یکشنبه, ۴ آذر(۹) ۱۴۰۳ / Sun, 24 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز

شروع فعالیت در عرصه طراحی سایت همیشه با سوالات بسیار زیادی همراه است. برخی از کارآفرینان علی رغم داشتن مهارت های لازم برای شروع به کار در این حوزه به طور مداوم درگیر شک و تردیدهای اساسی هستند. این امر آنها را از شروع کسب و کارشان در حوزه ای پرسود و دارای آینده ای مناسب باز می دارد. نکته مهم اینکه حوزه طراحی سایت برای هر کارآفرین دارای علاقه مندی در این حوزه، حتی با کمترین مهارت ممکن، نیز دارای فرصت های شغلی بسیار زیادی است. 

شاید یکی از مزیت های اصلی طراحی سایت در دوران کرونا امکان پیگیری این کار از خانه باشد. این امر به شما فرصت بسیار عالی برای کسب درآمد در شرایطی که هنوز برخی از کسب و کارها به طور کامل بازگشایی نشده اند را خواهد داد. 

هدف اصلی در این مقاله بررسی نحوه راه اندازی کسب و کار در حوزه طراحی سایت است. در ادامه برخی از مهم ترین نکات در این راستا را مورد بررسی قرار خواهیم داد. این امر به شما برای تاثیرگذاری مناسب بر روی مخاطب هدف و پیگیری کارها به طور استاندارد کمک خواهد کرد. 

چگونگی راه اندازی کسب و کار در حوزه طراحی سایت

مرحله ساده شروع به کار در حوزه طراحی سایت

هر کاری سختی های خاص خودش را دارد. ما درباره طراحی سایت اول از همه با بخش های راحت آن شروع خواهیم کرد. این امر به شما برای علاقه مند شدن به این حوزه کمک خواهد کرد. اولین کاری که شما به عنوان یک کارآفرین در حوزه طراحی سایت باید انجام دهید، پیدا کردن مشتریان مناسب است. این امر اهمیت بسیار زیادی به منظور شروع پرقدرت فرآیند کسب و کار خواهد داشت. 

مطلب مرتبط: طراحی سایت برند بر مدار سلیقه مشتری

خوشبختانه طراحی سایت مهارتی است که هر برندی در هر حوزه ای بدان نیاز خواهد داشت. با این حساب شما برای پیدا کردن مشتریان مشکل زیادی پیش روی تان نخواهد بود. این امر بسیاری از کارآفرینان را جذب طراحی سایت می کند. به هر حال حوزه ای که به طور مداوم مشتری داشته باشد، به اندازه کافی هیجان انگیز به نظر می رسد. 

بدون تردید شما در ابتدای راه تان دارای شهرت چندان زیادی در بازار نیستید. همین امر باید موجب جهت گیری شما به سوی همکاری رایگان با برخی از سایت ها برای ایجاد یک رزومه قوی شود. شاید چنین امری در ابتدا برای شما بسیار سخت باشد، اما به محض اینکه تخصص تان در حوزه کسب و کار افزایش پیدا کرد، فرصت های همکاری بسیار زیادی پیش روی تان خواهد بود. 

بدون تردید پیدا کردن یک موسسه و همکاری با آن در راستای طراحی سایت به اندازه کافی ساده هست. همچنین پس از کسب تجربه پیدا کردن برخی از مشتریان نیز کار چندان دشواری نخواهد بود. مسئله اصلی در این میان نحوه اطمینان از مهارت های تان برای شروع به کار در عرصه طراحی سایت است. این امر به شما امکان تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به طور حرفه ای و بی دردسر را خواهد داد. با این حساب بخش های سخت تر کار هنوز در راه هستند. در ادامه سری به برخی از بخش های سخت تر در راستای طراحی سایت خواهیم زد. 

مرحله سخت شروع به کار در حوزه طراحی سایت

اگرچه شروع به کار در زمینه طراحی سایت بسیار ساده به نظر می رسد، اما شما باید حواس تان به تمام بخش های کار باشد، در غیر این صورت شاید خیلی راحت تمام توانایی تان برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را از دست بدهید. بدون تردید برندهای مختلف به طراح سایتی که توانایی ایجاد یک رزومه قوی برای خودش را ندارد، اطمینان نخواهند کرد. همچنین این امر درباره سابقه همکاری های یک طراح سایت با موسسه های معتبر نیز مصداق دارد. با این حساب شما باید در رزومه تان دست کم همکاری با یک موسسه طراحی سایت معتبر را داشته باشید. 

هدف اصلی در این بخش بررسی برخی از مهم ترین نکات در رابطه شروع به کار در حوزه طراحی سایت است. شاید این مراحل به سادگی بخش ابتدایی مقاله نباشد، اما در صورت استفاده از توصیه ها بسیار راحت‎تر از رقبای تان امکان شروع به کار در حوزه طراحی سایت را خواهید یافت. 

نمایش مهارت و توانایی های تان در طراحی سایت 

مشتریان تا وقتی نسبت به توانایی و مهارت های شما در زمینه طراحی سایت مطمئن نشوند، هیچ درخواست همکاری برای تان ارسال نخواهند کرد. این امر یکی از اشتباهات طراح های سایت در زمینه همکاری با برندهای مختلف است. اگر شما منتظر دریافت پیشنهادهای همکاری باشید، شاید برای مدت زمانی طولانی انتظارتان ادامه پیدا کند. یک ایده بهتر در این میان تلاش برای نمایش مهارت ها و توانایی های تان به مخاطب هدف است. این امر به شما برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان و پیدا کردن چند برند مناسب برای همکاری کمک می کند. 

اولین کاری که شما به عنوان یک طراح سایت تازه کار باید انجام دهید، راه اندازی یک سایت برای خودتان است. وقتی مشتریان سایت شما را مشاهده کنند، نسبت به مهارت های تان ارزیابی درستی خواهند کرد. با این حساب باید سایت تان را به بهترین شکل ممکن طراحی نمایید. یکی از اشتباهات طراح های سایت در این میان سفارش طراحی سایت خودشان به دیگر موسسه های حرفه ای است. این امر اعتبار شما در نگاه مشتریان را به طور قابل ملاحظه ای کاهش می دهد. به هر حال طراح سایتی که توانایی طراحی سایت برای خودش را هم نداشته باشد، مورد اعتماد هیچ کس قرار نخواهد گرفت. 

بعد از اینکه شما کار طراحی سایت تان را تمام کردید، باید نسبت به بارگذاری رزومه تان در آن اقدام نمایید. در این بخش تمام همکاری های اولیه ای که با موسسه های مختلف داشته اید، نتیجه خواهد داد. این امر سابقه ای درخشان از شما پیش روی هر مشتری قرار می دهد. 

مطلب مرتبط: چگونه سایتی حرفه ای داشته باشیم؟

اغلب اوقات برندهای مختلف نسبت به همکاری با طراح های سایت تازه کار در صورتی که دست کم یک سابقه کار درخشان داشته باشند، تمایل نشان می دهند. این امر به شما برای پیدا کردن پیشنهادهای همکاری در همان ابتدای شروع به کارتان کمک خواهد کرد. 

راه اندازی رسمی کسب و کارتان

تمام کسب و کارهای فعال در بازار باید به طور رسمی راه اندازی شوند، در غیر این صورت شاید هر لحظه امکان بروز مشکلاتی گسترده در زمینه فعالیت شان فراهم شود. بسیاری از طراح های سایت پس از اینکه سایت شان را راه اندازی می کنند، به هیچ وجه دنبال ثبت رسمی کسب و کارشان نمی روند. ساده ترین مشکلی که این امر به همراه خواهد داشت، مشکلات حقوقی مربوط به کپی‎رایت است. به این ترتیب شاید به طور ناگهانی یکی از رقبای تان نام شرکت تان را ثبت کند و شما کل سابقه تان را از دست بدهید. 

شما برای ثبت رسمی کسب و کارتان باید به نهادهای دولتی مراجعه کنید. این امر به طور معمول شامل پر کردن فرم درخواست ثبت شرکت و سپس انتخاب یک نام رسمی برای آن است. این امر به شما امکان راه اندازی کسب و کار بدون نگرانی نسبت به از دست رفتن نام یا اعتبارتان را می دهد. با این حساب چند ماه پس از شروع به کارتان باید نسبت به ثبت رسمی کسب و کار اقدام نمایید. 

اگر شما در قالب یک کارآفرین مستقل کار طراحی سایت را پیش می برید، به هنگام تاسیس رسمی شرکت باید آن را در قالب مورد نظر ثبت نمایید، در غیر این صورت مالیاتی مطابق با شرکت های معمولی پرداخت کرده و تحت فشارهای مالی بسیار زیادی خواهید بود. 

هر فرمی برای ثبت رسمی کسب و کار باید همراه با انتخاب یک نام مناسب باشد. مهم ترین نکته در این میان تکراری نبودن نام موردنظر است. این امر به شما فرصت بسیار مناسبی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف خواهد داد. امروزه بسیاری از برندها فقط با نام شان در میان مشتریان شناخته می شوند. اگر شما هم نامی مناسب و جذاب برای برندتان انتخاب کنید، برای همیشه در ذهن مشتریان باقی خواهید ماند. 

شاید مهم ترین نکته در رابطه با انتخاب یک نام مناسب برای برند مربوط به اطمینان از عدم تکراری بودنش باشد. اگر شما اسمی تکراری برای شرکت تان انتخاب کنید، امکان ثبت رسمی اش را نخواهید داشت. به علاوه، اسم های ترکیبی و نزدیک به رقبای تان هم امکان پیگیری حقوقی را به آنها می دهد. با این حساب شما باید کاملا نوآورانه در این راستا عمل نمایید. 

پس از اینکه شما کار ثبت رسمی کسب و کارتان را تمام کردید، باید به فکر راهکارهایی برای دریافت هزینه خدمات تان از مشتریان باشید. این امر به طور معمول شامل همکاری با یک درگاه پرداخت معتبر و مشهور است. به این ترتیب شما به سادگی هرچه تمام تر امکان دریافت مستقیم هزینه خدمات تان را خواهید یافت. 

از آنجایی که شما برای طراحی سایت امکان پیگیری امور به طور آنلاین را دارید، برای اطمینان مشتریان باید شماره تماس، ایمیل و همچنین در صورت نیاز یک آدرس دقیق را نیز در سایت تان بارگذاری نمایید، در غیر این صورت شاید مشتریان برای پرداخت هزینه به شرکتی که هیچ آدرس دقیقی ندارد، دچار تردید شوند.

انتخاب حوزه تخصصی خدمات طراحی سایت

امروزه طراحی سایت آنقدر حوزه های مختلفی را دربر می گیرد که دیگر هیچ موسسه ای امکان پوشش تمام خدمات آن را ندارد. اگر شما در قالب کارآفرین مستقل فعالیت دارید، این مشکل برای تان به طور قابل ملاحظه ای افزایش پیدا خواهد کرد. نکته مهم در این میان تلاش برای انتخاب حوزه ای است که مهارت کافی در آن دارید. این امر به شما فرصت رشد و توسعه کسب و کارتان در مدت زمانی اندک را می دهد، در غیر این صورت به طور مداوم درگیر فرآیند جبران اشتباهات تان در زمینه ارائه خدمات طراحی سایت خواهید بود. این امر به طور قابل ملاحظه ای اعتبارتان را کاهش خواهد داد. 

مطلب مرتبط: 7 راز یک سایت پربازدید

خدمات اصلی در حوزه طراحی سایت به اندازه ای متنوع هست که نظر هر کارآفرینی را به خودش جلب کند. در این راستا به خدمات ذیل توجه نمایید:

•    طراحی اولیه و ساده سایت

•    تولید محتوا و تبلیغ ‎نویسی

•    خدمات سئو

•    تبلیغات PPC (پرداخت در ازای هر کلیک)

•    طراحی استراتژی مدیریت سایت

•    مطالعه بازار

•    تحلیل وضعیت رقبا

•    خدمات طراحی دوباره سایت

•    طراحی لوگو سایت

شما با توجه به مهارت های تان امکان انتخاب یکی از حوزه های فوق برای فعالیت تخصصی را دارید. اگر شما فردی آشنا با حوزه طراحی سایت باشید، به طور معمول چند مهارت بالا را به طور همزمان دارید. این امر مزیت بسیار بزرگی برای شما محسوب می شود. با این حساب کسب و کار شما امکان جلب نظر مشتریان در حوزه های مختلف را خواهد داشت. این امر برای بسیاری از برندها به معنای رشد و توسعه سریع در بازار است. 

اگر شما دارای مهارت های چندگانه در زمینه طراحی سایت هستید، باید قیمت گذاری منطقی بر روی هر کدام از خدمات تان نمایید، در غیر این صورت احتمال بروز مشکل برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف افزایش پیدا خواهد کرد. اغلب اوقات آگاهی از سطح قیمت های رقابتی در بازار به شما برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان کمک می کند. همچنین در صورت لزوم امکان استفاده از انواع جشنواره ها هم وجود دارد. با این حساب شما باید براساس درک تان از وضعیت بازار اقدام به فعالیت در این راستا نمایید. 

انتخاب مخاطب هدف خاص

شما نباید تمام برندها و موسسه های فعال در عرصه کسب و کار را به عنوان مخاطب هدف تان در نظر بگیرید. این امر انرژی شما برای بازاریابی و پیدا کردن مشتری مناسب را هدر می دهد. راهکار جایگزین در این میان انتخاب مخاطب هدف به طور مشخص و تلاش برای تاثیرگذاری بر روی آنهاست. این امر اغلب اوقات شامل تعیین یک حوزه کاری خاص و تمرکز صرف بر روی آن است. اگر شما این نکته مهم را مدنظر قرار دهید، به خوبی فعالیت تان در زمینه طراحی سایت را توسعه خواهید داد. 

بدون تردید حوزه های بسیار زیادی در عرصه کسب و کار برای انتخاب از سوی شما وجود دارد. از صنعت مد و پوشاک گرفته، تا فست فود، خدمات تعمیر خودرو و همچنین مشاوره املاک پیش روی شما هستند. نکته مهم در این میان توجه به میزان رقابت در هر کدام از حوزه های فوق و انتخابی هوشمندانه است، در غیر این صورت شاید وارد حوزه ای شوید که سطح رقابت در آن به طور قابل ملاحظه ای بالا باشد. 

وقتی شما قصد ورود تخصصی به یک حوزه را دارید، باید پیش از هر نکته دیگری در تلاش برای همکاری ابتدایی با برخی از برندهای فعال در آن حوزه باشید. این امر در رابطه با طراحی سایت نیز به طور قابل ملاحظه ای مصداق دارد. بنابراین اگر شما برای طراحی سایت در حوزه ای تخصصی اول از همه به سراغ برخی از برندهای فعال در آن حوزه بروید، اعتبار مناسبی پیدا خواهید کرد. حتی اگر لازم شد همکاری اولیه تان را به طور کاملا رایگان ساماندهی کنید. اینطوری دست کم یک رزومه مناسب برای ورود به این عرصه خواهید داشت. 

مطلب مرتبط: چالش های استفاده از خدمات طراحی سایت

پیدا کردن مشتریان نهایی تان

پس از اینکه شما تمام مراحل فوق را ساماندهی کردید، نوبت به انتخاب یک مخاطب هدف می رسد. این امر شاید در نگاه نخست به اندازه کافی سخت باشد، اما یادتان نرود که شما تا الان کلی اعتبار برای خودتان در بازار پیدا کرده اید. اگر شما تمام مراحل قبلی در زمینه طراحی سایت را به خوبی پشت سر گذاشته باشید، دیگر هیچ مشکلی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف نخواهید داشت. این امر اعتماد به نفس کافی به شما برای تعامل با مشتریان خواهد داد. 

یکی از سایت های مناسب برای طراح های تازه کار به منظور شروع فرآیند همکاری با مشتریان Squarespace Circle است. این سایت به شما امکان معرفی کسب و کارتان در حوزه طراحی سایت و تعامل با مشتریان بالقوه را می دهد. با این حساب برای پیدا کردن مشتریان مناسب حتما سری به این سایت بزنید. این امر شما را در مقایسه با رقبای تان حسابی جلو می اندازد. 

علاوه بر عضویت در سایت های مربوط به ایجاد ارتباط میان شما و مشتریان باید همیشه نیم نگاهی به ارسال ایمیل به طور مستقیم نیز داشته باشید. این امر اهمیت بالایی از نقطه نظر بازاریابی دارد. به این ترتیب شما امکان ایجاد ارتباط با مشتریان تان به طور مستقیم را پیدا خواهید کرد. بسیاری از کسب و کارها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف از شیوه های بسیار متنوعی استفاده می کنند. شما به عنوان یک موسسه طراحی سایت، علاوه بر سایت رسمی تان، باید نسبت به بازاریابی ایمیلی نیز توجه نشان دهید. به این ترتیب بدون نیاز به صرف هزینه های اضافی امکان تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان را خواهید داشت. 

شاید مهم ترین چالش در زمینه بازاریابی ایمیلی پیدا کردن یک فهرست مناسب از ایمیل های مشتریان باشد. بهترین راهکار در این میان تلاش برای تعامل با مشتریان بالقوه در شبکه های اجتماعی و فضای کلی اینترنت است. به این ترتیب علاقه آنها برای عضویت در خبرنامه برند شما به طور قابل ملاحظه ای افزایش پیدا خواهد کرد. 

مطلب مرتبط: طراحی سایت بهتر با نکات طلایی

امروزه طراحی سایت حوزه ای مهم و دارای مشتریان بسیار زیاد محسوب می شود. درست به همین خاطر کسب و کارهای بسیار زیادی تمایل به شروع به کار در این حوزه دارند. اگر شما هم به دنبال شروع به کار در این حوزه هستید، استفاده از توصیه های مورد بحث در این مقاله شروع مناسبی برای تان خواهد بود. 

منبع : quicksprout
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/NFHYMv7t
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه