براساس گزارش موسسه تحقیقاتی Total Social Study در بهار سال جاری دیسنی پلاس، به عنوان زیرشاخه شرکت دیسنی در زمینه پخش محتوای آنلاین، با جهشی قابل توجه بدل به محبوب ترین برند کاربران شده است. مطالعه صورت گرفته با بررسی بیش از 600 برند در حوزه پخش محتوای آنلاین به صورت تخصصی انجام شده است بنابرین اعتبار آن برای ارزیابی وضعیت آتی دیسنی پلاس و سایر پلتفرم های مشابه بسیار بالاست.
دسته بندی صورت گرفته از سوی موسسه Total Social Study شهرت برندها را در 2 سطح آنلاین و آفلاین مورد بررسی قرار داده است. بر این اساس برندهایی نظیر نتفلیکس و لیگ مسابقات فوتبال آمریکایی در صدر فهرست برندهای محبوب آنلاین هستند. دیسنی پلاس نیز در سطح آفلاین تاثیرگذاری بسیار زیادی بر روی مشتریان دارد. این امر ناشی از حضور بیشتر شرکت دیسنی در فضای آفلاین و تعامل بهینه حضوری با مشتریان است.
توانایی شرکت دیسنی برای شخصی سازی پیام هایش تاثیر بسیار زیادی برای کسب رتبه نخست بخش آفلاین داشته است. این برند در دوران افول بازاریابی آفلاین همچنان از این شیوه سود می برد. بی تردید روند توسعه دیسنی پلاس در سال های آتی نیز ادامه خواهد یافت بنابراین ما با یک برند موفق در زمینه بازاریابی آفلاین مواجه هستیم. شاید این تلاش ها در عرصه آنلاین نیز ادامه پیدا کند.