مسابقات یورو 2020 براساس برنامه قبلی 12 جولای شروع می شد، با این حال شیوع ویروس کرونا برگزاری مسابقات را یک سال به تاخیر انداخت. برند ESPN در راستای حفظ شور و اشتیاق هواداران فوتبال نسبت به مسابقات سال آینده اقدام به طراحی کمپینی به نام«وقت اضافه» کرده است. هدف اصلی کمپین مورد نظر ارائه راهکاری به ورزشکاران و هواداران فوتبال برای تبدیل خشم و ناراحتی شان از تعویق برگزاری مسابقات به زمانی دیگر است.
حضور برخی از شاخص ترین چهره های دنیای فوتبال شامل کریستیانو رونالدو، کیلیان امباپه، هری کین و گرت بیل جذابیت های کمپین تازه ESPN را دوچندان کرده است. امکا اوفودایل، نایب رئیس بخش بازاریابی در شرکت ESPN، در مورد کمپین تازه شان اینگونه اظهارنظر کرده است: «همه ورزشکاران و هواداران فوتبال از بوندسلیگا و ام ال اس گرفته تا لیگ برتر انگلستان و لالیگا یک فصل وقت اضافه برای آمادگی به منظور حضور در مسابقات یورو دارند. هدف ما در ESPN آگاه سازی هواداران از گزارش لحظه به لحظه اتفاقات ورزشی و دنیای فوتبال در این یک سال است.»
شروع ویروس کرونا برنامه بسیاری از برندها را دستخوش تغییرات اساسی کرده است. وقتی مسابقات یورو با تاخیر یک ساله مواجه است، برندهای درگیر در این رویداد ورزشی باید بهترین عملکردشان برای حفظ انگیزه طرفداران به کار گیرند . ESPN به خوبی در این راستا از تمام توانایی اش استفاده کرده است. کمپین «وقت اضافه» فقط شروع این مسیر است . بی تردید تا زمان برگزاری مسابقات یورو 2021 برندهای درگیر در این رویداد نیاز به کمپین های بسیار بیشتری خواهند داشت.