آدیداس پس از مدت ها جمع بندی نسبت به ادامه مدیریت بر ریباک یا واگذاری اش در نهایت تصمیم مهمش را گرفت. برند ریباک از سال 2005 تحت مدیریت مستقیم آدیداس فعالیت کرده است. این امر موجب توسعه قابل ملاحظه ریباک در بازارهای بین المللی شده است. با این حال در سال های اخیر آدیداس برای تمرکز بیشتر بر روی محصولات خودش دیگر تمایلی برای مدیریت ریباک نشان نمی دهد. اگرچه تصمیم آدیداس در این راستا قابل پیش بینی بود، اما بسیاری از کارشناس ها نسبت به ادامه فعالیت ریباک تحت مدیریت آدیداس خوش بین بودند. این خوش بینی در طول ماه های اخیر با تغییر وضعیت ریباک به طور کامل برهم خورد.
مدیران ارشد آدیداس تمایلی برای واگذاری سریع ریباک ندارند بنابراین در طول ماه های آینده جلسات متعددی برای واگذاری این برند برگزار خواهد شد. بدون تردید واگذاری ریباک تاثیر قابل ملاحظه ای بر روی فعالیت آدیداس خواهد داشت. این امر به طور عمده شامل افزایش تمرکز بر روی فروش محصولات در بازار آمریکای شمالی خواهد بود.