جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

با گسترش شهرنشینی خرید و فروش گوسفند هم از شیوه سنتی خود خارج شده است. دیگر امکان خرید حضوری گوسفند زنده برای همه افراد فراهم نیست. اما این مسئله به این معنی نیست که ذبح گوسفند در مراسمات و اعیاد مهم هم کلا از بین برود. در عید قربان که بزرگترین عید مسلمانان است هر ساله مراسم ذبح گوسفند انجام می شود و گوشت گوسفند در بین نیازمندان پخش می شود. سنت حسنه قربان هر ساله در کشورهای مسلمان از جمله ایران انجام می شود. اما در کنار همه ی این ها دغدغه ی تهیه گوسفند برای همه افرادی که قصد ذبح گوسفند دارند وجود داشته است. دامکالا با پرورش گوسفند و فروش اینترنتی آن، خرید گوسفند تهران در تمام ایام سال را برای مشتریانش راحت تر از قبل کرده است.

دلایل خرید گوسفند زنده

خرید گوسفند زنده در ایران تنها به منظور ذبح در عید قربان نیست. در ایام عاشورا برای درست کردن نذری در هیئت های مختلف گوسفند زنده خریداری می شود. از دیرباز تاکنون برای پاگشا کردن عروس و داماد گوسفند زنده ذبح می شد.

یکی دیگر از دلایل خرید گوسفند زنده پرورش و نگهداری گوسفند است. اما با اهداف دیگری از قبیل برگزاری مراسمات عقد و عروسی و تولد، اعیاد مختلف، نذری و … گوسفند زنده خریداری و ذبح می شود.

قابلیت های سایت دامکالا

قابلیت های سایت دامکالا

 

وقتی صحبت از خرید گوسفند زنده تهران به صورت اینترنتی می شود هیچ سایتی به اندازه ی دامکالا نمی تواند این حجم از نیاز افراد را به خوبی پوشش دهد. کاربرانی که از سایت دام کالا گوسفند خریداری می کنند از کیفیت و سلامت دام اطمینان دارند.

دام کالا با بهره گیری از امکانات پیشرفته و روش های نوین دامداری مکانیزه تمام تلاش خود را می کند تا کیفیت و سلامت دام ها را در اولویت کار خود قرار دهد. در دامکالا شما می توانید بر اساس بودجه خود مناسب ترین گوسفند را به صورت اینترنتی خریداری کنید و آن را درب منزل تحویل بگیرید. این مجموعه قصابی گوسفند را هم به صورت رایگان برای مشتریان خود در محل انجام می دهد.

فروشگاه دامکالا با فروش گوسفند زنده تهران توانسته است رضایت مشتریان زیادی را تهران و کرج کسب کند. همچنین این دامداری تمام گوسفندان ها را در مجموعه خود پرورش می دهد و تمام فرایندهای رشد و تغذیه را کنترل می کند.

شرایط پرورش و نگهداری گوسفندان در سایت دامکالا

یکی از جذابیت هایی که کاربران را به خرید گوسفند زنده در سایت دامکالا تشویق می کند شرایط پرورش و نگهداری گوسفندان است. این مسئله مستقیما روی کیفیت گوشت گوسفندان و سلامت ان ها تاثیر می گذارد. صفر تا صد پرورش و نگهداری گوسفندان با امکانات و تجهیزات کامل انجام می شود، محیط بهداشتی، تغذیه ارگانیک، حذف آنتی بیوتیک و هورمون در تغذیه، پایش دوره ای توسط دامپزشک تنها بخشی از فعالیت نگهداری و پرورش گوسفندان است.

هر ماه دامپزشک وزن گوسفندان را چک می کند و باید یک سیر صعودی طبیعی طی شود. در صورتی که اختلالی در روند وزن گیری وجود داشته باشد باید جزئیات بررسی شود تا گوسفند سلامت خود را دوباره بدست بیاورد. رسیدگی به محیط پروار گوسفندان و تامین نیاز دام ها باعث تضمین سلامت آنها و در نتیجه کیفیت بهتر گوشت خواهد شد.

فاکتورهای مهم در قیمت گوسفند زنده در دامکالا

فاکتورهای مهم در قیمت گوسفندان زنده در دامکالا

 

شرایط مختلفی در قیمت گذاری گوسفند زنده دخیل هستند. وزن و نژاد گوسفند دو فاکتور مهم در قیمت گوسفند زنده هستند. از نظر اقتصادی و رقابتی سایت دامکالا قیمت گذاری منصفانه ای دارد. دامکالا صفر تا صد پرورش گوسفندان را در دامداری خود انجام می دهد و سپس برای فروش در سایت عرضه می کند. تولید و فروش مستقیم دست واسطه ها را کوتاه کرده و گوسفند با قیمت کمتر از سایر مراکز به دست مشتری می رسد. همچنین این مرکز هزینه ارسال و ذبح را از مشتری دریافت نمی کند و این جز خدمات رایگان هستند.

امکانات سایت دامکالا برای خرید گوسفند زنده

خرید گوسفند زنده از سایت دامکالا همانند دیگر خریدهای اینترنتی است. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی گوسفندهای زنده در نژادهای مختلف و با اوزان متفاوت را مشاهده می کنید. بعد از پرداخت و خرید گوسفندان این امکان برای شما فراهم است که زمان دلخواه تحویل گوسفند را تعیین کنید. پرسنل دامکالا در زمان تعیین شده توسط خریدار گوسفند را آماده تحویل و ارسال می کنند. ارسال گوسفند تنها برای شهر تهران و کرج میسر است و رایگان انجام می شود.

دامکالا به همراه ارسال گوسفند قصاب هم می فرستد تا در صورت تمایل مشتری ذبح در محل رایگان انجام شود. این مجموعه برای موسسات خیریه هم گوسفند ارسال می کند. پس اگر قصد خرید گوسفند برای موسساتی مانند محک را دارید می توانید هنگام ثبت سفارش اسم گیرنده را موسسه مورد نظر بزنید تا گوسفند برای مکان انتخابی شما رایگان ارسال شود.

دامکالا دارای گواهی اینماد

تنها فروشگاه اینترنتی فروش گوسفند زنده دامکالا است که توانسته است با پشت سر گذاشتن تعهدات و استانداردهای زیادی گواهی اینماد را از وزارت صنعت، معدن و تجارت اخذ کند.

دامکالا سایتی معتبر برای خرید گوسفند

خرید گوسفند زنده و ذبح آن کار هر کسی نیست. امروزه در شهرهای بزرگی همچون تهران و کرج ممکن است به وفور مراجع مختلف برای عرضه گوشت و گوسفند زنده را ببینید. کیفیت گوشت در گرو سلامت دام است. مجموعه ی دام کالا تمامی گوسفندانی را که به فروش می رساند واکسینه شده اند و از لحاظ سلامت دارای کارت هستند. خریداران می توانند در هر جایی که باشند به صورت اینترنتی به راحتی از سایت دامکالا خرید خود را انجام دهند.دامکالا بر اساس نظر مشتری می تواند دام را در محل مشتری و با هزینه رایگان ذبح کند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/nrQaGK8D
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه