگهداری محصولاتتان نیازمند کارتن بسته بندی هستید، ادامه این بخش را از دست ندهید.

مزایای خرید جعبه و کارتن بسته بندی از کارخانه های کارتن سازی معتبر

اهمیت خرید کارتن و تاثیر آن در صرفه جویی در هزینه ها

یکی از مهم ترین مواردی که قصد داریم تا پیش از پرداختن به مزایای خرید کارتن از کارتن سازی های معتبر در خصوص آن بحث کنیم، اهمیت این کار و تاثیر بالای آن در صرفه جویی در هزینه ها می باشد. تصور کنید قصد خرید کارتنی با کیفیت معمولی و البته قیمت معمولی را دارید. در چنین شرایطی شاید در وهله اول این موضوع به نظرتان منجر به صرفه جویی در هزینه هایتان شود اما در حقیقت اصلا اینطور نیست. با فرض اینکه کارتنی با کیفیت معمولی برای سه بار در خصوص جا به جایی کالا، مقاومت مناسبی داشته باشد( منظور این است که شما بتوانید سه بار کالای مورد نظر خود را به کمک آن جا به جا کنید)، پس از سه بار مجبور به تهیه کارتنی دیگر خواهید شد، چراکه کارتن مذکور مقاومت خود را از دست داده است و شما نمی خواهید ریسک صدمه دیدن کالاهای خود را بپذیرید. از طرفی دیگر فرض را بر این بگذارید که یک کارتن با کیفیت بالا می تواند تا شش بار در جا به جایی کالای مورد نظرتان به شما کمک نماید. در چنین شرایطی شما پس از شش بار استفاده باید کارتن جدیدی تهیه کنید.

همانطور که از مثال بالا مشخص است هر اندازه کارتنی با کیفیت بالاتری را تهیه نمایید، قادر خواهید بود تا مدت زمان زیادتر و به دفعات بیشتری از آن استفاده نمایید. 

مزایای خرید کارتن از کارخانه گلبرگ باکس

اکنون که با اهمیت خرید کارتن با کیفیت و تاثیرات مثبت آن در حوزه مالی آشنا شدید، نوبت به بررسی مواردی می رسد که یک کارخانه کارتن سازی معتبر مانند کارتن سازی گلبرگ باکس برای شما به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است که مزایای ذکر شده تنها محدود به موارد زیر نیستند و بسیار گسترده می باشند؛ شما همچنین می توانید برای آشنایی بیشتر با خدمات و مزایای گلبرگ به سایت این مجموعه مراجعه کرده و با جزئیات بیشتری بررسی خود را انجام دهید. 

صرفه جویی در زمان

در گذشته ای نه چندان دور که اینترنت پیشرفت چندانی نکرده بود و در بسیاری از نقاط جهان، ناشناخته بود؛ عموم مدیران کسب و کارها برای سفارش کارتن های بسته بندی و یا سایر کالاهای دیگر، به مغازه یا فروشگاه مورد نظر مراجعه می کردند. همچنین افرادی که کسب و کار گسترده تری داشتند نیز باید زمان زیادی را صرف یافتن کارخانه مورد نظر خود می کردند. این موضوع نه تنها زمان زیادی از آن ها تلف می کرد، بلکه انرژی آن ها را نیز هدر می داد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن سایت های مختلف، مسائل مذکور دستخوش تغییرات زیادی شده اند.

در چنین شرایطی مدیران می توانند با چند کلیک کارخانه مورد نظر خود را پیدا کرده و با چند کلیک دیگر محصولات مورد نظر خود را به هر میزانی که قصد دارند، خریداری نمایند. به همین دلیل سایت گلبرگ باکس نیز می تواند کمک حال شما باشد. این سایت که امکانات جالبی را در خود گنجانده است، نه تنها می تواند اطلاعات شما در خصوص انواع کارتن های بسته بندی را افزایش دهد، بلکه به شما این امکان را می دهد که به صورت آنلاین استعلام قیمت کارتن بسته بندی مورد نظر خود را بگیرید. 

امکان سفارش کارتن های بسته بندی در ابعاد مختلف

بسیاری از کارخانه های کارتن سازی همواره سعی در تلاش برای بهبود خدمات خود دارند و کارتن سازی گلبرگ باکس نیز از این قائده مستثنی نیست. یکی از پارامتر هایی که به کمک آن قادر به این هستید که بفهمید یک کارخانه چه نوع کارتنی را تولید می کند، مراجعه به وب سایت آن می باشد. با مراجعه به سایت گلبرگ باکس به سادگی قادر خواهید بود تا نمونه کارهای مختلف این کارخانه را مشاهده کرده و هرکدام را که مورد نظرتان است، انتخاب نمایید. این مجموعه با بهره مندی از پیشرفته ترین دستگاه های تولید کارتن، می تواند انواع مختلفی از کارتن ها را متناسب با نیاز مشتری تولید نماید. بنابراین حتی اگر کارتن مورد نظر خود را در بخش نمونه کارهای سایت مشاهده نکردید، می توانید با تماس با مشاوران گلبرگ باکس، به سادگی آن را سفارش دهید.

مزایای خرید جعبه و کارتن بسته بندی از کارخانه های کارتن سازی معتبر

امکان سفارش کارتن های آماده

همانظور که پیشتر ذکر کردیم، زمان یکی از عواملی است که منجر می شود بسیاری افراد، خرید اینترنتی را به خرید حضوری ترجیح دهند. برای چنین کاری داشتن یک وب سایت توسط مجموعه ارائه دهنده کالا یا خدمات کافی است؛ اما گلبرگ باکس پا از این موضوع نیز فراتر گذاشته و با ارائه کارتن های آماده، فرایند دریافت کارتن را برای سفارش دهندگان آن، حتی به صورت آنلاین نیز آسان تر کرده است. ممکن است شما قصد داشته باشید کارتن هایی را خریداری نمایید که کیفیت مناسب و البته ابعاد مشخصی داشته باشند؛ در چنین شرایطی بهتر است اول نگاهی به کارتن های آماده وب سایت نیز بیاندازید؛ چراکه اگر کارتن مورد نظر شما نیز جزو کارتن های آماده باشد، در مدت زمانی بسیار کمتر آن را دریافت خواهید کرد. همچنین لازم به ذکر است که فرایند انتقال کارتن ها به روشی کاملا اصولی انجام شده تا هیچگونه آسیبی به کارتن های شما نرسد.

امکان استعلام آنلاین

با وجود اینکه به اختصار در خصوص این ویژگی صحبت کردیم، تصمیم گرفتیم تا اطلاعات تکمیلی را در این بخش قرار دهیم. تصور کنید قصد خرید کارتنی با مشخصات خاصی را دارید؛ در چنین شرایطی به طور معمول باید با کارخانه ارائه دهنده خدمات تماس بگیرید و استعلام قیمت را انجام دهید. این موضوع چند ایراد اساسی دارد. اول آنکه برای اینگونه استعلام ها یا باید یک پشتیبانی شبانه روزی وجود داشته باشد و یا در ساعات خاصی برای استعلام قیمت تماس گرفته شود که هیچکدام از روش های مذکور مناسب و بهینه نیست. مشکل بعدی این است که ممکن است شما بخواهید قیمت چند مدل مختلف از کارتن ها را استعلام بگیرید که در چنین شرایطی ممکن است مجبور شوید بارها با پشتیبان تماس بگیرید. این موضوع زمانی عذاب آور می شود که مجبور به پشت خط ماندن به مدت طولانی بمانید. خوشبختانه قابلیت استعلام قیمت آنلاین جعبه کارتنی و مقوایی در وب سایت گلبرگ باکس گنجانده شده است و شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز و با هر دستگاه هوشمندی، تنها با ارائه مشخصات کارتن مورد نظرتان هزینه آن را مشاهده نمایید.

برندینگ بهتر

امروزه اگر از کارتن های بسته بندی برای تبلیغات برند خود استفاده نکنید، از رقبای خود عقب خواهید ماند. این موضوع را به عنوان مزیت رقابتی در نظر بگیرید که می توانید علاوه بر خرید کارتن جهت جا به جایی کالاهای خود و یا ارسال آن برای خریداران، لوگوی خود را نیز روی کارتن چاپ کنید. طبیعی است که هر اندازه کارتن ها با کیفیت تر باشند، امکان چاپ با کیفیت بالاتر وجود خواهد داشت. لازم به ذکر است که چاپ روی کارتن، تنها محدود به لوگو نشده و شما می توانید هر اطلاعاتی که مد نظرتان است را روی آن چاپ نمایید.

مزایای خرید جعبه و کارتن بسته بندی از کارخانه های کارتن سازی معتبر

چرا باید به کارخانه کارتن سازی گلبرگ باکس اعتماد کنیم؟

ممکن است با وجود تمام موارد ذکر شده در بالا هنوز هم تردیدهایی در خصوص سفارش کارتن از کارتن سازی گلبرگ باکس داشته باشید؛ یکی از نکاتی که در جلب اطمینان مشتریان، تاثیر بسیار زیادی دارد، شرکت هایی هستند که قبلا سابقه همکاری با مجموعه مورد نظر را داشته اند. گلبرگ باکس با سال ها تجربه در زمینه تولید و فروش انواع کارتن، با شرکت های معتبر بسیار زیادی همکاری کرده و به آن ها خدمات متعددی ارائه داده است. برای مشاهده لیست کامل شرکت های مذکور می توانید به وب سایت گلبرگ باکس مراجعه نمایید. توجه داشته باشید که شرکت های مذکور نیز در ابتدا با تردیدهایی رو به رو بوده اند اما پس از یک بار اطمینان به مجموعه گلبرگ باکس، به مشتری دائمی این مجموعه تبدیل شده اند؛ پس شما نیز استارت همکاری با کارتن سازی گلبرگ باکس را از همین امروز بزنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/hVo6YPLL
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه