کیا موتورز در تازه ترین اقدام بازاریابی اش از ویدئوهای تبلیغاتی 13 قسمتی رونمایی کرده است. این ویدئوهای تبلیغاتی تحت عنوان «فیلم امکانات» در تلاش برای نمایش ویژگی ها و امکانات خاص خودروهای تولیدی این شرکت است. براساس گزارش موسسه PR News Wire، ویژگی اصلی ویدئوهای تبلیغاتی تازه کیا افزایش هیجان برای مخاطب هدف است. الگوی اصلی بازاریاب های کیا موتورز در طراحی کمپین کنونی فیلم های اکشن و پربرخورد هالیوودی محسوب می شود، با این حساب طرفداران این برند باید منتظر مجموعه ویدئوهای بازاریابی جذاب و پر از هیجان باشند.
مجموع ویدئوهای بازاریابی کیا براساس یک اشتباه روایت می شود. به این ترتیب مردی جوان به اشتباه وارد تعامل با گروه سرقت می شود. شخصیت اصلی کمپین در ادامه برای رانندگی و نجات سارقان از چنگان پلیس از مجموعه خودرو های کیا استفاده می کند . درست در همین بخش ها امکان مشاهده مزیت های ویژگی های اصلی خودروهای کیا فراهم میشود.
برند کیا در طول سال های اخیر روند پرفراز و نشیبی در زمینه بازاریابی و فروش تجربه کرده است. آنها در سال جاری، برخلاف دیگر برندها، تصمیمی برای کاهش فعالیت بازاریابی و تبلیغاتی شان ندارند بنابراین باید منتظر مشاهده کمپین های هرچه بیشتر در ادامه سال جاری باشیم. هر بخش از ویدئوهای تبلیغاتی کیا موتورز در قالب پیشنمایش 15 تا 30 ثانیه ای و سپس نسخه کامل 6 دقیقه ای نمایش داده خواهد شد.
مطلب مرتبط: Telluride خودرو مفهومی جدید کیا موتورز
امروزه طراحی ویدئوهای بازاریابی سریالی یکی از استراتژی های اساسی برندها برای سرگرم ساختن مخاطب هدف و ارائه محتوای جذاب به آنها در بازه های زمانی طولانی است. آژانس تبلیغاتی همکار کیا موتورز در این پروژه موسسه David&Goliath است. این دو برند پیش از این نیز سابقه همکاری تبلیغاتی موفق با یکدیگر را داشته اند. همین امر کارشناسهای تبلیغات را نسبت به موفقیت سری جدید تبلیغات کیا موتورز خوشبین ساخته است.