شیوع ویروس کرونا برای تمام مردم دنیا همراه با دوران دشوار قرنطینه است. این امر هنوز هم در بسیاری از کشورها براساس طرح هایی مانند فاصله گذاری اجتماعی ادامه دارد. نکته مهم در این میان ممنوعیت مسافرت و توصیه به ماندن در خانه از سوی نهادهای بهداشتی است.
برند لیز در این میان برای جلب نظر مشتریان اقدام به درج تصاویر مربوط به جاذبه های گردشگری مختلف بر روی بسته بندی چیپس های سیب زمینی اش کرده است. این کمپین ساده واکنش های بسیار مثبتی از سوی کاربران در توییتر و اینستاگرام دریافت کرده است. با توجه به حضور لیز در بازارهای مختلف بسته بندی هر کدام از محصولات برای بازارهای گوناگون دارای تنوع قابل ملاحظه ای است. همین امر خرید محصولات لیز در دوران قرنطینه و ماندن در شهرها را جذاب ساخته است.