جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

لاستیک ها در بازار در تنوع بالایی به فروش میرسند که هر یک دارای ویژگی های خاصی بوده و این لاستیک ها از لحاظ مشخصات و ویژگی ها با یکدیگر متفاوت هستند. زمانی که می خواهید برای خرید لاستیک اقدام کنید با برند هایی روبرو می شوید که شاید انتخاب لاستیک را برای شما سخت تر کند. در واقع افراد می خواهند بهترین لاستیک را انتخاب کنند اما شناخت برند ها و انواع لاستیک ها بسیار مهم بوده و می تواند در انتخاب یک لاستیک مناسب کمک کننده باشد.لاستیک نکسن یکی از انواع لاستیک های خارجی است که در این مقاله می خواهیم به ویژگی های بسیار خوب این لاستیک بپردازیم. نکسن یکی از شرکت های معتبر و بزرگ لاستیک سازی در جهان می باشد که در کشور کره فعالیتش را آغاز کرد و انواع لاستیک ها را با ویژگی های منحصر به فرد به تولید می رساند.لاستیک نکسن در انواع مختلف متناسب با کاربری های متفاوت ساخته شده است بنابراین برای خرید این لاستیک باید نوع مورد نظر خود را بر اساس شرایط آب و هوایی منطقه و سایر مشخصات لاستیک ها انتخاب نمایید.

لاستیک نکسن ساخت چه کشوری می باشد؟

صنایع تولیدی لاستیک نکسن از کمپانی های معتبر جهان است که دارای محصولاتی با کیفیت بسیار عالی می باشد ، این شرکت یکی از شرکت های شناخته شده در سطح جهان است که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و فناوری روز دنیا تولید تایرها را انجام میدهد. بسیاری از تولیدات شرکت نکسن تایرهای رادیال هستند که از رشته های سیمی تشکیل شده اند و این لاستیک ها برخلاف لاستیک های قبلی که بایاس بوده و از رشته های نخی تولید می شدند ،دارای مقاومت بالایی می باشد بنابراین عملکرد آن در سطح جاده بسیار بهتر خواهد بود.کمپانی نکسن در سال ۱۹۴۲ و تاسیس شد و این شرکت در جنوب شرق کره جنوبی قرار دارد.این شرکت بهترین لاستیک ها را به تولید رسانده و تایر های تولید شده توسط نکسن دارای تمام ویژگی های لازم برای یک تایره ایده آل می باشد.ویژگی لاستیک نکسن دارای مشخصات فنی بسیار خوبی است که این مشخصات در هر یک از لاستیک ها بر روی جداره آن به صورت ترکیبی از حروف لاتین و اعداد درج شده است. با توجه به انواع لاستیک ها می توان اطلاعات خوبی را به دست آورد. اطلاعاتی از قبیل حداکثر سرعت، نوع رادیال یا بایاس بودن تایر ها، مقاومت فشار و حرارت، حداکثر سرعت، تاریخ تولید و غیره که در خریدتون بسیار مهم خواهد بود. تایرهای نکسن با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا ساخته شدند و در آزمایشگاه تخصصی مورد آزمایش قرار گرفته اند تا کیفیت آنها از هر نظر تایید شود بنابراین این لاستیک ها دارای استاندارد بالایی بوده و در انواع مختلف با توجه به کاربری های گوناگون ساخته می شوند. در میان لاستیک های خارجی لاستیک نکسن دارای قیمت مقرون به صرفه تری می باشد بنابراین افراد زیادی در داخل و خارج از کشور ما این تایر ها را تهیه می کنند و شرکت نکسن فروش بالایی را از لاستیک های خودرو نکسن دارد.این لاستیک ها برای خودروهای لوکس مانند فولکس ،کیا ،هیوندای و غیره استفاده می شود.

قیمت لاستیک نکسن

 قیمت لاستیک نکسن با توجه به موارد مختلف در نظر گرفته می شود اما عواملی از قبیل نوع تایر ، اندازه ، ابعاد تایر، تاریخ تولید ،طرح آج ،طول عمر، تکنولوژی و کیفیت ساخت و غیره موثر در تعیین قیمت لاستیک نکسن می باشند. تکنولوژی ساخت این تایرها همچون دوام ، کیفیت ،عملکرد و غیره که از ویژگی های این تایر است ،موجب شده قیمت این لاستیک توجیه پذیر باشد.لاستیک های کره ای از نظر قیمت در مقایسه با برندهای اروپایی و آمریکایی مقرون به صرفه تر و ارزان تر می باشند بنابر این لاستیک نکسن از محبوبیت بالایی در کشورمان برخوردار است. در صورتی که از فروشندگان منصف خرید لاستیک را انجام دهید ، با هزینه ی مناسبی می توانید تایر ها را تهیه نمایید بنابراین ما به شما فروشگاه چرخ و یدک را معرفی می کنیم زیرا با عرضه ی مستقیم لاستیک ها ، قیمت گذاری مناسبی را انجام داده و با هزینه ی مناسب انواع لاستیک های با کیفیت و اصل را تهیه خواهید کرد. برای ثبت سفترش به سایت چرخ و یدک مراجعه کنید .

مشخصات لاستیک نکسن

 صنایع تولیدی لاستیک نکسن با به کارگیری جدیدترین تکنولوژی ها در ارتقاء محصولات که کامپوزیت سیلیکات یکی از انواع تایر هایی بود که در سال ۲۰۰۵ توسط این کمپانی به تولید رسید.همانطور که گفته شد لاستیک نکسن دارای ویژگی های بسیار خوبی بوده و همین موجب فروش بالای آن در سطح جهان شده است ، در واقع این لاستیک دارای زیر مجموعه هایی است که شامل کپیتال و رودستون و نکسن میباشد که این تایرها در بازار در سایز و ابعاد متنوع به فروش می رسند.کیفیت و دوام لاستیک نکسن بسیار بالا بوده و با استفاده از این لاستیک می توانید طول عمر بسیار بالایی را از آن مشاهده کنید. از مشخصات لاستیک نکسن می توان به فرمان پذیری عالی اشاره کرد که بدین ترتیب شما می توانید به راحتی خودرو را کنترل کنید و این لاستیک در زمان ترمز گیری و شتاب بسیار عملکرد خوبی را از خودش نشان خواهد داد. انعطاف پذیری بالا و طراحی آج مناسب از مشخصات لاستیک های نکسن است که موجب سواری نرم و راحت و لذت بخش توسط این لاستیک ها می شود.فروشگاه چرخ و یدک از مراکز معتبری است که سال ها در زمینه فروش انواع تایر فعالیت داشته و امروزه به صورت اینترنتی نیز محصولاتش را در اختیار مشتریانش در سراسر کشور قرار داده است بنابراین نیازی به مراجعه حضوری ندارید و از طریق سایت چرخ و یدک میتوانید محصولات را انتخاب و خریداری نمایید.

خرید و فروش لاستیک سواری نکسن

 یکی از انواع لاستیک های نکسن پرفروش ، لاستیک سواری نکسن است که با قیمت مناسب توسط فروشگاه چرخ یدک ارائه می شود. به طور کلی لاستیک ها تاثیرات فراوانی در عملکرد خودرو دارند و انتخاب یک لاستیک بسیار حائز اهمیت است. لاستیک انتخابی باید دارای ویژگی های خوبی باشد و همچنین با کیفیت و با دوام باشد.امروزه در بازارهای جهانی خرید و فروش لاستیک در برند های مختلف انجام می گیرد که لاستیک نکسن یکی از لاستیک های پرطرفدار می باشد.تعداد زیادی از لاستیک های نکسن در کره به تولید می رسند اما برخی از مدل های آن را در کشور چین می سازند اما باید توجه داشته باشید که هر دوی این لاستیک ها که در کشور کره و چین ساخته می شوند تحت نظر شرکت نکسن کره بوده و کیفیت بسیار بالایی دارند.

لاستیک نکسن ساخت چه کشوری می باشد؟

فروش لاستیک نکسن به صورت اینترنتی

فروشگاه چرخ و یدک یکی از مراکز معتبر فروش تایر در کشورمان است که با در نظر گرفتن شرایط مشتریان به خصوص افرادی که در دوردست ها هستند فروش اینترنتی را در نظر گرفت و بدون نیاز به مراجعه حضوری می توانید انواع تایرها را تهیه کنید.فروشگاه چرخ و یدک همواره مورد اطمینان مشتریان بوده زیرا تنها محصولات با کیفیت و اورجینال را ارائه می نماید.محصولات فروشگاه چرخ و یدک در کنار کیفیت بالا دارای قیمت های ارزان می باشند زیرا این مجموعه با حذف واسطه ها توانسته فروش مستقیم را ارائه کند که شامل قیمت گذاری بسیار مناسبی باشد.در صورتی که می خواهید برای خودروی خود لاستیک مناسبی انتخاب کنید و در انتخاب لاستیک دچار شک و تردید شده اید و برای کسب هرگونه اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش ما در مجموعه چرخ و یدک تماس حاصل فرمایید.

https://charkhoyadak.com/

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/J8Y7PwV3
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه