برند نیو بالانس در تازه ترین اقدام تبلیغاتی اش برای کمپین «We Got Now» اقدام به همکاری با لیگ NBA کرده است. براساس گزارش رسمی روابط عمومی این برند توافقات اولیه برای همکاری با لیگ NBA و حضور برخی از ستاره های مشهور این لیگ در تبلیغات نیو بالانس صورت گرفته است. هدف اصلی در طراحی کمپین موردنظر تبدیل ستاره های بسکتبال به سفیرهای برند است. به این ترتیب نیو بالانس شانس بیشتری برای جلب نظر مشتریان در بازار رقابتی محصولات ورزشی در بازار ایالات متحده خواهد داشت.
نخستین نسخه از تبلیغات تازه نیوبالانس براساس برنامهریزی در 28 فوریه با حضور کووای لنارد پخش شد. این کمپین با تمرکز بر روی تقویت انگیزه مخاطب هدف به تحرک و فعالیت ورزشی در هر شرایطی ساخته شده است. بدون تردید توجه به ویژگی های این کمپین یادآوری ارزش های تبلیغاتی برند نایک است. این تشابه به هیچ وجه تصادفی نیست. این امر ناشی از تلاش نیو بالانس برای رقابت هرچه نزدیکتر با نایک است. بدون تردید هیچ برندی در حوزه تولیدات ورزشی به اندازه نایک دارای سابقه و جایگاه دستنیافتنی در میان مشتریان نیست. این امر انگیزه سایر برندها برای رقابت موثر با نایک را افزایش داده است.
مطلب مرتبط: حمایت New Balance از ترامپ خشم جوانان آمریکایی را برانگیخت
همکاری نیو بالانس با ستارگان NBA مقدمه ای برای کسب جایگاه اسپانسر رسمی مسابقات این لیگ است. براساس گزارش روابط عمومی نیو بالانس توافقات اولیه در این زمینه صورت گرفت است. به این ترتیب شاید نخستین رقیب جدی برای برند نایک در حال ظهور باشد. کمپین نیو بالانس با حضور برخی از ستارگان سایر رشته های ورزشی نظیر سادیو مانه، مهاجم تیم لیورپول، در دست طراحی است. پیام اصلی تمام ویدئوهای تبلیغات دعوت مخاطب هدف به فعالیت ورزشی بیشتر است. با این حساب در صورت موفقیت نیوبالانس در جلب نظر همکاری NBA باید منتظر عصر تازه ای از رقابت در حوزه فروش لوازم ورزشی در بازار ایالات متحده باشیم.