برند اسپاتیفای و هیوندای در تازه ترین همکاری شان اقدام به جلب نظر طرفداران عرصه موسیقی کرده اند. بر این اساس برند هیوندای برای رونمایی از مدل النترا 2021 اقدام به همکاری با اسپاتیفای به منظور برگزاری 3 تور موسیقی مجازی کرده است. این امر ترکیب جذابی از بازاریابی، همکاری برندسازی و جلب نظر مخاطب هدف در دو صنعت متفاوت محسوب می شود.
کمپین مشترک اسپاتیفای و هیوندای تحت عنوان «My City Unlocked» برای سال جدید میلادی در دسترس تمام کاربران پلتفرم اسپاتیفای خواهد بود. نکته جالب اینکه کاربران عادی نیز امکان تولید محتوا و همکاری با اسپاتیفای و هیوندای را دارند. این امر شرایط بسیار جذابی برای کاربران به منظور تعامل در یک کمپین به همراه خواهد داشت. نکته جالب اینکه هیوندای به برخی از کاربران برتر اسپاتیفای فرصت حضور ویژه در 3 تور موردنظر را خواهد داد.
انتخاب هنرمندان برای اجرا در تورهای اسپاتیفای و هیوندای هنوز به طور رسمی تمام نشده است، با این حال پیش بینی ها از انتخاب برخی از چهره های برجسته برای بهبود افزایش جذابیت فرآیند بازاریابی دارد.