یکشنبه, ۴ آذر(۹) ۱۴۰۳ / Sun, 24 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز

همکاری تازه برند پیتزا هات با پلتفرم تویچ به خوبی بیانگر امکان دستیابی به موفقیت از طریق سرمایه گذاری بر روی پلتفرم استریم خرده فروشی آمازون است. برند آمازون به عنوان یک خرده فروشی معتبر صاحب امتیاز پلتفرم تویچ است. شبکه اجتماعی تویچ به کاربران اجازه لایو استریم و پخش انواع محتوای زنده را می ‎دهد. شاید بسیاری از کاربران پیش از این نام تویچ را به عنوان یک پلتفرم بازاریابی نشنیده باشند. این پلتفرم پس از سرمایه گذاری آمازون از سال 2011 بدل به کانال ارتباطی مناسبی برای گیمرها شده است. روزانه حجم بالایی از ویدئوهای مربوط به استریمرهای مشهور در این پلتفرم بارگذاری می‎شود. برند پیتزا هات نیز با هدف جلب نظر قشر گیمر در مقیاس جهانی به این پلتفرم توجه کرده است. 

موفقیت بازاریابی پیتزا هات در پلتفرم تویچ

یکی از مزیت‎ های همکاری رسمی میان پیتزا هات با تویچ امکان دسترسی به دامنه وسیعی از اطلاعات طبقه‎ بندی شده است. نکته مهم در این میان عدم نقض حریم خصوصی کاربران برای گردآوری داده‎ های موردنظر است بنابراین هیچ مشکلی پیش روی تویچ و پیتزا هات وجود نخواهد داشت. 

کمپین بازاریابی پیتزا هات برخی از سلبریتی ‎ها، گیمرهای مشهور و اینفلوئنسرهای بزرگ را دور هم جمع کرده است. این امر همراه با اطلاع‎ رسانی گسترده به مخاطب هدف هیجان بسیار زیادی ایجاد کرده است. یکی از بخش‎ های جذاب این کمپین درخواست از سلبریتی‎ ها برای توصیف شخصیت‎ شان براساس نحوه درست کردن پیتزا در انواع گونه‎ هاست. بر این اساس هر سلبریتی ترکیبی تازه و گاه عجیب و غریب از پیتزا را ارائه می ‎کند. 

مطلب مرتبط: وقتی جعبه پیتزا هات فیلم پخش می‌ کند

وقتی یک برند در پلتفرم مخصوص گیم فعالیت بازاریابی دارد، بدون تردید به فکر تمام بخش ‎ها نیز بوده است. این امر در زمینه همکاری پیتزا هات با گیمرهای مشهور نمایان می‎ شود. بخشی از کمپین پیتزا هات شامل استریم گیمرهای مشهور با عناوین بازی ‎های تازه است. این امر هیجان بسیار زیادی در میان دامنه وسیعی از کاربران تویچ ایجاد کرده است. رکورد مشاهده استریم‎ های پیتزا هات در تویچ با حضور برخی از گیمرهای مشهور به 5.4 میلیون کاربر رسید. این امر به معنای موفقیت بازاریابی این برند است. نکته جالب اینکه بازاریاب‎ های پیتزا هات برای کمپین موردنظر جایزه خاصی نیز در نظر نگرفته ‎اند. این امر مثال بسیار روشنی برای برخی از بازاریاب ‎ها در زمینه امکان سرمایه گذاری مناسب بر روی ایده‎ های خلاقانه بدون نیاز به تعیین جوایز گران ‎قیمت است. 

امروزه برندها به طور گسترده ‎ای در حال سرمایه گذاری بر روی تویچ هستند. این امر با حضور برخی از برندهای بزرگ رنگ و بوی خاصی به خود گرفته است. برخی از برندها حتی اقدام به همکاری با یکدیگر و اجرای کمپین‎ های مشترک در تویچ نیز می ‎کنند. شاید هنوز برای گرایش عمومی برندها به سوی تویچ زود باشد، اما اقدام پیش‎ دستانه هر برند در این راستا امکان ایجاد اعتبار گسترده را در پی دارد بنابراین شاید از همین حالا باید به دنبال سرمایه گذاری و حضور در تویچ باشیم. 

منبع : marketingdive
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/k6jhksxM
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه