جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

چگونه یک متخصص سئو شوید ؟

1 سال پیش ( 1401/6/2 )
 

متخصص سئو سایت همیشه بالاترین میانگین درآمد را به نرخ ساعتی بین 75 تا 150 دلار ، در کشور های خارجی دارند ، که به پول ایران در سال 1401 با دلار 30 هزار تومان حدوداً ساعتی 2 میلیون 250 هزار تا 4 میلیون پانصد هزار تومان می شود . 

اما با توجه به اینکه دانشگاه مدرکی در زمینه سئو ارائه نمی دهد، این به شما بستگی دارد که مسیر خود را در این صنعت ایجاد کنید.

چگونه یک متخصص سئو شوید ؟

واقعاً منظور ما از "کارشناس سئو" چیست؟

کارشناس یک اصطلاح نسبی است. مهم نیست چقدر در مورد SEO یاد می گیرید، همیشه کسی پیدا می شود که بیشتر بداند. به همین دلیل، هدف شما نباید به خودی خود یک متخصص سئو باشد. باید به اندازه کافی یاد بگیرید تا به طور مداوم نتیجه بگیرید .

انگیزه مالی برای خوب شدن در سئو می تواند عالی باشد . 

8 روش برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو

این روند ساده را دنبال کنید تا از مبتدی سئو به سئو حرفه ای تبدیل شوید.

چگونه یک متخصص سئو شوید ؟

1- نحوه کار موتورهای جستجو را بیاموزید

فهرست گوگل شامل تریلیون ها صفحه وب است که عمدتاً از خزیدن در وب ساخته شده است.

وقتی پرس و جوی را در گوگل تایپ می کنید، تمام صفحات منطبق را می کشد.

از آنجایی که اغلب میلیون ها نتیجه مرتبط وجود دارد، الگوریتم گوگل آن ها را بر اساس صدها عامل رتبه بندی می کند. هیچ کس نمی داند همه این عوامل چیست یا وزن آنها چگونه است، اما ما برخی از آنها را می دانیم.

2- سه عامل کلیدی رتبه بندی را درک کنید

1- ارتباط

صفحه شما باید با جستجو مطابقت داشته باشد .

اگر شخصی «چگونه متخصص سئو شویم ؟» را در گوگل تایپ کند، گوگل صفحات مربوط به خودروها را باز نمی کند زیرا این موضوع بی ربط است.

اما ارتباط عمیق تر از آن است. صفحه شما همچنین باید با نوع محتوایی که مردم می خواهند ببینند مطابقت داشته باشد.

2- قدرت

این موضوع تا حد زیادی به بک لینک ها خلاصه می شود.

گوگل لینک ها را به عنوان رای اعتماد می بیند. هرچه بک لینک های باکیفیت بیشتری داشته باشید، احتمالاً رتبه بالاتری خواهید داشت ، و برعکس .

بهترین بک لینک ها دو ویژگی کلیدی دارند: قدرت و ارتباط .

اقتدار به قدرت وب سایت و صفحه وب پیوند دهنده مربوط می شود. 
ارتباط به موضوع پیوند وب سایت و صفحه وب مربوط می شود. 

3- سودمند

گوگل قصد دارد بهترین نتیجه را در موقعیت اول نشان دهد. این بدان معناست که فقط برای مطابقت با هدف جستجو کافی نیست. محتوای شما باید سزاوارترین جایگاه برتر باشد.

اما اینکه چه چیزی کیفیت و سودمندی را تشکیل می دهد به خود جستجوی ، جستجو بستگی دارد. بنابراین بهترین اقدام این است که صفحات با رتبه برتر فعلی را مرور کنید و ببینید چه چیزهایی در مورد آنها خوب است و در کجا کوتاه می آیند. و چه کاری رقبا انجام دادن که در اولین نتایج جستجو هستند .

3- به چهار سطح اصلی سئو تسلط داشته باشید

1- تحقیق کلمات کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی شامل یافتن کلمات و عبارات مرتبطی است که افراد در موتورهای جستجو مانند گوگل تایپ می کنند.

2- سئو روی صفحه ( سئو داخلی )

سئوی درون صفحه انجام بهینه سازی صفحات وب برای کمک به بهبود رتبه بندی و جذب ترافیک ارگانیک بیشتر از موتورهای جستجو است.

3- لینک بیلدینگ

لینک بیلدینگ فرآیند به دست آوردن بک لینک های جدید از وب سایت های شخص ثالث است. آنها به بهبود رتبه بندی و افزایش ترافیک ارگانیک کمک می کنند، اما همچنین می توانند ترافیک ارجاع را به شما ارسال کنند.

4- سئو فنی

سئوی فنی شامل بهینه سازی وب سایت شما می شود تا موتورهای جستجو بتوانند محتوای شما را به طور مؤثری بخزند و فهرست بندی کنند و بازدیدکنندگان تجربه کاربری مثبتی داشته باشند.

چگونه یک متخصص سئو شوید ؟

4- یک وب سایتی برای خود راه اندازی کنید

برای شروع پروژه خود، تنها کاری که باید انجام دهید این است:

موضوعی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید.
خرید دامنه و هاست
یک وب سایت اولیه ایجاد کنید؛ حالا میتواند وردپرس باشد یا ... 
شروع به تولید محتوا کنید .
از آنجا، این موردی است که دانش سئوی خود را با بهینه سازی محتوای خود، ایجاد برخی لینکها، و اطمینان از اینکه سایت شما از نظر فنی از منظر سئو سالم است، در عمل به کار ببرید.

هیچ چیز بیشتر از انجام این کار در مورد سئو به شما یاد نمی دهد.

با این حال، واضح است که این کار کمی زمان بر است و هیچ چیز بیشتر از نوشتن محتوا زمان نمی برد. بنابراین، اگر بودجه لازم برای انجام این کار را دارید، برون سپاری محتوا انجام دهید. فقط مطمئن شوید که دستورالعمل های واضحی را به نویسنده خود ارائه می دهید تا آنچه تولید می کند برای رتبه بندی بهینه شود.

5- طاقچه پایین ( همه کاره و هیچ کاره )

برای داشتن یک پایه محکم در این زمینه باید کمی در مورد همه چیز یاد بگیرید.

با این حال، شما باید به مرور زمان از آن عبور کنید .در اینجا دو راه برای انجام این کار وجود دارد:

الف. بر یک مهارت خاص در سئو مسلط شوید

از آنجایی که سئو زمینه بسیار گسترده ای است، شما زمان زیادی برای تبدیل شدن به یک متخصص در زمینه لینک سازی و سئو فنی نخواهید داشت. همپوشانی بسیار کمی بین این دو وجود دارد که بهبود یک مهارت واقعاً باعث بهبود دیگری نمی شود.

درعوض، باید به چیزی تبدیل شوید که به عنوان یک متخصص سئو T شکل شناخته می شود.

داشتن یک متخصص سئو T شکل به این معنی است که شما مهارت های گسترده ای در همه موارد سئو دارید، اما در یک زمینه خاص عالی هستید.

ب. مسلط شدن به سئو برای یک صنعت یا حوزه کاری

انجام سئو برای مشاوران املاک نیازمند رویکردی کاملا متفاوت برای سئوی تجارت الکترونیک است.

برای مشاور املاک، اولویت ها ممکن است شامل راه اندازی نمایه «Google برای کسب وکار من» و فهرست شدن در فهرست های راهنماهای صنعتی محبوب باشد. برای یک فروشگاه آنلاین، بهینه سازی صفحات محصول و دسته بندی احتمالاً مهمتر است.

تبدیل شدن به متخصص سئو برای یک نوع کسب و کار راهی عالی برای اصلاح مهارت ها و پیشنهاد مشتری است. همچنین می تواند بسیار سودآور باشد.

بنابراین ، در حالی که می توانید یک کسب وکار سودآور ایجاد کنید که خدمات سئو را برای انواع شرکت ها ارائه می کند، وقتی روی یک جایگاه متمرکز می شوید، کارتان آسان تر است. 

فقط مطمئن شوید که جایگاه انتخابی شما تا حدودی برای شما سودآور و جالب باشد. به عنوان مثال، اگر به خودرو و لوازم های یدکی خودرو علاقه مند هستید، می توانید خدمات سئو را برای شرکت های خودرو داران یا قطعات خودرو ارائه دهید. این جایگاهی است که پول نسبتاً آزادانه در آن جریان دارد و شرکت ها همیشه به دنبال افزایش قدرت هستند.

6- ایجاد سیستم و تفویض اختیار - واگذاری برخی کارها و فعالیت های سئویی و محتوایی

هرچه بیشتر در مورد سئو اطلاعات کسب کنید، بیشتر متوجه می شوید که ساعات کافی در روز برای انجام همه کارها توسط خودتان وجود ندارد.

اما حتی اگر وجود داشته باشد، انجام این کار باز هم ناکارآمد و نتیجه مطلوبی ندارد.

"کارشناس سئو t شکل" بودن به این معنی است که افرادی وجود دارند که برای انجام بیشتر وظایف سئو نسبت به شما مجهزتر هستند. سپردن این وظایف به افراد مناسب، زمان شما را آزاد می کند تا روی چیزهایی که در آنها بهترین هستید و از آنها لذت می برید صرف کنید.

به عنوان مثال، اگر تخصص شما در تحقیق کلمات کلیدی و نوشتن محتوایی است که رتبه بندی می شود، باید زمان خود را در این راه صرف کنید. شما می توانید شخصی را برای انجام کارهایی مانند لینک سازی و سئو فنی استخدام کنید.

با این حال، تعداد افراد بیشتر به معنای نیرومند شدن و قدرتمند شدن بیشتر است که می تواند منجر به انجام کار به بهترین شکل ممکن شود .

7- هرگز یادگیری را متوقف نکن 

سئو به سرعت حرکت می کند. تنها در سال 2018، گوگل بیش از 3200 به روز رسانی الگوریتم را گزارش داد .

اگرچه بسیاری از این به روزرسانی ها برای کاربران نسبتاً جزئی بودند، اما به شما ایده خوبی درباره سرعت تغییر «بهترین شیوه ها» در سئو می دهد. گفته می شود، تلاش برای حفظ هر تغییر کوچکی که گوگل ایجاد می کند، احتمالاً تلاشی بیهوده است، بنابراین بهتر است بر روی اصول تمرکز کنید.

به عبارت دیگر، به جای تعقیب تغییرات الگوریتم، آنچه را که الگوریتم سعی در انجام آن دارد دنبال کنید: ارائه بهترین و مرتبط ترین محتوا به کاربران. به این ترتیب، دیگر نگران به روز رسانی ها و جریمه ها نخواهید بود.

8- صبور باش

متخصص سئو یک فرآیند یک شبه نیست. اگر محتوای شما در چند هفته اول به صفحه اول نمی رسد، احساس بدی نداشته باشید.

اگر محتوای خوب ایجاد کنید، صفحات خود را بهینه کنید، بهترین روش های تحقیق کلمات کلیدی را دنبال کنید و لینک های با کیفیت کافی ایجاد کنید، در نهایت صفحات شما شروع به رتبه بندی می کنند.

صبور باشید و تسلیم نشوید.

اگر نیازمند متخصص سئو در حوزه فروشگاهی و خدماتی هستید تیم متاوبز میتواند به شما کمک کند میتوانید به این لینک https://metawebz.org/seo-services/ صفحه خدمات سئو متا مراجعه کنید مشاوره بگیرید ، یاد بگیرید و برای فروشگاه خود سئوکار خوب و حرفه ایی انتخاب نمائید . 

منبع : متا وب | ahrefs | metawebz.org | 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/9jUow9w9
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه