استودیوی بازی سازی Activision Blizzard در حرکتی تازه نسبت به رونمایی از ابزار هوشمند و ابری برای تبلیغات درون مجموعه بازی های Call Of Duty اقدام کرده است. این تبلیغات فقط در بخش آنلاین بازی ها نمایش داده خواهد شد. نکته مهم در این میان جای گذاری هوشمندانه تبلیغات برای مشاهده بهتر از سوی بازیکنان است. همچنین براساس سلیقه هر کدام از بازیکنان نوع تبلیغات شخصی سازی خواهد شد.
امروزه فناوری های نوین متعددی وارد صنعت بازی سازی شده است. یکی از ابزار های مهم در این میان دوربین های سه بعدی است. تبلیغات درون بازی Call Of Duty نیز از همین فناوری بهره خواهد برد. بازیکنانی که از دوربین های واقعیت مجازی برای بازی استفاده می کنند، به خوبی امکان مشاهده تبلیغات تازه را خواهند داشت. امروزه بسیاری از برندها در زمینه تبلیغات اقدام به همکاری با استودیوهای بازی سازی می کنند. نکته مهم در این میان شهرت بالای مجموعه بازی های Call Of Duty است.
مطلب مرتبط: تبلیغات هوشمند: اهداف و روش ها
براساس گزارش موسسه Reach 3 درباره پیش نمایش تبلیغات در بخش آنلاین بازیهای Call Of Duty حدود 51 درصد از بازیکنان در پی مشاهده تبلیغات درون برنامه شخصی سازی شده دست کم یک بار اقدام به خرید از برندهای مورد نظر کرده اند. این امر نقش مهمی در توسعه هرچه سریع تر تبلیغات درون برنامه در بازی های مختلف خواهد داشت بنابراین در آینده شاهد توسعه تبلیغات و همکاری بازاریابی برندها با استودیوهای بازی سازی خواهیم بود.