هابلوت یکی از برندهای معتبر در زمینه ساعت سازی محسوب می شود. مدل های لوکس این برند در بازارهای جهانی طرفدارهای بسیار زیادی دارد. این برند با فعالیت به عنوان اسپانسر رسمی تیم ملی سوئیس از سال 2006 به عنوان نخستین برند فعال در صنعت ساعت سازی وارد عرصه فوتبال شد. از آن زمان تا به حال تغییرات بسیار زیادی در ورزش فوتبال و نحوه همکاری این برند با بازیکنان، تیم ها و لیگ های مختلف روی داده است. اگر از طرفداران ورزش فوتبال باشید، به خوبی از رقابت میان برندهای مختلف برای فعالیت به عنوان اسپانسر مسابقات بزرگ باخبر هستید. در این میان یکی از عرصه های رقابت مربوط به تجهیزات ثبت زمان مسابقات است. مسابقات لیگ انگلستان به دلیل حضور بازیکنان و سرمربی های برجسته در طول دهه های متمادی جذابیت بالایی داشته است. اکنون مسابقات این لیگ در بیش از 188 کشور جهان به صورت رسمی نمایش داده می شود. این امر به معنای دست کم 3.2 میلیارد مخاطب برای مسابقات این لیگ است. برند هابلوت در تازه ترین اقدام تبلیغاتی اش به عنوان اسپانسر رسمی لیگ برتر انگلستان در فصل جدید انتخاب شده است.
ثبت زمان در مسابقات فوتبال امر مهمی محسوب می شود. اگرچه امروزه ابزارهای بسیار هوشمندی در زمینه ثبت زمان مسابقات وجود دارد، اما حضور یک برند معتبر در کنار لیگ های مشهور اهمیت بالایی دارد. این امر به طور میانگین در تمام ورزش ها مانند تنیس، هاکی و بیسبال نیز مشاهده می شود. حضور هابلوت در مسابقات معتبری نظیر جام جهانی، لیگ قهرمانان اروپا و جام ملت های اروپا اهمیت بالایی از نظر برندسازی برای این برند معتبر و محبوب دارد.
امروزه دامنه وسیعی از مردم در سراسر دنیا به ورزش فوتبال علاقه دارند. این امر به معنای مشاهده گسترده لیگ برتر انگلستان به عنوان یکی از لیگ های حرفه ای از سوی مخاطب جهانی است. حضور هابلوت به عنوان اسپانسر رسمی این لیگ نقش مهمی در جلب نظر مشتریان جهانی دارد. نکته مهم در این میان انتخاب سالانه اسپانسر مربوط به ثبت زمان و مسائل مرتبط از سوی سازمان لیگ برتر انگلستان است. به این ترتیب رقابت میان برندهای مختلف صنعت ساعت سازی برای کسب اسپانسری مسابقات موردنظر به شدت فزاینده خواهد بود.
براساس همکاری میان لیگ برتر انگلستان و برند هابلوت در فصل جدید مسابقات لیگ برتر انگلستان تمام داوران مسابقات از ساعت های اسپرت این برند استفاده خواهند کرد. همچنین برای اعلام تعویض و وقت اضافه نیز از نام و لوگوی برند هابلوت در کنار تابلوی اعلام استفاده می شود.
تمایل هابلوت به مسابقات فوتبال فقط مربوط به فعالیت به عنوان اسپانسر نیست. این برند حتی در مورد مسابقات لیگ قهرمانان اروپا نیز پیام های یادآوری برای کاربران ساعت های هوشمندش ارسال می کند. با این حساب سرمایه گذاری هابلوت در زمینه فوتبال بسیار عمیق تر از یک همکاری ساده و کوتاه مدت است. همین امر دامنه قابل توجهی از طرفداران مسابقات ورزشی را به برند هابلوت علاقه مند کرده است.