برند KFC در تازه ترین اقدامش برای بهبود وضعیت کسب و کار بر روی فناوری هوش مصنوعی سرمایه گذاری کرده است. این اقدام در راستای پیشبینی هرچه بهتر عملکرد مشتریان و ارائه خدمات مناسب به آنها صورت گرفته است. در این مسیر منطقه منهتن نقطه شروع برای استراتژی تازه شرکت محسوب می شود.
امروزه صنعت فست فود دارای رقابت بسیار گسترده ای است. با توجه به تعطیلی اغلب رستوران ها در دوران کرونا نیاز به شروع مجدد کسب و کار در زمانی کوتاه بیش از هر زمان دیگری احساس می شود. نکته مهم در این میان تلاش برای شناسایی رفتارهای مشتریان و آشنایی با سلیقه های تازه آنهاست. در غیر این صورت راه اندازی مجدد کسب و کار همراه با فرآیند آزمون و خطای گسترده ای خواهد بود.
فناوری هوش مصنوعی یکی از امیدهای اصلی برندهای فعال در زمینه فست فود برای شناسایی هرچه سریع تر عادت های تازه مشتریان است. بدون تردید سلیقه و نحوه استفاده از محصولات فست فود از سوی مشتریان در طول دوران کرونا تغییرات بسیار زیادی داشته است. آگاهی از این نکات برای ساماندهی کمپین های بازاریابی بهتر و معرفی غذاهای تازه ضروری خواهد بود.
مطلب مرتبط: KFC یكی از بزرگ ترین مشكلات صنعت فست فود را حل می كند
اقدام KFC در راستای استفاده از هوش مصنوعی اهمیت سازگاری با شرایط تازه را نشان می دهد. بسیاری از برندها نسبت به این نکته توجه کافی ندارند. گام بعدی برند KFC برای توسعه استفاده از هوش مصنوعی بازار کاناداست. به این ترتیب آنها ابتدا کیفیت طرح شان را نسبت به مقیاس آمریکای شمالی ارزیابی خواهند کرد.