همکاری تازه برند پیتزا هات با پلتفرم تویچ به خوبی بیانگر امکان دستیابی به موفقیت از طریق سرمایه گذاری بر روی پلتفرم استریم خرده فروشی آمازون است. برند آمازون به عنوان یک خرده فروشی معتبر صاحب امتیاز پلتفرم تویچ است. شبکه اجتماعی تویچ به کاربران اجازه لایو استریم و پخش انواع محتوای زنده را می دهد. شاید بسیاری از کاربران پیش از این نام تویچ را به عنوان یک پلتفرم بازاریابی نشنیده باشند. این پلتفرم پس از سرمایه گذاری آمازون از سال 2011 بدل به کانال ارتباطی مناسبی برای گیمرها شده است. روزانه حجم بالایی از ویدئوهای مربوط به استریمرهای مشهور در این پلتفرم بارگذاری میشود. برند پیتزا هات نیز با هدف جلب نظر قشر گیمر در مقیاس جهانی به این پلتفرم توجه کرده است.
یکی از مزیت های همکاری رسمی میان پیتزا هات با تویچ امکان دسترسی به دامنه وسیعی از اطلاعات طبقه بندی شده است. نکته مهم در این میان عدم نقض حریم خصوصی کاربران برای گردآوری داده های موردنظر است بنابراین هیچ مشکلی پیش روی تویچ و پیتزا هات وجود نخواهد داشت.
کمپین بازاریابی پیتزا هات برخی از سلبریتی ها، گیمرهای مشهور و اینفلوئنسرهای بزرگ را دور هم جمع کرده است. این امر همراه با اطلاع رسانی گسترده به مخاطب هدف هیجان بسیار زیادی ایجاد کرده است. یکی از بخش های جذاب این کمپین درخواست از سلبریتی ها برای توصیف شخصیت شان براساس نحوه درست کردن پیتزا در انواع گونه هاست. بر این اساس هر سلبریتی ترکیبی تازه و گاه عجیب و غریب از پیتزا را ارائه می کند.
مطلب مرتبط: وقتی جعبه پیتزا هات فیلم پخش می کند
وقتی یک برند در پلتفرم مخصوص گیم فعالیت بازاریابی دارد، بدون تردید به فکر تمام بخش ها نیز بوده است. این امر در زمینه همکاری پیتزا هات با گیمرهای مشهور نمایان می شود. بخشی از کمپین پیتزا هات شامل استریم گیمرهای مشهور با عناوین بازی های تازه است. این امر هیجان بسیار زیادی در میان دامنه وسیعی از کاربران تویچ ایجاد کرده است. رکورد مشاهده استریم های پیتزا هات در تویچ با حضور برخی از گیمرهای مشهور به 5.4 میلیون کاربر رسید. این امر به معنای موفقیت بازاریابی این برند است. نکته جالب اینکه بازاریاب های پیتزا هات برای کمپین موردنظر جایزه خاصی نیز در نظر نگرفته اند. این امر مثال بسیار روشنی برای برخی از بازاریاب ها در زمینه امکان سرمایه گذاری مناسب بر روی ایده های خلاقانه بدون نیاز به تعیین جوایز گران قیمت است.
امروزه برندها به طور گسترده ای در حال سرمایه گذاری بر روی تویچ هستند. این امر با حضور برخی از برندهای بزرگ رنگ و بوی خاصی به خود گرفته است. برخی از برندها حتی اقدام به همکاری با یکدیگر و اجرای کمپین های مشترک در تویچ نیز می کنند. شاید هنوز برای گرایش عمومی برندها به سوی تویچ زود باشد، اما اقدام پیش دستانه هر برند در این راستا امکان ایجاد اعتبار گسترده را در پی دارد بنابراین شاید از همین حالا باید به دنبال سرمایه گذاری و حضور در تویچ باشیم.