برند مزدا یکی از تولیدکنندگان خوشنام عرصه خودروهای سواری است. این برند در طول سال های گذشته همکاری نزدیکی با استودیوهای تولید بازی های رایانهای برای معرفی هرچه بهتر محصولاتش داشته است. آخرین اقدام تیم بازاریابی مزدا طراحی یک نسخه مجازی به صورت انحصاری برای پلتفرم پلی استیشن 4 است. اگر از طرفدارهای بازی های رایانه ای و کنسولی باشید، نام بازی «گرن توریسمو» را شنیده اید. این بازی به طور انحصاری برای پلی استیشن 4 تولید و روانه بازار می شود. نسخه های اخیر بازی مورد بحث به دلیل کیفیت طراحی بالای خودروهای برندهای مختلف نظر بسیاری از گیمرها را جلب کرده است.
طراحی نسخه انحصاری محصول مزدا با همکاری استودیو طراحی بازی پولی فونی صورت گرفته است. بر این اساس نسخه ای ارتقایافته تحت عنوان مزدا RX-Vision GT3 برای آپدیت تازه بازی گرن توریسمو روانه بازار شده است. استودیو بازیسازی پولی فونی قول تجربه ای منحصر به فرد برای گیمرها در تعامل با خودروی تازه مزدا را داده است، با این حساب سطح انتظارات از همکاری تازه مزدا و استودیو موردنظر بسیار بالا خواهد بود.
مطلب مرتبط: مزدا بازار آمریکای لاتین را هدف قرار می دهد
برند مزدا برای افزایش جذابیت حضور پررنگش در بازی گرن توریسمو اقدام به طراحی مسابقه ای ویژه برای گیمرها کرده است. بر این اساس گیمرها با انتخاب خودروی تازه طراحی شده مزدا در مسابقه ای ویژه در مجموعه رویدادهای بازی شرکت EA وارد خواهند شد. به علاوه، شانس حضور در مسابقات واقعی رالی در سراسر دنیا نیز برای افراد برتر در مسابقات آنلاین EA با همکاری مزدا وجود خواهد داشت. با ارائه آپدیت تازه بازی گرن توریسمو مسابقات هفتگی مزدا نیز شروع خواهد شد بنابراین سرگرمی جذابی در اختیار گیمرها و افراد عادی برای گذران دوران دشوار کرونا وجود خواهد داشت.