بدون شک در حال حاضر بسیاری از برندهای تجاری از تمامی امکانات اینستاگرام برای جذب مخاطب بیشتر استفاده میکنند، با این حال تنها یک بخش وجود دارد که مورد غفلت قرار گرفته و آن قابلیت Close Friends است. برطبق آن شما قادر خواهید بود تا حساب های مدنظر خود را در یک گروه قرار دهید تا استوری ارسالی، تنها برای این افراد به نمایش درآورد شود. ممکن است تصور کنید که این بخش تنها برای صفحات شخصی کاربرد داشته و اهمیتی برای حسابهای تجاری ندارد، با این حال از این بخش نیز می توان به بهترین شکل استفاده کرد. این نکته را فراموش نکنید که در حال حاضر هیچ صفحه ای به این شکل رفتار نکرده و این امر باعث می شود تا تاثیر اولیه اقدام شما بسیار بالا باشد. در ادامه به بررسی نحوه استفاده از این قابلیت برای صفحات تجاری خواهیم پرداخت.
1-ایجاد جامعه ای خاص از مخاطبین و مشتریان
بدون شک مشتری ها و مخاطبین خاص شما توقع دارند تا از مزیت هایی در مقایسه با سایرین برخوردار باشند. شما از این بخش برای تامین این نیاز میتوانید استفاده کنید. برای مثال کدهای تخفیف ویژه را در آنجا قرار داده و یا آنها را به یک نشست دعوت کنید. در این رابطه ضروری است تا شرط ورود به این گروه را برای همه افراد اعلام کنید. در این رابطه لایک کردن، ارسال نظر به صورت مداوم، شرکت در چالش ها، ارسال مطالب برای دوستان و یا تگ کردن آنها در زیر پست، می تواند جزو گزینه های شما باشد. برای اقتصادی تر کردن انتخاب خود می توانید آن را برای مشتریانی که بیش از سه خرید را انجام داده اند، در نظر بگیرید. این امر باعث خواهد شد تا افراد زیادی برای قرار گرفتن در این دسته، شروع به فعالیت بیشتر کرده و رشد خوبی را تجربه کنید.
2-توجه بیشتر به کارمندان
این نکته را باید مورد توجه قرار دهید که تمامی کارمندان اقدام به دنبال کردن صفحه رسمی شرکت خواهند کرد. در این رابطه شما می توانید از قابلیت دوستان نزدیک، برای بهبود ارتباط خود با آنها استفاده کنید. برای مثال استوری کردن تبریک تولد یکی از کارمندها بدون شک برای هیچ یک از مخاطبان شما اهمیتی را نخواهد داشت، با این حال این موضوع برای تمامی اعضای تیم شرکت جذابیت دارد. به همین خاطر می توانید آنها را نیز در یک لیست Close Friends اضافه کرده و محتواهای شخصی را در آنجا به اشتراک بگذارید.