شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

5 روش نوین جوانسازی پلک

1 سال پیش ( 1401/6/15 )
 

5 روش نوین جوانسازی پلک

5 روش نوین جوانسازی پلک

پیری عوارض خود را روی پوست می گذارد. با گذشت زمان، خاصیت ارتجاعی و پری صورت خود را از دست می دهید. نیروی جاذبه رفته رفته پوست شما را، پایین می کشد. این فرآیندها باعث ایجاد چین و چروک و خطوط و افتادگی پوست شما می شود. در بسیاری از ما، گذر زمان بیشتر در اطراف چشم هایمان مشهود است، زیرا این پوست نسبتاً حساس، نازک و مستعد فرآیند پیری است. به طور خاص، ممکن است دچار کیسه های زیر چشم، پف کردگی ناشی از رسوب چربی اضافی، افتادگی پلک های بالا یا پایین ناشی از شل شدن بیش از حد پوست، چروک های اطراف چشم یا چین خوردگی پلک بالایی شوید که حتی می تواند مانع دید مناسب شما شود.

اگر هر یک از این تغییرات را تجربه می کنید و از ظاهر چشمان خود ناراضی هستید، درمان های جوانسازی پلک می توانند ظاهر جوانی را به چشمان شما بازگردانند. ما در فروشگاه شفا، برخی از گزینه های جوان سازی پلک را ارائه می کنیم، تا نیازها و اهداف زیبایی شناختی شما را برآورده کند. در ادامه به برخی از موثرترین روش های جوانسازی پلک می پردازیم.

 

لیفت چشم، یا بلفاروپلاستی

لیفت چشم معمولا برای رفع پوست اضافی، پف یا افتادگی پلک بالا یا پایین انجام می شود. در برخی از بیماران، بلفاروپلاستی پلک بالا به تنهایی برای بازگرداندن ظاهری جوان به چشم ها و درخشندگی صورت کافی است. سایر بیمارانی که کیسه های زیر چشم را تجربه می کنند ممکن است از بلفاروپلاستی پلک پایینی بهره مند شوند که می تواند به شما کمک کند هم جوان تر و هم آرام تر به نظر برسید.

 

5 روش نوین جوانسازی پلک

 

 جراحی لیفت ابرو

با بالا رفتن سن، پیشانی های ما می توانند افتادگی داشته باشند و باعث پایین آمدن ابروها و پلک هایمان شوند، حتی تا حدی چشم هایمان را بپوشانند. نتیجه چهره ای است که خسته و پیرتر از آنچه دوست دارید به نظر می رسد. اگر افتادگی ابرو دلیل پیری ظاهر شماست، لیفت ابرو می تواند گزینه بسیار موثری برای احیای چشمان شما باشد. با بالا کشیدن پوست و ماهیچه های پیشانی، ابرو به موقعیت قبلی خود کشیده می شود و در نتیجه پوستی که ممکن است در پلک ها افتاده باشد نیز بالا می رود.

 

درمان های تزریقی

چه به تنهایی یا همراه با یک روش جراحی انجام شود، برخی از درمان های تزریقی باعث جوانسازی چشمگیر پلک می شوند. تعدیل کننده های عصبی، مانند بوتاکس، می توانند برای خطوط ریز و چین و چروک دور چشم استفاده شوند، ظاهر آن ها را کاهش داده و از رشد بیشتر آن ها جلوگیری می کنند. برای بیمارانی که حجم اطراف چشم ها را از دست داده اند یا دارای حلقه های تیره زیر چشم هستند.

 

بازسازی پوست از طریق لیزر یا لایه برداری شیمیایی

برای بیمارانی که دارای چین و چروک یا تغییر رنگ هستند، گزینه های غیر تهاجمی می توانند تفاوت زیادی در ظاهر ایجاد کنند. به عنوان مثال، لایه برداری پوست با لیزر می تواند رشد پوست جدید را تحریک کند، چین و چروک ها را از بین ببرد و پوست جدید و تازه را نشان دهد. ما همچنین لایه بردارهای شیمیایی را پیشنهاد می کنیم که می تواند در از بین بردن پوست مرده و تغییر رنگ بسیار موثر باشد.

 

5 روش نوین جوانسازی پلک

 استفاده از دستگاه پلکسر

دستگاه پلکسر که به آن لیفت چشم پلاسما نیز گفته می شود، از انرژی پلاسما برای ایجاد زخم های کوچک کنترل شده در نواحی افتادگی و چروکیده پوست استفاده می کند. این زخم های ریز پاسخ طبیعی پوست شما را تحریک می کنند. به عنوان بخشی از این پاسخ، بدن شما کلاژن بیشتری تولید می کند، که یک بلوک ساختمانی از پوست جوان است که به ترمیم و بازسازی پوست کمک می کند.

 

بهترین روش جوانسازی پلک

 شما فقط با یک جلسه استفاده از پلکسر نتایج را خواهید دید. در حالی که ممکن است در چند روز اول متوجه تفاوت اولیه شوید، بیشترین تغییر آن معمولا در حدود سه هفته قابل مشاهده است. بسته به اهداف شخصی خود، ممکن است از سه دوره درمان با فاصله چند هفته از هم بهره مند شوید. دستگاه پلکسر با سطح بسیار بالایی از رضایت بیماران همراه است. در واقع، در یک مطالعه روی 80 بیمار که برای سفت کردن پلک تحت پلکسر قرار گرفتند، هر بیمار با استفاده از سیستم امتیاز دهی 1-5، رضایت خود را در بالاترین سطح ارزیابی کرد.

اگر می خواهید درباره دستگاه پلکسر بیشتر بدانید و چشمان شما ، جوان تر و احیا شده به نظر برسد، استفاده دستگاه پلکسر به شما پیشنهاد میشود.فروشگاه شفا ارائه دهنده دستگاه های زیبایی با کیفیت همچون دستگاه میکرودرم ابریژن،دستگاه هایفوتراپی،تونل ال ای دی و ... میباشد که شما میتوانید با هزینه ای به صرفه محصول خود را از این فروشگاه تهیه کنید.برای اطلاعات تکمیلی میتوانید با کارشناسان فروش ما با شماره 66478248-021 تماس حاصل فرمایید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/BwkiSRWR
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه