کنسول بازی ویدئویی نینتندو سوئیچ یکی از بهترین گزینه ها برای ایجاد اوقات خوش برای اعضای خانواده است و ماهیت سبک و قابل حمل این کنسول بسیاری از افراد را مجذوب کرده است. براساس مطالعه ای از سوی موسسه Engagement Lab بر روی میزان علاقه خانواده ها به برندها در بازار ایالات متحده برند نینتندو با فصله ای قابل ملاحظه به عنوان نخست دست یافته است. بدون تردید بخشی از این اعتبار ناشی از سال های فعالیت نینتندو در زمینه طراحی و تولید کنسول های بازی است. نکته جالب در این مقاله بررسی 600 برند مختلف برای رتبهبندی شان بوده است.
یکی از نگرانی های مداوم خانواده ها و کارشناس های کسب و کار روند توسعه برندها در طول سال های اخیر است. توجه به نهاد خانواده و تلاش برای جلب نظر تمام اعضای آن باید در دستور کار برندها قرار گیرد. بدون تردید تما برندها در زمینه دستیابی به این حدف وضعیت یکسانی ندارند. برند نینتندو در این حوزه سابقه بسیار درخشانی دارد. این امر امکان توسعه برند بر محور خانواده های مختلف در سراسر دنیا را فراهم کرده است.
وقتی از برندهای مورد علاقه مشتریان در بازار ایالات متحده صحبت می کنیم، بسیاری از شرکت های فعال در زمینه مد، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی مدنظر قرار می گیرد. نکته جالب اینکه نینتندو در زمینه برندهای آفلاین رتبه نخست را کسب کرده است. این امر به معنای سرمایه گذاری هنگفت این برند برای جلب نظر افراد در دنیای واقعی است.
مطلب مرتبط: نینتندو سوییچ سرویس آنلاین خواهد داشت
برند دیسنی در زمینه برترین برندهای آفلاین رتبه سوم را کسب کرده است. یونلیور و داو تنها برندهای موفق در زمینه آنلاین و آفلاین بوده اند. این امر بیانگر ایجاد تعادل میان فعالیت آنلاین و آفلاین دو برند فوق است. معیار اصلی در ارزیابی های فوق بررسی میزان علاقه خانواده ها به برندهاست. بر این اساس دو حوزه آنلاین و آفلاین با مطالعه های مکمل مورد بررسی قرار گرفته است. بیتردید در طول سال های پیش روی توسعه برند بر محور خانواده ها اهمیت بیشتری خواهد یافت، با این حساب باید منتظر توسعه هرچه بهتر نینتندو در میان خانواده ها در بازارهای مختلف باشیم.