مک دونالد در تازه ترین اقدامش برای جلب نظر مشتریان در بازارهای مختلف نسبت به رونمایی از ساندویچ سوخاری ویژه مرغ اش اقدام کرده است. این منوی تازه با هدف تاثیرگذاری هرچه بیشتر بر روی مشتریان صورت گرفته است. بسیاری از رستوران ها در طول یک سال گذشته شرایط مالی بسیار دشواری را سپری کرده اند. این امر برای مک دونالد همراه با ورود کی اف سی به بازارهای تحت سیطره کسب و کار بود. رونمایی کی اف سی از ساندویچ ویژه مرغ در طول ماه های اخیر برای مدیران ارشد مک دونالد تهدید بزرگی محسوب می شود.
اکنون مک دونالد دیگر منوی انحصاری و ویژه ای برای عرضه به مشتریان در بازارهای مختلف ندارد. اگر مدیران ارشد این برند نسبت به واکنش مناسب اقدام نمی کردند، به زودی برخی از بازارهای مهم شان را به کی اف سی واگذار می نمودند. رقابت میان کی اف سی و مک دونالد امر تازهای نیست، با این حال رونمایی منوی تازه هر دو برند با فاصله زمانی اندک بیانگر دور تازهای از رقابت میان این دو غول دنیای فست فود است.