برند ونس در حوزه تولید کفش شهرت بسیار زیادی دارد. نمونه کلاسیک کفش های این برند در عین سادگی دارای راحتی و جلوه منحصر به فردی است. همین امر ونس را سال ها در میان برندهای محبوب مردم در سراسر جهان قرار داده است. وقتی از این غول دنیای تولید کفش صحبت می کنیم، توجه به مهارت بالای آن در زمینه تعامل با مشتریان ضروری است. امروزه اغلب برندها در تعامل با مشتریان شان دارای مشکلات بسیار زیادی هستند. همین امر موجب برتری قابل توجه ونس و سایر برندهای بزرگ بر رقبای شان در بازارهای مختلف شده است. ونس در تازه ترین اقدامش نخستین شعبه خرده فروشی انجمن محور را تاسیس کرده است. این شعبه به طور ویژه به عرضه کفش های اسکیت و تجهیزات جانبی اختصاص دارد. شعبه تازه برند ونس در محله پایین شهر لس آنجلس در دو طبقه مجزا طراحی شده است. هدف اصلی ونس از این اقدام جلب نظر اسکیت بازهای حرفه ای در لس آنجلس بوده است. به این ترتیب بازاریاب های این برند شانس شان برای جلب نظر انجمن اسکیت بازهای لس آنجلس را آزمایش کرده است.
طبقات شعبه تازه ونس به طور انحصاری به عرضه محصولات مرتبط با رشته اسکیت اختصاص دارد. این امر مزیت بسیار بزرگی برای این برند محسوب می شود. امروزه بسیاری از خرده فروشی ها در زمینه عرضه محصولات مختلف و دارای تنوع بسیار زیاد فعالیت دارند. برند ونس برخلاف جریان غالب در حوزه خرده فروشی به طور تخصصی بر روی علاقه مندان به اسکیت سواری و طرفدارهای برندش در زمینه تولید کفش سرمایه گذاری کرده است. به این ترتیب طبقه نخست شعبه تازه تاسیس خرده فروشی ونس به عرضه محصولات مرتبط با اسکیت اختصاص دارد. طبقه دوم نیز به محصولات کلی برند ونس در زمینه کفش اختصاص یافته است. این امر برای طرفدارهای برند ونس هیجان بسیار زیادی دارد.
برند ونس در زمینه طراحی شعبه خرده فروشی اش به همکاری با جئوف مک فتریدج، هنرمند مشهور لس آنجلس، پرداخته است. حاصل این همکاری طراحی خرده فروشی جذاب و کاربردی برای طرفدارهای اسکیت سواری و کفش های ونس است. عمده شهرت مک فتریدج در زمینه طراحی دکوراسیون به طور ساده است، بنابراین باید انتظار طراحی ساده ای در خرده فروشی تازه ونس را داشته باشیم. تجربه مشتریان این برند در زمینه مشاهده فروشگاه تازه تاسیس ونس نیز این ادعا را تایید می کند.
کارلی گومز، نایب رئیس بخش بازاریابی شعبه ونس در ایالات متحده، درباره تاسیس شعله تازه و انجمن محور فروشگاه اظهارنظر جالبی دارد: «فروشگاه تازه ما در جنوب لس آنجلس با حال و هوای تازه ای تاسیس شده است. هدف ما از راه اندازی این مجموعه به طور کلی متفاوت از سایر فعالیت های مشابه مان است. ما در تلاش برای صورت بندی فرهنگ اسکیت سواری و ترکیب آن با محصولات ونس هستیم. این امر ریشه در تاریخچه برند ما دارد. نخستین محصولات ما به طور اختصاصی برای اسکیت سوارها تولید شد، بنابراین تلاش برای سازگاری هرچه بیشتر با این ورزش جذاب از اهداف اصلی برند ما محسوب می شود.»
مطلب مرتبط: اسکیت دیجیتال موشکی ، محصولی جدید از شرکت HS است Run rockets
شاید بسیاری از مشتریان ونس و علاقه مندان به دنیای کسب و کار جویای دلیل انتخاب جنوب لس آنجلس برای افتتاح شعبه تازه فروشگاه باشند. همانطور که اشاره شد، برند ونس سابقه همکاری وسیعی با ستاره های ورزش اسکیت دارد. این امر در طول سال های اخیر حتی منجر به حمایت رسمی ونس از مسابقات محلی اسکیت سواری نیز شده است. جنوب لس آنجلس یکی از نقاط مهم برای اسکیت سوارها محسوب می شود. در این منطقه زمین های اسکیت بسیار زیادی به چشم می خورد. همچنین سازه های ساده و دست ساز متعددی برای تمرین ساده و ابتدایی علاقه مندان وجود دارد. تمام این نکات جنوب لس آنجلس را بدل به گزینه ای مطلوب برای برند ونس کرده است.
بدون تردید تاسیس یک خرده فروشی در زمینه لوازم اسکیت نیازمند همکاری نزدیک با برندهای فعال در این حوزه است. همین امر ونس را به سوی همکاری نزدیک با غول های خوشنام عرصه تولید لوازم اسکیت سوق داد. همکاری با برندهایی نظیر آلوا، بیکر گیرل و WKND اعتبار خاصی به فروشگاه تازه تاسیس این برند داده است.
نکته مهم در زمینه فعالیت ونس برای تاسیس شعبه تازه خرده فروشی انجمن مشتری محور توجه ویژه به سلیقه مخاطب هدف است. به این ترتیب مدیران ارشد این برند تازه ترین محصولات شان را براساس اسکیت های جدید برندهای بزرگ طراحی و روانه بازار کرده اند. این امر اهمیت بسیار زیادی برای مخاطب هدف دارد، بنابراین باید منتظر افزایش فروش کفش های ونس در ماه های پیش رو باشیم.
یکی دیگر از مسائل مهم در زمینه فعالیت برند ونس همکاری نزدیک آنها با سازمان های عام المنفعه در جنوب شهر لس آنجلس است. به این ترتیب ونس بخشی از درآمدش را صرف کمک به این سازمان ها خواهد کرد.