اگر بخواهیم برای خودروهای لوکس نمادی را انتخاب کنیم، بدون شک برند رولز رویس گزینه ای کاملا شایسته خواهد بود. محصولات این برند به علت طراحی خاص و جذاب خود، از سال 1906 که فعالیت خود را شروع کرده است، طرفداران بسیاری را در سراسر جهان دارد. در این راستا هر ساله تلاش شده است تا به جذابیت تولیدات، افزوده شود. در این راستا یکی از این اقدامات جدید نورپردازی آرم تجاری این برند است که با منع قانونی مواجه شده است. درواقع این اقدام جدید برند مذکور، نقض مقررات آلودگی نوری بوده و امکان استفاده از آن در هیچ یک از کشورهای عضو اتحادیه اروپا، وجود ندارد.
در این راستا از امروز امکان سفارش آن برداشته شده و باید از روی تمامی مدل های به فروش رفته نیز حذف شود که بدون شک مشکلی جدی برای مدیران رولز رویس خواهد بود. اگرچه حذف این بخش باید به صورت رایگان انجام شود، با این حال این مسئله می تواند با شکایت مشتریان نیز همراه باشد که وجود چنین ویژگی ای، یکی از معیارهای اصلی خرید آنها بوده است. در کنار این موضوع هنوز مشخص نیست که آیا خریداران سایر کشورها نیز مجبور به خداحافظی با این طرح هستند و یا این امر تنها برای کشورهای عضو اتحادیه اروپا اجرا خواهد شد. درواقع ممکن است این موضوع باعث شود تا سایر کشورها نیز چنین محدودیتی را ایجاد نمایند.