شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

راهنمای خرید از چین

1 سال پیش ( 1401/6/13 )
 

راهنمای خرید از چین

چین به دلیل اقتصاد پویایی که دارد، نقش مهمی را در بازارهای جهانی ایفا می کند. به همین منظور بسیاری از فروشندگان ایرانی نیز ترجیح می دهند با کمک راهنمای خرید از چین، از این کشور خرید کنند و با توجه به قیمت پایین محصولات، سود بیشتری داشته باشند. پیدا کردن فروشندگان منصف در چین و خرید از آن ها و حمل ونقل کالاها از چین به ایران فرآیندی است که نیاز به تخصص و آگاهی دارد. هرچقدر بیشتر درباره ی این موضوعات پرس وجو کنید و اطلاعات کافی و به روزتری به دست آورید، برای مدیریت هزینه ها و افزایش سود تصمیمات بهتری خواهید گرفت.

راهنمای روش های خرید از چین

  1. خرید مستقیم از فروشگاه های کشور چین: در این روش شما باید شخصاً به چین سفر و به صورت حضوری از بازارها و فروشگاه های این کشور وسیع خرید کنید. مزایای این روش این است که با مردم آنجا و فرهنگشان آشنا می شوید. همچنین، می توانید کالاهای موردنظرتان را دقیق بررسی کنید و از کیفیت آن ها مطمئن شوید. معایب این روش این است که باید با زبان چینی آشنایی داشته باشید. همچنین لازم است مراقب فریب افراد سودجو و منفعت طلب باشید. به علاوه، باید مسافت طولانی ای را تا چین طی و از زمان و پولتان برای مخارج سفر هزینه کنید.
  2. خرید از سایت های کشور چین: در این روش می توانید به صورت غیرحضوری و کاملاً آنلاین از سایت های چینی خرید کنید. مزایای این روش این است که لازم نیست وقت زیادی را صرف جستجو در بازارهای چین کنید و با چند کلیک می توانید خریدتان را انجام دهید. همچنین مجبور نیستید مخارج سفر به چین را تحمل کنید. معایب این روش هم این است که کالا را از نزدیک مشاهده نمی کنید و نمی توانید از اصل یا غیراصل بودن آن مطمئن شوید. همچنین نمی توانید به درستی از قیمت های بازار آگاه شوید و ممکن است که کالای موردنظرتان را گران تر از قیمتِ معمول تهیه کنید.
  3. خرید از چین توسط شرکت های بازرگانی در ایران: در این روش همه ی کارها اعم از یافتن فروشنده و خرید کالا و حمل ونقل آن را به یکی از شرکت های بازرگانی در ایران می سپارید و آن ها با دریافت مبلغی مشخص، همه ی این امور را برایتان انجام می دهند. تنها کاری که در این روش باید انجام دهید و به آن دقت داشته باشید، این است که شرکت بازرگانی معتبری را انتخاب و از قبل با مشتریان آن ها در رابطه با نحوه ی کار شرکت صحبت کنید.

راهنمای خرید از چین

راهنمای مدیریت هزینه های خرید از چین

قبل از خرید از چین، با توجه به انتخاب هر یک از روش های گفته شده باید قیمت تمام شده ی اجناس را محاسبه کنید. این قیمت شامل تمامی هزینه های سفر اعم از هتل، کرایه و حمل ونقل درون مرزی و برون مرزی، هزینه های گمرک، اینترنت، مالیات، هزینه ی راهنمای سفر می شود که باید به طور دقیق محاسبه و به قیمت کالا افزوده شوند. هرکدام از هزینه های بالا نسبت به روشی که انتخاب می کنید، متغیر هستند و نمی توان مبلغ دقیقی را برای هر یک مشخص کرد. در پایان نیز باید سود مورد انتظار خود را به قیمت تمام شده ی کالا اضافه کنید تا قیمت نهایی مصرف کننده به دست آید.

نکات مهم در رابطه با حمل ونقل کالا

برای محاسبه ی هزینه های حمل ونقل کالا از فروشگاه چینی تا دفتر شرکت حمل در چین، باید به این نکته توجه کنید که اگر از یک شهر یا یک فروشگاه خرید کنید، برایتان مقرون به صرفه تر خواهد بود. چراکه مجبور نیستید در کشورِ وسیعی مانند چین، کالاهایتان را از چند مبدأ مختلف به شرکت حمل چینی منتقل کنید؛ زیرا ممکن است که شرکت حمل در شهر دیگری باشد.

فروشنده های چینی به روش های مختلفی کالاها را به شما تحویل می دهند. برخی از آن ها کالاها را درب انبار خود تحویل می دهند و پس از آن تمامی مسئولیت های کالا با شما خواهد بود. عده ای از فروشندگان، کالاها را در محل شرکتِ حمل یا در بندر مربوطه تحویل می دهند. گاهی نیز کالاها را در بندر کشور مقصد تحویل می دهند. درهرصورت، معمولاً هزینه ی حمل به خرید شما اضافه می شود. البته در مواردی که خریدتان زیاد باشد و هزینه ی حمل در مقابل مبلغ خرید، بسیار ناچیز باشد، ممکن است که فروشنده ی چینی هزینه ی حمل را بر عهده بگیرند.

راهنمای خرید از چین

راهنمای خرید از چین؛ ترفند هایی برای خرید ارزان تر

اولین قدم برای خرید ارزان در چین، جستجو و پیدا کردن فروشنده ی منصف است که جنس مرغوبش قیمت مناسبی نیز داشته باشد. برای پیدا کردن چنین فروشنده ای باید همه جا را به دقت بگردید و قیمت کالای موردنظرتان را در فروشگاه های مختلف مقایسه کنید.

خودتان را مشتاق خرید کالا نشان ندهید. در مواجهه با فروشنده و یافتن جنس موردنظرتان احساساتتان را کنترل کنید و خودتان را بی تفاوت نشان دهید. پس از آن می توانید به طور محترمانه با فروشنده صحبت کنید و قیمت را پایین بیاورید تا سود بیشتری داشته باشید.

تشخیص کالاهای اصل از تقلبی

شاید این قسمت مهم ترین بخش از راهنمای خرید از چین باشد. به قیمت کالاهای اصل در کشورهای دیگر دقت کنید و به محض دیدن قیمتی بسیار پایین تر از قیمت اصلی، به اصالت کالا شک کنید. گاهی برخی از فروشندگان، قیمت کالاهای تقلبی را برابر با اصل آن ها در نظر می گیرند تا خریداران شک نکنند و بتوانند جنس خود را بفروشند. برای جلوگیری از این موارد، می توانید قبل از خرید، مشخصات اصل بودن کالا را از اینترنت و سایت اصلی شرکت فروشنده مشاهده کنید. این گونه می توانید با نگاهی گذرا، تقلبی بودن جنس را تشخیص دهید.

به طورکلی، سفر به چین و پیدا کردن فروشنده ی عمده فروشی که هم اجناس مرغوبی داشته باشد و هم منصف باشد بسیار سخت است. از طرفی، مشکلات و دردسرهای گمرک و حمل ونقل به ایران نیز دشوار است و این فرآیند را سخت تر می کنند. بنابراین پیشنهاد می شود که برای سهولت کار، تمام این کارها را به شرکت های بازرگانی معتبر بسپارید و با خیال راحت اجناس خود را در ایران تحویل بگیرید. چاینا پرایس یکی از معتبرترین شرکت ها در این زمینه است که می توانید از آن ها کمک بگیرید. 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/UUqONyLZ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه