جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

شرکت باربری یخچالدار مازند سرما کیا

شرکت باربری یخچالدار مازند سرما کیا

شرکت باربری یخچالدار مازند سرما کیا یکی از برترین شرکت های پیشگام ارائه خدمات حمل و نقل منجمد، اجاره سردخانه و انجام تشریفات گمرکی می باشد که برای ارسال کالاهای حساس به دمای شما از تمام نقاط کشور به تمام مقصد مورد نظر شما، آماده ارائه خدمات به شما می باشد.

ارائه خدمات باکیفیت با مقرون به صرفه ترین قیمت ، این شرکت را به یکی از محبوب ترین شرکت های باربری یخچالی در سطح کشور تبدیل کرده است که همین امر سبب شده افرادی که به دنبال استفاده از خدمات از خدمات حمل و نقل سرد می باشند،مازند سرما کیا را به عنوان خدمتگزار خود انتخاب نمایند.

 

خدمات باربری یخچالی مازند سرما کیا

  • اجاره سردخانه به صورت سالنی و متری
  • ناوگان حمل و نقل مجهز به انواع ماشین های یخچالی اعم از:نیسان یخچالدار ایسوزو،تریلی و تک و جفت یخچالدار
  • پخش مویرگی تهران و البرز و شاهرگی کل کشور
  • انجام تشریفات گمرکی
  • بیمه
  • پالت چینی و لیبلینگ محصولات شما در سردخانه
  • مدیریت سردخانه و انبارش بهینه

 

اجاره سردخانه

یکی از خدماتی که شرکت مازند سرما کیا به مشتریان خود ارائه میکند، اجاره سردخانه بالای صفر و زیر صفر جهت توسعه تجارت و همچنین افزایش several level شما میباشد.سردخانه های مازند سرما کیا با قرارگیری در موقعیت های جغرافیایی حساس خصوصا در شهر های بزرگ و شهر های مرزی و نزدیکی گمرک، محصولات شما را بین دمای 25- تا 18+ نگهداری می کند.از دیگر خدمات مربوط به سردخانه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اجاره متری و سالنی سردخانه به صورت مقطعی یا ماهانه
  • مشاوره طراحی و لوکیشنینگ و ساخت
  • طراحی و اجرای سردخانه
  • انبارش بهینه و مکانیزه و خدمات مدیریت سردخانه ( فرایند انبارداری و حسابداری و منابع انسانی)
  • ریپکینگ و لیبلینگ و پالت چینی و شیرینگ
  • ارزیابی و کنترل کیفیت
  • بیمه

 

 

باربری و حمل بار با نیسان یخچالدار

یکی از کاربردی ترین ماشین های یخچالی موجود در ناوگان حمل و نقل مازند سرما کیا ، نیسان یخچالدار میباشد که برای حمل انواع بار حساس به دما با تناژ و ابعاد محدود مورد استفاده قرار میگیرد که میتوان جهت باربری درون شهری و برون شهری از آن استفاده کرد.

این ماشین در مقایسه با ماشین های بزرگتر حمل و نقل مانند تریلی یخچالدار ،به دلیل نداشتن محدودیت تردد ، ظرفیت مناسب ، سرعت بالا و قدرت عبور از مسیر های سخت بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد و کاربردی تر میباشد.

جهت اطلاع از نرخ اجاره نیسان یخچالدار با مازند سرما کیا تماس حاصل فرمایید.

 

حمل بار با تک و جفت یخچالدار

اگر بار شما از تناژ بالایی برخوردار باشد ، پیشنهاد ما برای جابه جایی ماشین های تک و جفت یخچالدار می باشد.این ماشین توانایی جابجایی بارهای 10 تنی و 15 تنی را دارد و مانند دیگر خدمات باربری یخچالی مازند سرما کیا،به صورت درون شهری و برون شهری با مقرون به صرفه ترین نرخ کرایه عرضه میشود.

 

حمل بار با تریلی یخچالدار

از دیگر ماشین های موجود در ناوگان حمل و نقل این شرکت،میتوان به تریلی یخچالدار اشاره نمود که در اختیار شرکت ها با مناسب ترین قیمت قرار میگیرد.برای مشاوره در ارتباط با قیمت اجاره تریلی یخچالی و همچنین آشنایی با دیگر خدمات این شرکت با ما تماس بگیرید.

 

مزایا ما

  • صدور بارنامه به تمامی نقاط کشور
  • برخورداری از تیم مجرب و حرفه ای
  • تضمین دمای بار
  • صدور بیمه نامه دولتی
  • امکان رزرو انواع ماشین های یخچالی حداقل یک روز قبل از ارسال
  • بیمه رایگان بار شما تا سقف 100 میلیون تومان
  • امکان تنظیم دمای اتاق بار به دمای دلخواه

 

شرکت باربری یخچالدار مازند سرما کیا

حمل بار با ارزانترین نرخ کرایه

شرکت مازند سرما کیا امکان حمل کالاهای حساس به دمای شما را با قیمت مناسب و بالاترین سطح کیفیت خدمات همراه با صدور بارنامه و بیمه نامه برای شما فراهم نموده است تا با ارزان ترین قیمت نسبت به خدماتی که دریافت می کنید، بار خود را به تمامی نقاط کشور ارسال نمایید.

این شرکت با توجه به اینکه از گسترده ترین ناوگان حمل و نقل کشور برخوردار می باشد، سراسر ایران را از شمال تا جنوب و شرق تا غرب ، تحت پوشش خدمات خود قرار میدهد و در کمترین زمان ممکن ،ماشین مورد نظر شما را رزرو خواهد کرد.

 

 

بیمه کالاهای ارسالی

هنگامی که سفارش شما نهایی و ثبت میشود،شرکت مازند سرما کیا برحسب اندازه،نوع کالا و ارزشی که دارد،تمامی کالاها را جهت تضمین سلامت بیمه خواهد کرد به عبارت دیگر شرکت بیمه گر متعهد خواهد شد در صورت بروز هرگونه آسیب به کالاهای ارسالی،خسارت آن را پرداخت نماید.

 

ارتباط با ما

تنها با یک تماس با شرکت مازند سرما کیا میتوانید از تمام خدمات شرکت از جمله مشاوره راه اندازی سردخانه ،باربری یخچالی درون شهری و برون شهری،انجام تشریفات گمرکی و پخش مویرگی و شاهرگی برخوردار شوید و با توجه به اینکه مازند سرما کیا در تمام استان های کشور فعال است،می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن از خدمات ما استفاده نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر وارد سایت مجموعه شوید:www.kiabar.com

همچنین میتوانید از طریق شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.کارشناسان شرکت ما به صورت تلفنی در خدمت شما عزیزان میباشند:

021-55286295

0912-5786021

0933-5786021

ادرس دفتر جهت مراجعه حضوری:

تهران چهاردانگه مجتمع افشین طبقه 4 واحد 18

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/kO2XdBVZ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه