جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

خرید انواع گیفت کارت معتبر

1 سال پیش ( 1401/6/1 )
 

خرید انواع گیفت کارت معتبر

خرید گیفت کارت در دنیای پر سرعت امروزی که همه امور به صورت اینترنتی و الکترونیکی انجام می شود می تواند به افراد کمک کند که در انرژی، زمان و هزینه های خود حداکثر صرفه جویی ممکن را داشته باشند و هر کالا و خدماتی که نیاز داشته باشند خریداری نمایند.

همانطور که از نام آن مشخص است گیفت کارت به نوعی کارت هدیه گفته می شود که حاوی مقدار مشخصی اعتبار ارزی است.

این اعتبار غیر نقدی و مجازی بوده و نمی توان آن را به حساب یا اشخاص دیگری انتقال داد. امروزه اکثر موسسات، شرکت ها و برندهای معتبر جهانی برای افزایش رفاه حال مشتریان خود اقدام به عرضه انواع گیفت کارتها با قابلیت های منحصر به فرد می کنند.

در حقیقت این کارت های اعتباری می توانند بهترین و مناسب ترین هدیه برای افراد عادی، گیمرها، نتورکرها، دانشجویان، محصلان و ... باشد

مهم ترین نکات در خرید انواع گیفت کارت

محبوبیت بسیار زیاد و جایگاه ویژه گیفت کارت ها در بین مردم باعث شده است که افراد سودجویی در این زمینه به فکر منفعت طلبی باشند.

اگرچه امروزه شرکت های معتبری در زمینه فروش گیفت کارت، ویزا کارت و مستر کارت تحویل آنی و... فعالیت دارند اما کاربران در زمان خرید حتما باید به نکات و فاکتورهای مختلفی توجه داشته باشند که مهم ترین و اصلی ترین آنها به شرح زیر خواهند بود.

  • حتما باید به نوع گیفت کارت و کاربردهای آن توجه شود و فرد متناسب با نوع نیاز خود خرید انجام دهد.
  • حتما باید از اعتبار و سابقه فروشگاه یا سایت عرضه کننده اطمینان حاصل کرد.
  • به قیمت گیفت کارت و نوع ارز موجود در آن توجه شود.
  • به نکات و موارد امنیتی و همچنین تاریخ انقضای کارت توجه شود.
  • ناحیه و ریجن استفاده از کارت مشخص باشد و کارمزدها و مالیات های گیفت کارت بررسی شوند.

محبوب ترین گیفت کارت ها

خرید انواع گیفت کارت معتبر

همانطور که گفته شد تمامی موسسه ها و برندهای معتبر جهانی امروزه گیفت کارت های مختلفی برای رفاه حال بیشتر مشتریان و کاربران خود عرضه کرده اند و افراد می توانند از هرکدام از آنها استفاده های خاصی داشته باشند.

از رایج ترین و محبوب ترین گیفت کارت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید گیفت کارت ایکس باکس از شرکت مایکروسافت به گیمرها اجازه می دهد که تمامی امکانات ایکس باکس بهره مند شوند.
  • خرید گیفت کارت پلی استیشن از کمپانی سونی به کاربران اجازه شارژ حساب های شخصی در شبکه PlayStation Network و استفاده از خدمات آن را می دهد.
  • خرید گیفت کارت اپل آیتونز از کمپانی اپل به کاربران این برند اجازه استفاده از انواع خدمات و برنامه های ios را می دهد.
  • خرید گیفت کارت ریزر گلد از کمپانی Razer به گیمرها اجازه می دهد که به بیش از 2000 بازی دسترسی داشته باشند.
  • خرید گیفت کارت گوگل پلی از شرکت گوگل به کاربران اجازه می دهد که از برنامه ها و خدمات Google Play Market استفاده کنند.
  • خرید گیفت کارت استیم از کمپانی بزرگ VALVE اجازه عضویت به کاربران در شبکه Steam و استفاده از خدمات آن را می دهد.

خرید فوری گیفت کارت

سایت ها و فروشگاه های متعددی وجود دارند که در زمینه فروش انواع گیفت کارتها، جم بازی ها و ... فعالیت دارند. افراد می توانند با خرید گیفت کارتها به راحتی اقدام به خرید یوسی پابجی موبایل و جم سایر بازی ها نیز بکنند.

سایت فروشگاهی گیفت کارت (Giftcard.ir) با برخورداری از 12 سال سابقه و داشتن درگاه بانکی معتبر و پشتیبانی آنلاین و همچنین داشتن SSL (لايه اتصال امن) می تواند خرید مطمئنی را برای کاربران رقم بزند.

افراد می توانند در این سایت اقدام به خرید گیفت کارت استیم ترکیه ، خرید گیفت کارت استیم آرژانتین و سایر گیفت کارت ها با مناسب ترین قیمت کرده و از تحویل آنی محصول استفاده نمایند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/wNDCpKwF
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه