جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

در هر فضا، اجزایی وجود دارد که تشکیل دهنده ی دکوراسیون می باشد و هر یک از اجزا اگر به درستی انتخاب شوند در نتیجه دیزاینی زیبا را در محیط خواهیم داشت. دیوار ها به عنوان قطب اصلی محیط بسیار اهمیت دارند. در واقع در زمان ورود افراد به یک فضا ، در ابتدا دیوار ها جلب توجه می کنند بنابراین سالم بودن و زیبایی دیوار ها بسیار مهم است. در این مقاله می خواهیم به یکی از دیوار پوش های پر طرفدار بپردازیم .

کاغذ دیواری دیوار پوشی محبوب در کشورمان است که سال هاست از آن در دکوراسیون داخلی استفاده می شود. کاغذ دیواری به دلایل مزایای بسیار زیادی که دارد مورد توجه طراحان داخلی قرار گرفته است. این دیوار پوش ویژگی های بسیار خوبی داشته و به همین جهت افراد زیادی در دکوراسیون منزل، محیط کار و...از آن استفاده می کنند. کاغذ دیواری تنوع بالایی داشته و در نقوش و رنگ بندی مختلفی به تولید می رسد. فروشگاه دیوار دکور از توزیع کنندگان این دیوار پوش محبوب بوده و انواع کاغذ دیواری را در طرح ها جدید و جذاب را ارائه می کند. محصولات دیوار دکور با قیمت بسیار مناسبی عرضه می شوند بنابراین می تواند با اطمینان از کیفیت بالا و قیمت مناسب ، کاغذ دیواری مورد نظر خود را تهیه کنید.

کاغذ دیواری کاربردی برای اتاق کار: دیوار دکور

کاغذ دیواری چیست؟

کاغذ دیواری دیوار پوشی است که در بسیاری از محیط ها به چشم می خورد. با استفاده از کاغذ دیواری می توان عیوب دیوار ها را پوشاند و دیوار هایی زیبا داشت. همان طور که گفته شد کاغذ دیواری در طرح های متنوعی به تولید می رسد که انتخاب را برای مصرف کنندگان آسان نموده است. کاغذ دیواری را می توان برای انواع مکان ها اداری ، تجاری، فرهنگی و هنری استفاده کرد. از کاغذ دیواری برای هر محیطی با هر وسایلی می توان استفاده کرد زیرا تنوع این دیوار پوش به قدری است که بتوانید طرح هماهنگ با اجزای دکوراسیون را انتخاب نمایید. از کاغذ دیواری می توان علاوه بر دیوار ها ، برای سقف یا روی کابینت و... استفاده کرد. کاغذ دیواری ها در انواع کاغذ دیواری نقاشی، کاغذ دیواری بافته شده و کاغذ دیواری با طرح های گرافیکی می باشد. روش های چاپ کاغذ دیواری ها متنوع بوده و شامل انواع روش های چاپ سیلک، چاپ حکاکی، چاپ ماشینی ، چاپ سطحی، چاپ دیجیتالی و... می شود.

انواع کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها در تنوع مختلف ساخته می شوند و دارای تفاوت هایی با هم می باشند. در ادامه به معرفی برخی از کاغذ دیواری ها می پردازیم:

  • کاغذ دیواری با روکش پارچه ای

کاغذ دیواری با روکش پارچه ای از انواع کاغذ دیواری هایی است که دارای یک لایه ماده ی وینیل اکریلیک یا وینیل مایع بوده و طرح نیز به صورت لایه ای بر روی آن چاپ می شود. از کاغذ دیواری پارچه ای برای محیط های کم رطوبت استفاده می شود، این نوع از کاغذ دیواری ها دارای وزن سبکی می باشد.

  • کاغذ دیواری با روکش وینیل سخت

کاغذ دیواری با روکش وینیل سخت شامل یک لایه کاغذ لمینت شده با وینیل جامد می باشد. این نوع از کاغذ دیواری ها دارای مقاومت بسیار خوبی می باشد. این نوع از کاغذ دیواری ها قابلیت شستشو دارد و برای محیط هایی مانند آشپزخانه بسیار مناسب خواهند بود زیرا ضد لک می باشند.

  • کاغذ دیواری با روکش وییل بافته نشده

این نوع از انواع کاغذ دیواری ها دارای یک لایه وینیل سخت و لمینت شده می باشد که که از کاغذ بافته نشده تشکیل شده است. از مزایای این کاغذ دیواری ها ، مقاومت بالا و نفوذ ناپذیری در مقابل آب است. بنابراین از این نوع کاغذ دیواری برای مکان های مرطوب از قبیل حمام ، سرویس بهداشتی و آشپزخانه استفاده می شود.

  • کاغذ دیواری با روکش نانو

کاغذ دیواری با روکش نانو قابلیت شستشو دارد و ضد لک و ضد خش می باشد که بسیار مناسب برای محیط های پرتردد می باشد. این نوع کاغذ دیواری ها مقاومت بالایی دارند و در مقابل نور و پارگی بسیار مستحکم می باشند.

  • کاغذ دیواری با روکش مخملی

کاغذ دیواری با روکش مخملی به دلیل جنس پارچه ای، قابلیت شستشو ندارد و یکی از انواع کاغذ دیواری های لوکس است که برای محیط های رسمی و برای اتاق میهمان به کار می رود.

فروشگاه دیوار کور سال هاست که انواع کاغذ دیواری ها را به فروش می رساند و دارای سابقه ی بالا می باشد. این مجموعه رضایت مشتریانش را شرط اول برای فروش محصولاتش در نظر گرفته است و به همین دلیل محصولاتی با کیفیت را ارائه می کند. برای خرید کاغذ دیواری باید توجه کنید که این دیوار پوش را می توانید به صورت رولی یا متری تهیه کنید . برای محاسبه ی متراژ کاغذ دیواری ، باید ابتدا هر یک از دیوار ها را از نظر طول و عرض اندازه گیری کنید و طول عرض را در هم ضرب کنید تا متراژ کلی به دست آید و پس از آن در صورتی که درب و یا پنجره ی بزرگی وجود داشته باشد ، می توانید آن را از متراژ کاغذ دیواری کم کنید. در صورتی که بخواهید از چند نوع کاغذ دیواری استفاده کنید ، باید متراژ کاغذ دیواری را برای هر یک از دیوار ها جداگانه محاسبه کنید. خرید کاغذ دیواری را به صورت اینترنتی از طریق سایت دیوار دکور انجام دهید. این مجموعه انواع کاغذ دیواری ها را در نوع مرغوب و با قیمتی ارزان ارائه می کند.

نصب کاغذ دیواری

پیش از نصب کاغذ دیواری ، نیاز است که زیرسازی لازم انجام شود. در این مرحله پر کردن منافذ و ترک های بزرگ باید انجام شود. جنس دیوار برای نصب کاغذ دیواری بسیار مهم است . به طور کلی دیوار های گچی گزینه ی مناسب تری برای نصب کاغذ دیواری می باشند. در صورتی که از کاغذ دیواری ضد آب برای آشپزخانه و یا حمام استفاده می کنید، در ابتدا باید دیوار ها کاملا خشک باشند تا کاغذ دیواری به شکل مقاوم چسبانده شود. نصب کاغذ دیواری بسیار آسان بود و در کوتاه ترین زمان می توانید کاغذ دیواری ها را نصب نمایید.

کاغذ دیواری کاربردی برای اتاق کار: دیوار دکور

انتخاب کاغذ دیواری

 پیش از انتخاب کاغذ دیواری لازم است به نکاتی دقت داشته باشید تا تصمیم بهتری بگیرید. برای انتخاب رنگ و طرح کاغذ دیواری ، به وسایل موجود در کاغذ دیواری ها دقت داشته باشید. اجزایی مانند پرده، مبل ، تخت، صندلی، فرش ، لوستر و... را در انتخابتان در نظر بگیرید. کفپوش از اجزای بسیار مهمی است که حتما در خریدتان لحاظ کنید. به طور مثال برای دکوراسیون در سبک مدرن بهتر است از کاغذ دیواری با طرح های کم تر استفاده شود اما برا دکوراسیون سنتی می توانید از کاغذ دیواری با طرح و نقش های مجلل بهره ببرید. در صورتی که در محیط ، دیوار ها بلند باشند، می توان از کاغذ دیواری با طرح های افقی استفاده کرد که از جلب توجه کردن بلندی دیوار جلوگیری شود. کاغذ دیواری بافت دار با بافت برجسته موجب گرم تر نشان دادن محیط خواهد شد.

فروشگاه دیوار دکور از مراکز توزیع انواع لوازم دکوراتیو از جمله کاغذ دیواری می باشد. این مجموعه تنوع بالایی از کاغذ دیواری ها را با طرح های بسیار زیبا به صورت مستقیم به فروش می رساند و افراد با سلایق مختلف می توانند به راحتی خرید کاغذ دیواری را از این مجموعه ی معتبر انجام دهند.

https://divardecor.com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/D3X3rXTk
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه